Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Hvem er det som sponser reisene hennes, og hvorfor sponser de så mange reiser?

Endret av Ice_83
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Det trenger tydeligvis ikke vi lesere vite så mye om... «unne, ikke misunne» ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Showmustgoon skrev:

Det trenger tydeligvis ikke vi lesere vite så mye om... «unne, ikke misunne» ;))

Jeg tror åpenhet om det hadde kuttet ut ryktene om at Lene er en holdt kvinne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å se at Lene er tilbake i god gammel ferie modus i Marbella. Vinglasset er på plass i hånden. Denne reisen er sponset av et nytt hotell i Marbella. Mange bloggere fra hele Europa som var invitert. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hun har skiftet bloggplattform også.. har hun lagt ut dette på bloggen? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Showmustgoon skrev:

Ser hun har skiftet bloggplattform også.. har hun lagt ut dette på bloggen? 

Elle er en del av United influencers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.3.2018 den 7.49, Maimay skrev:

Fint å se at Lene er tilbake i god gammel ferie modus i Marbella. Vinglasset er på plass i hånden. Denne reisen er sponset av et nytt hotell i Marbella. Mange bloggere fra hele Europa som var invitert. 

Hvor leser du dette hen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig, skal dere kritisere absolutt alt? 

Nå begynner jeg å fortså hvorfor kvinnene i kg får dålrig rykte på seg. Hold der saklige. Hvis lene vil skrive «påsket» seg, så la hun gjøre det.

Endret av jentefranorge
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, jentefranorge skrev:

Virkelig, skal dere kritisere absolutt alt? 

Nå begynner jeg å fortså hvorfor kvinnene i kg får dålrig rykte på seg. Hold der saklige. Hvis lene vil skrive «påsket» seg, så la hun gjøre det.

#forsvare bestevenninnen!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Njuta
4 timer siden, jentefranorge skrev:

Virkelig, skal dere kritisere absolutt alt? 

Nå begynner jeg å fortså hvorfor kvinnene i kg får dålrig rykte på seg. Hold der saklige. Hvis lene vil skrive «påsket» seg, så la hun gjøre det.

Det er snakk om at hun bruker ord som ikke finnes. Om det er for å gjøre seg søt eller hva, vet jeg ikke. Men når man jobber med å skrive om livet sitt, så får man formulere seg med ord som faktisk finnes. 

Endret av Njuta
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, Njuta skrev:

Det er snakk om at hun bruker ord som ikke finnes. Om det er for å gjøre seg søt eller hva, vet jeg ikke. Men når man jobber med å skrive om livet sitt, så får man formulere seg med ord som faktisk finnes. 

Jeg skjønner ikke at dette er noe å henge seg opp i. Hva så om ordet ikke finnes.  Det er slik språket utvikler seg. 

Å nave eller fremmedkriger fantes heller ikke før. 

For å svare en som hashtagget bestevenninne. Jeg kjenner ikke L.O. i det hele tatt. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, Lene har et elendig skriftspråk og dette er konstruktiv kritikk som hun burde ta til seg. Synd at hun ikke vil forbedre det skriftlige når det utgjør såpass mye av hennes arbeidshverdag. Tror det hadde hjulpet på å virke mer profesjonell, spesielt når det gjelder interiørkonsulent-biten som er en tjeneste hun tydelig vil selge.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 hours ago, Ice_83 said:

#forsvare bestevenninnen!

Ja, hver gang man kritsierer noe her inne så er man bestevenn. Bare fordi jeg synes det er latterlig å klage på hennes ordbruk, klesvalg så betyr det ikke vi er bestevenner. Men det er vell vanskelig å forstå at noen ikke har behov å kritisere alt en blogger gjør, og samtidig forsette å lese den bloggen. Jeg synes det er tragisk at dere her inne kristierer henne for valg av reisemål, og fordi hun flyr med Norwegian, det er latterlig og veldig lite konstruktivt. 

 

Endret av jentefranorge
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du sitter jo inne på andre tråder og kritiserer andre bloggere/personer? Hva er forskjellen her? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Showmustgoon said:

Men du sitter jo inne på andre tråder og kritiserer andre bloggere/personer? Hva er forskjellen her? 

Akkurat det lurer jeg òg på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...