Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Mange ting å kritisere henne for, men når eller om Lene Orvik får barn er da totalt uinteressant/ikke noens business/ikke kritikkverdig i det hele tatt? Skjerpings!

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Fortsetter under...

  • 1 år senere...

Jeg så på Snapstory til Lene i går der hun svarte på spørsmål fra følgere. Hun har endret seg veldig fra da hun bodde i Oslo. Fra å være sprudlende, snakkesalig, åpen, sosial og glad i liv og røre, er hun nå mer tilbaketrukket, kort i talen, reservert og tilbakeholden. Her var det ikke snakk om å bjuda på som hun var kjent for, men være mer privat. Hun har også byttet stil totalt. Hun tenker i hvert fall å ta master i København, så det virker som om hun ikke lenger ønsker å være i "rampelyset", men leve et A4-liv som deg og meg.

Jeg håper alt går bra med henne! ❤️ Hun virket litt trist?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (9 timer siden):

Jeg så på Snapstory til Lene i går der hun svarte på spørsmål fra følgere. Hun har endret seg veldig fra da hun bodde i Oslo. Fra å være sprudlende, snakkesalig, åpen, sosial og glad i liv og røre, er hun nå mer tilbaketrukket, kort i talen, reservert og tilbakeholden. Her var det ikke snakk om å bjuda på som hun var kjent for, men være mer privat. Hun har også byttet stil totalt. Hun tenker i hvert fall å ta master i København, så det virker som om hun ikke lenger ønsker å være i "rampelyset", men leve et A4-liv som deg og meg.

Jeg håper alt går bra med henne! ❤️ Hun virket litt trist?

Jeg synes Lene virket voksen, moden og som om hun har landet. Var egentlig godt å se tenkte jeg ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, frustrertedruer said:

Jeg synes Lene virket voksen, moden og som om hun har landet. Var egentlig godt å se tenkte jeg ☺️

Ja, håper det ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betryggende og supert at det finnes influencere som makter å ta kloke valg for fremtiden, med en skikkelig utdannelse. Det finnes mer enn nok av eksempler på det motsatte. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...