Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

På 5.2.2017 den 14.08, Bloggleseren skrev:

Da hadde hun måttet slutte med "å, jeg er så deilig mens jeg poserer anstrengt sittende i badedrakt med det ene benet hevet slik at det ser ut som jeg har thigh gap"-bilder. Hadde jo vært et tap.   :dry:

Ja, da måtte hun sluttet å vise frem hvor deilig hun er og hva J går glipp av. Frenetisk aktivitet på snap også, enormt alkoholforbruk. Typisk fjortismetode for å komme seg gjennom et brudd. Hun har det tydeligvis vondt, synd at hun ikke kan håndtere det på en litt mer moden måte.  

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har frøken Orvik begynt å følge Gard igjen på instagram, spørs om det ikke skjer noe mellom de to igjen..

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns også hun fremmer alkohol og festing enormt mye, hun er en versting på det området. Dét og kroppsposeringer. 98% av selfiene kikker hun NED i telefonen sin. Det er såå tilgjort 🙄

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Vikinggirl skrev:

Syns også hun fremmer alkohol og festing enormt mye, hun er en versting på det området. Dét og kroppsposeringer. 98% av selfiene kikker hun NED i telefonen sin. Det er såå tilgjort 🙄

Nei, jeg syntes ikke det. Alt av det er slettet sist jeg sist jeg sjekket. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sirkustjukk
9 minutter siden, Karamba30 skrev:

Ikke er jeg spesielt interessert i denne typer blogger, eller bloggere, og synes innholdet som regel i beste fall er uinteressant. MEN! Å bruke så mye tid og energi som dere gjør på å snakke nedsettende om, spekulere i årsakssammenhenger og generelt oppføre dere som de verste sladrekjerringer er rett og slett bare helt uhørt. Man kan si mye om de bloggerne, men såvidt jeg kan se eier de ihvertfall mye mer folkeskikk enn dere som sitter her på deres høye hest og baksnakker folk dere ikke kjenner. Jeg er sjokkert!

Velkommen til KG.

Og brukerdebatt i første innlegg også'gitt!🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, fuglekvitter__ skrev:

Nei, jeg syntes ikke det. Alt av det er slettet sist jeg sist jeg sjekket. :( 

Tenker det siktes til hva hun legger ut på Snapchat. Der flyter det over av sånt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åherregud som hun gjør seg til i videobloggene sine. Er så ille at jeg flere ganger tar meg selv i å lure på om det er seriøst eller ikke? Og så utrolig kaotisk og stressende hele personligheten hennes virker, kjenner blodtrykket mitt stiger er par hakk bare av å se 5 minutter av "vloggen" hennes (som hun så fint kaller det). 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Martheegne skrev:

Åherregud som hun gjør seg til i videobloggene sine. Er så ille at jeg flere ganger tar meg selv i å lure på om det er seriøst eller ikke? Og så utrolig kaotisk og stressende hele personligheten hennes virker, kjenner blodtrykket mitt stiger er par hakk bare av å se 5 minutter av "vloggen" hennes (som hun så fint kaller det). 

Jeg lurer på hvorfor hun gjør til stemmen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker klesstilen stil Lene, men i de videobloggerne hennes snakker hun som om seerne var barn 😝 Lurer på om hun virkelig er slik på ekte, eller gjør hun seg til? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, jentefranorge skrev:

Jeg liker klesstilen stil Lene, men i de videobloggerne hennes snakker hun som om seerne var barn 😝 Lurer på om hun virkelig er slik på ekte, eller gjør hun seg til? 

Ooooorker ikke å se/høre på noen av "vloggene" hennes. Fikk nok etter forrige spm runde. Orker ikke å lese bloggen heller. Hun ryker snart fra min Snap sammen med Espen Hilton. Drittlei "ned i vekt meny" og treningsselfier!! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har samme baby stemme som når hun snakker til bikkja. :P

 

Synes egentlig hun virker som en grei og søt jente, men veldig umoden. Babyspråket gjør det ikke bedre! Prøv å snakke som en 30 åring, ikke som en 3 åring. Det er ikke sjarmerende, bare irriterende. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, JessicaL skrev:

Hun har samme baby stemme som når hun snakker til bikkja. :P

 

Synes egentlig hun virker som en grei og søt jente, men veldig umoden. Babyspråket gjør det ikke bedre! Prøv å snakke som en 30 åring, ikke som en 3 åring. Det er ikke sjarmerende, bare irriterende. 

Det er også veldig irriterende når hun omtaler seg selv i tredjeperson. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

42 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Det er også veldig irriterende når hun omtaler seg selv i tredjeperson. 

Det tror jeg faktisk er et (p)sykdomstegn. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Veslefrikk skrev:

Det er også veldig irriterende når hun omtaler seg selv i tredjeperson. 

Enig. Veldig irriterende. Det er også veldig irriterende at hun refererer til seg selv om "Lenemor".

Hadde ikke fått av lappen av genseren hun heller, da...De ullgenserne fra Ganni har jo ALLE bloggere om dagen. Gjeeeesp.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, naivsuper skrev:

Enig. Veldig irriterende. Det er også veldig irriterende at hun refererer til seg selv om "Lenemor".

Hadde ikke fått av lappen av genseren hun heller, da...De ullgenserne fra Ganni har jo ALLE bloggere om dagen. Gjeeeesp.

Hun svarer villig på spørsmål om størrelse, hvor buksene kan bli kjøpt etc, "takk verdens søteste" når folk gir komplimenteer - men svarer ingen når de spør etter pris på genserne... Da må man jo inn å søke etter pris selv, og vips har Ganni fått et par ekstra klikk :filer:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...