Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Bingo Bongo skrev (1 time siden):

Heldigvis har hun fått en venninne til å jobbe for seg siden hverdagen er så travel som deltidsstudent, si! (delt på Instagram story for litt siden)

Kanskje venninnens oppgave er å gå tur med hunden? 🤷‍♀️

Hun har jo ikke hunden lenger🤔

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syrinia skrev (42 minutter siden):

Hun har jo ikke hunden lenger🤔

Nei jeg prøvde å være litt ironisk, men det var kanskje ikke helt velykket. 🤭

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest22 skrev (24 minutter siden):

Glød.. Altså er jo sååå tykt lag med sminke. Ikke pent

C26141A4-8F6C-44D6-B899-D103ABE16E16.jpeg

Hva er poenget med å kritisere andre sitt utseende eller andre sin måte å sminke seg på? Slikt snakk er heller ikke pent for å si det slikt🤦‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BK89 skrev (3 timer siden):

Hva er poenget med å kritisere andre sitt utseende eller andre sin måte å sminke seg på? Slikt snakk er heller ikke pent for å si det slikt🤦‍♀️

Hun reklamerer for et sminkeprodukt ved å vise det på seg selv. Jeg kritiserer ikke hennes utseende. Jeg syns Lene er veldig søt og pen. Men et såå tykt lag med sminke er ikke fint syns jeg og er en dårlig reklame for produktene som hun prøver å selge.. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solaire
BK89 skrev (På 27.9.2021 den 15.40):

Hva er poenget med å kritisere andre sitt utseende eller andre sin måte å sminke seg på? Slikt snakk er heller ikke pent for å si det slikt🤦‍♀️

@Gjest22kritiserer ikke utseendet hennes da. Les igjen. Det som kritiseres er tjukke lag med sminke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest22 skrev (På 27.9.2021 den 19.21):

Hun reklamerer for et sminkeprodukt ved å vise det på seg selv. Jeg kritiserer ikke hennes utseende. Jeg syns Lene er veldig søt og pen. Men et såå tykt lag med sminke er ikke fint syns jeg og er en dårlig reklame for produktene som hun prøver å selge.. 

 

veldig enig. Få som vil gå rundt såpass hardt sminket 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Basilika

Hunden ser vi aldri så den må enten være gitt bort eller avlivet? Men hva har skjedd med henne og hennes gode veninne Maria? Jeg ser de aldri sammen lenger. Det har jeg ikke jeg ikke gjort på lang tid. Jeg ser at Maria og NetteNestea var ute sammen i går. Jeg visste ikke de kjente hverandre. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest22 skrev (På 27.9.2021 den 15.14):

Glød.. Altså er jo sååå tykt lag med sminke. Ikke pent

C26141A4-8F6C-44D6-B899-D103ABE16E16.jpeg

Men denne estetikken er hva hun har lært er fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Basilika skrev (10 timer siden):

Hunden ser vi aldri så den må enten være gitt bort eller avlivet? Men hva har skjedd med henne og hennes gode veninne Maria? Jeg ser de aldri sammen lenger. Det har jeg ikke jeg ikke gjort på lang tid. Jeg ser at Maria og NetteNestea var ute sammen i går. Jeg visste ikke de kjente hverandre. :) 

Hva i alle dager har Maria gjort med ansiktet sitt? Er jo ikke lik seg lengre.. 😳

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marie1987 skrev (20 timer siden):

Hva i alle dager har Maria gjort med ansiktet sitt? Er jo ikke lik seg lengre.. 😳

Hva er forandret? Jeg synes hun ser lik ut, men at hun bruker sminke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Blinkie skrev (På 9.11.2021 den 13.23):

Hvor i alle dager har hun gjort av Levi? 

Det lurer jeg også virkelig på…….. alt om hunden er jo borte fra insta?? ……. Og de som hadde det så fint etter at Lene reddet Levi tilbake, det vaf jo «meant to be» og ingen problemer i verden og de skulle være sammen for evig og alltid 😵💫 så plutselig helt stille - og svarer ikke ang hunden i det hele tatt😳

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (10 timer siden):

Det lurer jeg også virkelig på…….. alt om hunden er jo borte fra insta?? ……. Og de som hadde det så fint etter at Lene reddet Levi tilbake, det vaf jo «meant to be» og ingen problemer i verden og de skulle være sammen for evig og alltid 😵💫 så plutselig helt stille - og svarer ikke ang hunden i det hele tatt😳

Enig. Var så fint å se de to sammen igjen. Regner med at Levi har det bedre der hun er nå. Jeg ser på Lene på en annen måte. Man behandler ikke dyr sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest22 skrev (På 27.9.2021 den 19.21):

Hun reklamerer for et sminkeprodukt ved å vise det på seg selv. Jeg kritiserer ikke hennes utseende. Jeg syns Lene er veldig søt og pen. Men et såå tykt lag med sminke er ikke fint syns jeg og er en dårlig reklame for produktene som hun prøver å selge.. 

Unnskyldningene for å diskutere noens utseende eller privatliv på KG er så geniale 🤣

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

totti_1 skrev (18 timer siden):

Unnskyldningene for å diskutere noens utseende eller privatliv på KG er så geniale 🤣

Hun skriver at Lene er søt og pen. Og at hun ikke burde dekke seg under tykke lag med sminke. Hva var det som var så hetsende med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Basilika

Ja, noen som vet hva som har skjedd med Levi og hennes venninne Maria? Ser de aldri sammen lenger. Det eneste jeg ser er at hu skryter av å studere (10 år etter alle oss andre var ferdig med bachelor) og reiser ofte til København. Også hun som influencer har tapt seg veldig. Det er liksom ikke noe innhold, utenom reklame og se-på-meg. Jeg lurer på om vi får se mer av dybden hennes igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Basilika skrev (3 timer siden):

Ja, noen som vet hva som har skjedd med Levi og hennes venninne Maria? Ser de aldri sammen lenger. Det eneste jeg ser er at hu skryter av å studere (10 år etter alle oss andre var ferdig med bachelor) og reiser ofte til København. Også hun som influencer har tapt seg veldig. Det er liksom ikke noe innhold, utenom reklame og se-på-meg. Jeg lurer på om vi får se mer av dybden hennes igjen. 

Hmmmmm- lurer også veldig på dette……. Det var noen som la ut bilder av en hund til omplassering, som lignet veldig på Levi men som het noe annet ….. 

lurer også veldig på hva hun lever av?? Kan man virkelig leve av å legge ut lettkledd/ «se på uskyldige søte meg» bilder på insta?? 😳😳 for en merkelig verden 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at hun er med på ny sesong av Fangene på fortet. Og ny joggedress-kolleksjon med My Muse nå. Dette gir vel litt inntekt, men ja det er litt vanskelig å skjønne hvordan en del av influencerne får nok inntekter til å holde det gående. 
tipper hun bare hadde Levi som «mellomstasjon» mellom to omplasseringer og at det er personlige forhold der som gjør at det ikke utleveres så mye. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...