Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

1 time siden, Showmustgoon skrev:

Jeg? Hva mener du med å være stan? 

Eminem-stan. Sangen.

Endret av Skorpion89
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skjønte jeg.. men skjønner ikke hvem du mener jeg er Stan for..? Jeg har vell ikke ytret noe mer enn deg O.G? Jeg har vært kritisk til at noen kommer inn her og skal forsvare og være kritisk til det som blir skrevet her inne om LO, men sitter samtidig og er kritiske til andre offentlige mennesker som Louise Angelica og Camilla Pihl. Jeg har ikke bloggere som forbilde.. da foretrekker jeg heller Eminem egentlig 🙏🏼

Endret av Showmustgoon
Måtte legge til noe
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Showmustgoon skrev:

Det skjønte jeg.. men skjønner ikke hvem du mener jeg er Stan for..? Jeg har vell ikke ytret noe mer enn deg O.G? Jeg har vært kritisk til at noen kommer inn her og skal forsvare og være kritisk til det som blir skrevet her inne om LO, men sitter samtidig og er kritiske til andre offentlige mennesker som Louise Angelica og Camilla Pihl. Jeg har ikke bloggere som forbilde.. da foretrekker jeg heller Eminem egentlig 🙏🏼

Virker som O.G misforstod deg litt? Du forsvarer ikke CP & LAR, men bruker utsagnet til Bonsaii litt mot henne for å få frem at det må være lov å være kritisk mot LO på samme måte som Bonsaii er kritisk til CP & LAR (antar brukeren har vært kritisk i trådene som gjelder de to). Slik jeg tolker det, må være lov å påpeke når en person kaster stein i glasshus

Endret av gjestgitt
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, gjestgitt skrev:

Virker som O.G misforstod deg litt? Du forsvarer ikke CP & LAR, men bruker utsagnet til Bonsaii litt mot henne for å få frem at det må være lov å være kritisk mot LO på samme måte som Bonsaii er kritisk til CP & LAR (antar brukeren har vært kritisk i trådene som gjelder de to). Slik jeg tolker det, må være lov å påpeke når en person kaster stein i glasshus

Korrekt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at orddelingsfeil går igjen hos flere av bloggerne. Sist sett hos Lene der hun skriver kjole tips. Slå ordene sammen, Lene! Kjoletips? Ja takk!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun vet hva hun gjør, det skal hun ha 🙄 tenker det var veldig gjennomtenkt hvor hun merka med annonse. Hvorfor ikke bare gjøre det skikkelig eller droppe hele merkingen?

https://imgur.com/a/Y2OrAoy

Endret av Gia_
Funker linken nå? 🤔
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite yrkesstolthet, det er trist.. Virker overfladisk, lite reflektert og nesten arrogant. Likte henne mye bedre før 😕

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gia_ skrev:

Hun vet hva hun gjør, det skal hun ha 🙄 tenker det var veldig gjennomtenkt hvor hun merka med annonse. Hvorfor ikke bare gjøre det skikkelig eller droppe hele merkingen?

https://imgur.com/a/Y2OrAoy

Wow. Var det jeg visste. Alt dette er planlagt så godt det går, men hun fremstiller seg selv som uviten og blond, om noen tar henne på det.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Skorpion89 skrev:

Wow. Var det jeg visste. Alt dette er planlagt så godt det går, men hun fremstiller seg selv som uviten og blond, om noen tar henne på det.

Jepp, blir bare teit. Sett andre bloggere gjøre det samme forsåvidt så Lenemor er ikke alene der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gia_ skrev:

Jepp, blir bare teit. Sett andre bloggere gjøre det samme forsåvidt så Lenemor er ikke alene der!

Skjønner ikke at de ikke tar jobben sin seriøst. At de overhode får avtaler med disse holdningene er sykt. Værre blir det når de skal ha andre jobber i fremtiden. Null yrkesstolthet. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Skorpion89 skrev:

Skjønner ikke at de ikke tar jobben sin seriøst. At de overhode får avtaler med disse holdningene er sykt. Værre blir det når de skal ha andre jobber i fremtiden. Null yrkesstolthet. 

Bør de ikke få straff om de ikke følger regler? Og burde ikke de som sponser sette klarere grenser?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Ice_83 skrev:

Bør de ikke få straff om de ikke følger regler? Og burde ikke de som sponser sette klarere grenser?

De får det. Om de blir tatt og meldt fra om. Fra 2018 skulle det bli strengere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, Gia_ skrev:

Hun vet hva hun gjør, det skal hun ha 🙄 tenker det var veldig gjennomtenkt hvor hun merka med annonse. Hvorfor ikke bare gjøre det skikkelig eller droppe hele merkingen?

https://imgur.com/a/Y2OrAoy

Og sånn har hun holdt på i en liten evighet.. men Lenemor vet sikkert ikke at annonsemerket ikke vises på IG story? Hun er nemlig opptatt av av være seriøs. Tipper det er det hun vil mene om noen konfronterer henne.. hun er jo tross alt boss lady!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er hun på reisefot igjen.. Kanskje en reiselederjobb hadde vært tingen ;-)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kommentarfeltet må leserne hjelpe henne å gjøre jobben for henne. Minne henne på å merke innleggene. Altså.... Ja, så lover hun atter en gang at bloggen skal bli bedre etc. når leserne spør henne hva sjer. Altså, er man dritlei av jobben sin, så slutt. Det blir bare utrolig krampaktig og flaut når du ikke gjør jobben din og det ser ut som om det er et fryktelig ork. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er en skryting uten sidestykke. Hun har vel hatt finere utsikt enn den der. Tydelig at hun bare kan kaste om seg av pengene sine,hoppe på turer i hytt og gevær. 
"Livet er såååååååå bra heeeeele tiden bla bla". Bra å være positiv, men det fins da grenser. 
 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Ice_83 skrev:

Det er en skryting uten sidestykke. Hun har vel hatt finere utsikt enn den der. Tydelig at hun bare kan kaste om seg av pengene sine,hoppe på turer i hytt og gevær. 
"Livet er såååååååå bra heeeeele tiden bla bla". Bra å være positiv, men det fins da grenser. 
 

Viktigste er å få vist fram hvor «posh» hun er i badedrakt og bikinier, med drinker i hånda ved diverse bassengkanter. Man får vite fint lite om destinasjonene og hva man kan gjøre mens man ferierer. Er ikke skapt for å ligge og posere ved bassengkanten ferie etter ferie, jeg vil oppleve mens jeg er utenlands. Ikke minst sminker jeg meg minimalt og drasser ikke med meg skyhøye hæler og kroppsnære, sexy kjoler til varmere strøk. Påtatt ja! Til tusen. Ikke mye relax og exploring på Lenetur! 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Viking-girl skrev:

Viktigste er å få vist fram hvor «posh» hun er i badedrakt og bikinier, med drinker i hånda ved diverse bassengkanter. Man får vite fint lite om destinasjonene og hva man kan gjøre mens man ferierer. Er ikke skapt for å ligge og posere ved bassengkanten ferie etter ferie, jeg vil oppleve mens jeg er utenlands. Ikke minst sminker jeg meg minimalt og drasser ikke med meg skyhøye hæler og kroppsnære, sexy kjoler til varmere strøk. Påtatt ja! Til tusen. Ikke mye relax og exploring på Lenetur! 

Problemet med den der type luksusferier er at de blir likens alle sammen til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kred for at hun har kjøpt alle klærne hun hadde på seg i Le France, og heller ikke får betalt for å ha dem på seg i sosiale medier. Ærlige bloggere liker vi! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...