Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Jeg forstår at dagene hennes sikkert er hektiske, men synes likevell hun burde priotere selve blogginnleggene i stedet for alle møtene angående bloggen.. Nå har hun jo ikke oppdatert siden 11.sept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Holititten

Har sluttet å følge henne på bloglovin nå. Føler meg så dømmende hver gang jeg leser innleggene til den dama, og irriterer meg grenseløst over hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sluttet å følge henne på bloglovin nå. Føler meg så dømmende hver gang jeg leser innleggene til den dama, og irriterer meg grenseløst over hun.

 

Da sliter du litt.  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Holititten

Da sliter du litt. :fnise:

Som du sikkert skjønner var det en overdrivelse for å fremme et poeng ;-) Hvorfor lese en blogg jeg ikke liker, slik som veldig mange her på KG gjør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte bloggen hennes godt før for da publiserte hun flere personlige innlegg. Men nå går det mest i reklame for egne merker og prosjekter. Boring.. Publiser gjerne del to av Gards svar på spørsmål om henne. Da blir det nok flere klikk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Likte bloggen hennes godt før for da publiserte hun flere personlige innlegg. Men nå går det mest i reklame for egne merker og prosjekter. Boring.. Publiser gjerne del to av Gards svar på spørsmål om henne. Da blir det nok flere klikk:-)

Fikk hvertfall svar på hvorfor bloggen har vært så kjedelig, ser ut til at den sakte men sikkert dør ut nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk hvertfall svar på hvorfor bloggen har vært så kjedelig, ser ut til at den sakte men sikkert dør ut nå

Tipper det samme. Imponerende at hun har fått stilling som markedsdirektør uten noen form for utdannelse. Endret av amadine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper det samme. Imponerende at hun har fått stilling som markedsdirektør uten noen form for utdannelse.

Veldig ofte så trumfer erfaringer og kontakter utdannelse..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veldig ofte så trumfer erfaringer og kontakter utdannelse..

Skulle ønske jeg hadde et større nettverk  :( Virker som en spennende jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...