Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kleint det siste videoinnlegget. Hun virker stresset og stemmen er tydelig tilgjort.. 

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Showmustgoon skrev:

Spesielt å lese #kjellolakleiven sin blogg om balanse der han skriver om jenta som ikke klarer bestemme sej om hun vil være kjæresten hans eller ikke 💔

Men altså alvorlig?? Hva prøver han å si med innlegget?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.3.2018 den 17.13, Jordbærogfløte skrev:

Kleint det siste videoinnlegget. Hun virker stresset og stemmen er tydelig tilgjort.. 

 

Endret av Ice_83
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Ice_83 skrev:

Det er sånn stemmen hennes er. Men bruker hun mye selvbruning i ansiktet fra før? for ansiktet blir veldig brunt.

Hun pleier å skylde på filteret i kommentarfeltet, men det tror jeg ikke noe på..  :fnise:

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har hørt henne når hun ikke vet hun blir filmet har hun ikke sånn lys og tilgjort stemme! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.3.2018 den 10.15, FoxyBrown skrev:

Hadde jo sikkert vært usikker jeg også hvis jeg fant en mann som levde et helt annet liv enn meg selv og hadde barn i tillegg! De fremstår jo ikke som svært like i livsstil? Hvor gøy er det for ham å dra på bubbles and brunch x antall ganger i måneden?

Når det er sagt vet jeg om par som er svært ulike og allikevel klarer å være sammen, til tross for at de ikke har så mye til felles.

 

Endret av Ice_83
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, bipbopalula skrev:

Når jeg har hørt henne når hun ikke vet hun blir filmet har hun ikke sånn lys og tilgjort stemme! 

Bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at jeg føler med Lene Orvik akkurat nå.. På ferie med en flamme og ingen koffert.. Føler for så vidt med Kjell Ola kleiven også, som må høre på all sytingen og tilbringe ferien med en sminkefri Lene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, galmamma said:

Jeg må si at jeg føler med Lene Orvik akkurat nå.. På ferie med en flamme og ingen koffert.. Føler for så vidt med Kjell Ola kleiven også, som må høre på all sytingen og tilbringe ferien med en sminkefri Lene.

En erfaren reiser som lene, har nok sminken i handbagasjen (det har alltid jeg, det mest basic). Klær kjøper hun sikkert der nede:) sikkert perfekt unskylding for shopping det 😂trenger vell ikk så mye klær heller, er for det meste naken og i bikini kan jeg tenke meg. Bikinier er nok å oppdrive der og

Endret av jentefranorge
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. gjorde ikke hun en sak ut av det å skulle være avlogget hele ferien? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

#kjellolakleiven skulle jo også ha fri fra SoMe hele ferien.. viet en hel bloggpost til temaet ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun mente offline fra bloggen. At hun ikke kom å skriv blogginnlegg, derfor hun forhåndsskrev noen innlegg.  Å oppdatere snap og Instagram tar noen sekunder. Er jo blogging som tar tid :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.3.2018 den 19.24, jentefranorge skrev:

Tror hun mente offline fra bloggen. At hun ikke kom å skriv blogginnlegg, derfor hun forhåndsskrev noen innlegg.  Å oppdatere snap og Instagram tar noen sekunder. Er jo blogging som tar tid :) 

 

Endret av Ice_83
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, Ice_83 skrev:

Offline er offline fra alt, enten så er du pålogget eller så er du avlogget!! Hun er avhengig av snap og instagram.Følger henne ingen steder, men innom sniker en og annen gang. De poseringene hennes er helt hinsides, hun ser heeelt dum ut!!!

Nemlig. Lene jukser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er umulig å gjøre noe «rett». Her  pirkes og klages det på alt! Hadde hun gått fullstendig offline, hadde dere klaget på det også. 

Endret av jentefranorge
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, jentefranorge skrev:

Tror det er umulig å gjøre noe «rett». Her  pirkes og klages det på alt! Hadde hun gått fullstendig offline, hadde dere klaget på det også. 

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager, hva hun bestemmer seg for å gjøre på sin ferie er da vitterlig opp til henne. Slapp av.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...