Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Man får ingen tittel eller sertifisering med bachelor i psyk. Det er faktisk en helt ubrukelig utdannelse med mindre man skal bygge på med master (selv da er det ganske ubrukelig) 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bremnes.Kari
24 minutter siden, Honningmor said:

Man får ingen tittel eller sertifisering med bachelor i psyk. Det er faktisk en helt ubrukelig utdannelse med mindre man skal bygge på med master (selv da er det ganske ubrukelig) 

Men det gir litt mer "tyngde" hvis man tenker å drive med coaching og slikt selv. Vet ikke hvilken utdannelse han smukkas-Marius som hjalp henne tidligere, har? Lene tok vel sånn NLP-sertifisering også. Mistenker sterkt at planen er å bygge videre på det hun starta med i podden, selvhjelp og selvutvikling og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hun skal bruker 6 år på en treårig utdannelse? Fordi? Treårig bachelor deltid pleier å gjennomføres på fire år. Har aldri hørt om noen som bruker 6.  Og er grunnen til at det skal ta 6 år at hun må ha tid til trene, sminke seg og deilige seg til på insta? Burde vel være mulig å tjene penger på instagram og studere samtidig. Men sikkert umulig når man er vant ned influenserlivet

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du sier noe. Heller ikke hørt om deltiddstudie over 6 år.  Da er det ikke universitetet isåfall. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bremnes.Kari

Høres ut som nettbasert noe, men det er kanskje alle studier i 2021? Kanskje hun skal studere ved Harvard eller Yale 😎 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Bremnes.Kari skrev (På 28.6.2021 den 21.03):

Høres ut som nettbasert noe, men det er kanskje alle studier i 2021? Kanskje hun skal studere ved Harvard eller Yale 😎 

Jeg følger ikke Lene Orvik, så jeg er ikke oppdatert på hva det konkret er snakk om her, men på generelt grunnlag: Flere norske universiteter har særlig i løpet av det siste året lagt om fag til parallell campus- og nettundervisning, der man kan gjøre hele bachelorgrader digitalt, med samme pensum og tildels samme undervisning (vha ulike hybridløsninger) som campusstudenter.

Korona har selvsagt aktualisert omleggingen, men utviklingen er planlagt fra lenge før ved flere utdanningsinstitusjoner, etter det jeg har kjennskap til.

Så ingen grunn til å latterliggjøre eller mistro konseptet sånn i prinsippet - her kommer det antakelig bare an på om man har hengt med i svingene i det siste eller ikke.

Endret av Aricia
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bremnes.Kari
26 minutter siden, Aricia said:

Jeg følger ikke Lene Orvik, så jeg er ikke oppdatert på hva det konkret er snakk om her, men på generelt grunnlag: Flere norske universiteter har særlig i løpet av det siste året lagt om fag til parallell campus- og nettundervisning, der man kan gjøre hele bachelorgrader digitalt, med samme pensum og tildels samme undervisning (vha ulike hybridløsninger) som campusstudenter.

Korona har selvsagt aktualisert omleggingen, men utviklingen er planlagt fra lenge før ved flere utdanningsinstitusjoner, etter det jeg har kjennskap til.

Så ingen grunn til å latterliggjøre eller mistro konseptet sånn i prinsippet - her kommer det antakelig bare an på om man har hengt med i svingene i det siste eller ikke.

Latterliggjøre eller mistro en blogger, ja. Syns du jeg gjorde det?

Det var kanskje et lite sleivspark til at Lene er typen til å ikle seg collegegenser med "Harvard" eller "NASA", og lange hvite tennissokker og short-shorts når hun skal være studine og study hard med blyant mellom leppene og musefletter. Nå har hun muligheten til å studere ved Harvard på ekte.

Syns det er kult at Lene skaffer seg utdanning, jeg. Det skrev jeg vel over her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bremnes.Kari skrev (2 timer siden):

Latterliggjøre eller mistro en blogger, ja. Syns du jeg gjorde det?

Det var kanskje et lite sleivspark til at Lene er typen til å ikle seg collegegenser med "Harvard" eller "NASA", og lange hvite tennissokker og short-shorts når hun skal være studine og study hard med blyant mellom leppene og musefletter. Nå har hun muligheten til å studere ved Harvard på ekte.

Syns det er kult at Lene skaffer seg utdanning, jeg. Det skrev jeg vel over her.

Konseptet, skrev hen. 

Til det med å ikle seg passende rekvisitter; er vel en annen blogger som er aller mest kjent for det? Feks bruke briller for å vise seriøs «lesing». :Knegg:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mekkapekka skrev (2 timer siden):

Hvordan ble hun fullvaksinert så kjapt…? Er influencere prioritert?😜

Aner ikke om hun har hatt covid, men da er man fullvaksinert etter 1 dose. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elina123 skrev (9 timer siden):

Aner ikke om hun har hatt covid, men da er man fullvaksinert etter 1 dose. 

Mener hun la ut på story etter 1. dose også, husker ikke når det var… Jeg tok første dose for en mnd siden, men er jo lysår i mellom til dose to…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bremnes.Kari
On 7/9/2021 at 10:26 AM, galmamma said:

ser ut som at det er ny mann i radaren nå. hurraponny på insta

Han ser ut til å være instavennlig nok for henne, ja. Grattis Lene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bremnes.Kari
3 hours ago, Blinkie said:

Nå har hun tatt på privat modus på IG. Noen som vet hvorfor? 

Samle følgere? 🤷‍♂️ Alle hun reiser med har vel åpne profiler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Tulum in Greece»  er teksten til ene videoen på Instagram i dag. Var det kanskje et lite spark til vedkommende her inne som påstod at hun reiste til Tulum med de mennene hun dater? 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

acna skrev (13 timer siden):

«Tulum in Greece»  er teksten til ene videoen på Instagram i dag. Var det kanskje et lite spark til vedkommende her inne som påstod at hun reiste til Tulum med de mennene hun dater? 😅

hun gjør jo det... bare ett tidsspørsmål før han nye får være med :P  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt den trangen Lenemor har til å stappe så mye bikini inn i rumpesprekken at den blir flere cm bred?

Hun er flott som hun er, men denne utvidelsen av rumpesprekken ser da både ulekkert og ikke minst ubehagelig ut? 🤷‍♀️ 

Endret av Bingo Bongo
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bingo Bongo skrev (2 timer siden):

Jeg skjønner ikke helt den trangen Lenemor har til å stappe så mye bikini inn i rumpesprekken at den blir flere cm bred?

Hun er flott som hun er, men denne utvidelsen av rumpesprekken ser da både ulekkert og ikke minst ubehagelig ut? 🤷‍♀️ 

Tenkte akkurat på det samme! Det ser også ubehagelig ut med sidekantene på bikinitrusen langt over hoftekammen. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...