Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blinkie skrev (4 minutter siden):

Den bikinien hun har på seg i dag. Jøss, så lite pent. Grøss 😮  Sånt er jo det ingen som kler…

Uff, den var helt grusom 🤭

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bremnes.Kari

Lene kjører 80s estetikk. Er ikke denne reisevenninna gift forresten? Mener Lene sang/og eller gikk i mermaid-kjole i et eller anna bryllup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bremnes.Kari skrev (1 time siden):

Lene kjører 80s estetikk. Er ikke denne reisevenninna gift forresten? Mener Lene sang/og eller gikk i mermaid-kjole i et eller anna bryllup.

Uten at jeg er 100% sikker, så er jeg rimelig sikker på at det ekteskapet endte rimelig fort. Tror ikke de var gift så lenge. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bremnes.Kari
36 minutter siden, Patriotpaula said:

Uten at jeg er 100% sikker, så er jeg rimelig sikker på at det ekteskapet endte rimelig fort. Tror ikke de var gift så lenge. 

Eier ikke de leilighet sammen da, i nærheten av der Lene flytta? Nå føler jeg meg ganske creepster, men alt er basert på hva lene selv legger ut. Han er i hvert fall forsvunnet fra ig feeden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bremnes.Kari skrev (14 minutter siden):

Eier ikke de leilighet sammen da, i nærheten av der Lene flytta? Nå føler jeg meg ganske creepster, men alt er basert på hva lene selv legger ut. Han er i hvert fall forsvunnet fra ig feeden.

Du, det vet jeg ikke. Jeg mener å huske at reisefølget til Lene skiftet navn etter bryllupet, men jeg fant senere tilfeldig ut det måtte være slutt mellom dem, hun hadde også tatt tilbake sitt gamle etternavn, mener å huske at hun tok hans etternavn. Og som du har bemerket også, så har han forsvunnet ut fra feeden. Ser også på henne ig at det kun står et hundenavn i bioen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bremnes.Kari
2 minutter siden, Patriotpaula said:

Du, det vet jeg ikke. Jeg mener å huske at reisefølget til Lene skiftet navn etter bryllupet, men jeg fant senere tilfeldig ut det måtte være slutt mellom dem, hun hadde også tatt tilbake sitt gamle etternavn, mener å huske at hun tok hans etternavn. Og som du har bemerket også, så har han forsvunnet ut fra feeden. Ser også på henne ig at det kun står et hundenavn i bioen.

Ah, da gir dette reisefølget på Mykonos litt mer mening 😂 Så at Emil "Valhalla" Meek hadde kommentert "dette lukter tidenes gangbang" på et båtbilde av gjengen på en annen konto. Ungdommen har det gøy, det er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bremnes.Kari skrev (2 timer siden):

Eier ikke de leilighet sammen da, i nærheten av der Lene flytta? Nå føler jeg meg ganske creepster, men alt er basert på hva lene selv legger ut. Han er i hvert fall forsvunnet fra ig feeden.

Det skjønner jeg godt. :) 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bremnes.Kari
1 hour ago, Aricia said:

Det skjønner jeg godt. :) 

Er ikke du fornøyd med at tråden min ble stengt? Jeg skal la deg/dere være helt i fred, tro du meg. Er det noe mer du har lyst å snakke med meg om er du velkommen til å sende pm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at Sophie Elise synes Lenemor fortjener denne ferien hun er på. «Vel fortjent», eller på influensk «Well deserved». Jaja

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bremnes.Kari
On 7/19/2021 at 10:36 PM, MFO said:

Ser at Sophie Elise synes Lenemor fortjener denne ferien hun er på. «Vel fortjent», eller på influensk «Well deserved». Jaja

Det har nok klødd voldsomt i reisefoten, ja! Så sånn sett var det vel deilig for henne å få komme seg ut på tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo innført både musikkforbud og portforbud på Mykonos grunnet pågående smitteutbrudd så spørs om det er så stas med den ferien fortsatt...

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/eP5k9l/gresk-partyoey-forbyr-musikk-for-aa-bekjempe-smitteutbrudd

På Lenes bilder/videoer fra ferien ser det stille og rolig ut med lite folk på restauranter og strender, mens enkelte i reisefølget har vist full partystemning som om pandemien ikke eksisterte. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Bremnes.Kari skrev (På 31.7.2021 den 19.33):

Lene og Mr Hunk er sammen i Fråns, ser det ut til😍

Hvem er Mr Hunk? Og hvordan ser du at hun er i Frankrike med en mann?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bremnes.Kari
14 minutter siden, Enavs said:

Hvem er Mr Hunk? Og hvordan ser du at hun er i Frankrike med en mann?

Mr. Hunk er en it-mann fra Oslo, og alle i gjengen tagger hverandre generøst og legger ut på SoMe. Med it-mann mener jeg ikke EDB-kontormann: men partyfjes, playboy, somebody i motsetning til et nobody(?). Jeg er dårlig på definisjoner av dagligdagse begrep, så nå kommer det sikkert noen og skal arrestere meg på det 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bremnes.Kari skrev (1 time siden):

Mr. Hunk er en it-mann fra Oslo, og alle i gjengen tagger hverandre generøst og legger ut på SoMe. Med it-mann mener jeg ikke EDB-kontormann: men partyfjes, playboy, somebody i motsetning til et nobody(?). Jeg er dårlig på definisjoner av dagligdagse begrep, så nå kommer det sikkert noen og skal arrestere meg på det 🙂

Jag lästa också IT-man som i EDB föst där 😂😂 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bremnes.Kari skrev (1 time siden):

Mr. Hunk er en it-mann fra Oslo, og alle i gjengen tagger hverandre generøst og legger ut på SoMe. Med it-mann mener jeg ikke EDB-kontormann: men partyfjes, playboy, somebody i motsetning til et nobody(?). Jeg er dårlig på definisjoner av dagligdagse begrep, så nå kommer det sikkert noen og skal arrestere meg på det 🙂

Hva kan man søke på for å finne denne mannen på some? Eller noen andre i gjengen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bremnes.Kari
1 hour ago, Hei2016 said:

Jag lästa också IT-man som i EDB föst där 😂😂 

😂😂

Det tror jeg ikke hadde vært Lenemors stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...