Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Njuta skrev:

Det kommer nok et innlegg etter turen..  "I Mexico med mannen i mitt liv", eller noe i den duren.. Hun har da aldri vært så lykkelig, han er helt perfekt, same old same old. 

Tror jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den siste vloggen. Spiller hun dum, eller er hun virkelig så blåst? Beklager, men det går nesten ikke an å ta henne seriøst...Synes menn dette er tiltrekkende?Dette var nok sikkert litt kritisk..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan hun klarer å være sammen med en som er avholds, så mye som hun er vant til å drikke. Selv drikker jeg ikke mye, og jeg går aldri ut på byen og fester. Men jeg er sammen med en som er avholds og synes det er utrolig kjipt innimellom å ikke kunne ta meg et glass iskald hvitvin en sommerkveld, hvis jeg er hos han. Selvfølgelig kan man ta seg et glass selv om partneren ikke drikker, men det føles helt feil derfor gjør jeg det ikke. Ikke noe særlig å kysse en som lukter alkohol hvis man er edru selv. Så vi får se hvordan det går med Lenemor, som er godt vant med et langt større alkoholkonsum enn meg. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På siste innlegget.. på spm om hva er din største moteopplevelse? Hun svarer at hun ikke bryr seg om sånt. Er ikke mote en stor del av bloggen? Merkelig svar isåfall. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Kartoffel skrev:

På siste innlegget.. på spm om hva er din største moteopplevelse? Hun svarer at hun ikke bryr seg om sånt. Er ikke mote en stor del av bloggen? Merkelig svar isåfall. 

Reagerte på det jeg også. Ellers er måten hun formulerer seg på og skriver til å bli oppgitt av 😩 Burde se skikkelig ut når hun lever av å skrive

Endret av TulleJenny
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, TulleJenny skrev:

Reagerte på det jeg også. Ellers er måten hun formulerer seg på og skriver til å bli oppgitt av 😩 Burde se skikkelig ut når hun lever av å skrive

Ja! Det heter ikke "på" stuen!!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Kartoffel skrev:

Ja! Det heter ikke "på" stuen!!

😭 Bare for å pirke enda mer så forstår jeg ikke hvorfor hun alltid skriver feks «setning ; setning» 

Hvorfor mellomrom!? Det er feil!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun sammen med typene sine utenom ferieturer ? Hun har en rytme på hvordan forholdene går, snart kommer det ut på bloggen at dem er sammen, så blir det mange forelskede innlegg, så drar hun på hytta med han, romantiske aften på det stilfulle kjøkkene, så blir det stille og over. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.2.2018 den 0.11, christinasmithh_ skrev:

Er hun sammen med typene sine utenom ferieturer ? Hun har en rytme på hvordan forholdene går, snart kommer det ut på bloggen at dem er sammen, så blir det mange forelskede innlegg, så drar hun på hytta med han, romantiske aften på det stilfulle kjøkkene, så blir det stille og over. 

 

Endret av Ice_83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.2.2018 den 16.56, Kartoffel skrev:

På siste innlegget.. på spm om hva er din største moteopplevelse? Hun svarer at hun ikke bryr seg om sånt. Er ikke mote en stor del av bloggen? Merkelig svar isåfall. 

Jo, men det kan være at hun ikke ser på det som en opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.2.2018 den 23.27, Bloggleseren skrev:

http://www.leneorvik.no/2018/02/26/35685/

Altså, who is she kidding? Finnes det noe i den leiligheten som ikke trender på Pinterest?

Alle de der interiørbertene tror de er annerledes, i realiteten bruker de adskillig mange kroner på å få husene sine til å se ut som alle andres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingenting nytt om hun og kjell ola???

Når skal de si noe???

Ellers så tok jeg henne i en løgn på snap her om dagen.. Jeg bor like ved hennes far, og hun skrøt av vårvær.. Ikke mye vår når det er -7 grader og vind på denne kanten av landet.. Kan føles som -20..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LinusMR

Berettiget og saklig kritikk mot disse «blogg-boblene» er høyst viktig og nødvendig, men jeg synes også det er viktig å ikke svartmale (alt for mye). Derfor vil jeg si at jeg blir utrolig inspirert av all maten hun legger ut, og har selv hatt god nytte av flere av mat-tipsene hun har kommet med, både før og nå. Hun legger ut sunne, næringsrike og kreative retter, og virker å være flink på kjøkkenet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, LinusMR skrev:

Berettiget og saklig kritikk mot disse «blogg-boblene» er høyst viktig og nødvendig, men jeg synes også det er viktig å ikke svartmale (alt for mye). Derfor vil jeg si at jeg blir utrolig inspirert av all maten hun legger ut, og har selv hatt god nytte av flere av mat-tipsene hun har kommet med, både før og nå. Hun legger ut sunne, næringsrike og kreative retter, og virker å være flink på kjøkkenet! 

Ja, ja, hvilke matrettene likte du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LinusMR skrev:

Berettiget og saklig kritikk mot disse «blogg-boblene» er høyst viktig og nødvendig, men jeg synes også det er viktig å ikke svartmale (alt for mye). Derfor vil jeg si at jeg blir utrolig inspirert av all maten hun legger ut, og har selv hatt god nytte av flere av mat-tipsene hun har kommet med, både før og nå. Hun legger ut sunne, næringsrike og kreative retter, og virker å være flink på kjøkkenet! 

Veldig enig i denne. Jeg har også prøvd flere av oppskriftene hennes, og de er virkelig gode! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spesielt å lese #kjellolakleiven sin blogg om balanse der han skriver om jenta som ikke klarer bestemme sej om hun vil være kjæresten hans eller ikke 💔

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Showmustgoon skrev:

Spesielt å lese #kjellolakleiven sin blogg om balanse der han skriver om jenta som ikke klarer bestemme sej om hun vil være kjæresten hans eller ikke 💔

Hadde jo sikkert vært usikker jeg også hvis jeg fant en mann som levde et helt annet liv enn meg selv og hadde barn i tillegg! De fremstår jo ikke som svært like i livsstil? Hvor gøy er det for ham å dra på bubbles and brunch x antall ganger i måneden?

Når det er sagt vet jeg om par som er svært ulike og allikevel klarer å være sammen, til tross for at de ikke har så mye til felles.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Showmustgoon skrev:

Spesielt å lese #kjellolakleiven sin blogg om balanse der han skriver om jenta som ikke klarer bestemme sej om hun vil være kjæresten hans eller ikke 💔

Orker du å linke til blogginnlegget? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...