Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Showmustgoon skrev:

Kred for at hun har kjøpt alle klærne hun hadde på seg i Le France, og heller ikke får betalt for å ha dem på seg i sosiale medier. Ærlige bloggere liker vi! 

Sånn har det blitt 😳

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det med Lene Orvik og språk? Har hun det dårligste språket i bloggnorge? En god kandidat, i hvert fall.

Sjekk ut dette innlegget, for eksempel.

http://www.leneorvik.no/2018/04/27/drommekjokkenet-del-2/

Den ene malplasserte forholdismen etter den andre, slik som her:

"Det er push-open funksjon og håndtak der det trenger å være håndtak. I forhold til oppvaskmaskin, kjøleskuffer og fryseskap."

Håndtak i forhold til oppvaskmaskin der i gården, altså. Cringe.

Og ikke å forglemme "servise" med "c". Da er det ganske dårlig stelt. Har jenta fullført videregående? Eller ungdomsskolen?

Endret av Bloggleseren
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Bloggleseren skrev:

Hva er det med Lene Orvik og språk? Har hun det dårligste språket i bloggnorge? En god kandidat, i hvert fall.

Sjekk ut dette innlegget, for eksempel.

http://www.leneorvik.no/2018/04/27/drommekjokkenet-del-2/

Den ene malplasserte forholdismen etter den andre, slik som her:

"Det er push-open funksjon og håndtak der det trenger å være håndtak. I forhold til oppvaskmaskin, kjøleskuffer og fryseskap."

Håndtak i forhold til oppvaskmaskin der i gården, altså. Cringe.

Og ikke å forglemme "servise" med "c". Da er det ganske dårlig stelt. Har jenta fullført videregående? Eller ungdomsskolen?

Mn kan være dum som et brød selv om man har fullført videregående. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med det brede munnfilteret på snap..Lene, du kan godt være ufiltrert også uten å filtre og gjøre til stemmen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver mine favoritt fletter. Så dine favoritter fletter? Ordfeil. Mine favorittfletter er vel mer riktig? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er oddsa for at hylla som er blitt avbilda på IG tre ganger er sponsa? Noen som tør sette penger på det? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Showmustgoon skrev:

Hva er oddsa for at hylla som er blitt avbilda på IG tre ganger er sponsa? Noen som tør sette penger på det? 

Selvfølgelig er den det, siden hun har tagget butikken. Jobber ikke gratis, si.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.4.2018 den 10.41, Bloggleseren skrev:

Hva er det med Lene Orvik og språk? Har hun det dårligste språket i bloggnorge? En god kandidat, i hvert fall.

Ingen, absolutt ingen, slår Anja Johansen. Der er det mye fjortis-språk, der. Masse uoffisielle forkortelser, engelske uttrykk, klønete formuleringer og gud vet hva. Det er skrekkelig. Lene er en poet i forhold. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Unika skrev:

Ingen, absolutt ingen, slår Anja Johansen. Der er det mye fjortis-språk, der. Masse uoffisielle forkortelser, engelske uttrykk, klønete formuleringer og gud vet hva. Det er skrekkelig. Lene er en poet i forhold. 

En viss grønnsaksdame er en het potet, eller paprika om du vil, i den konkurransen der:fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Charminia skrev:

En viss grønnsaksdame er en het potet, eller paprika om du vil, i den konkurransen der:fnise:

Synes faktisk paprikaen skriver bedre, utrolig nok. 🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Unika skrev:

Ingen, absolutt ingen, slår Anja Johansen. Der er det mye fjortis-språk, der. Masse uoffisielle forkortelser, engelske uttrykk, klønete formuleringer og gud vet hva. Det er skrekkelig. Lene er en poet i forhold. 

Helt enig! Hadde hun bare lært seg forskjellen på når og da og hvorvidt man deler et ord i to eller ikke, hadde bloggen vært minst ti ganger bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rød blomstrete kjole umerket på IG i går. Samme kjole i dag på IG story: annonse. Bravo Lene!!! #såvanskeligåværebloggerass 👎🏻

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Showmustgoon skrev:

Rød blomstrete kjole umerket på IG i går. Samme kjole i dag på IG story: annonse. Bravo Lene!!! #såvanskeligåværebloggerass 👎🏻

Tragisk og flaut. Ja, det er uendelig flaut å være så elendig i jobben sin. Hva er hun så uendelig stolt over seg selv for? Jobbmessig? Jeg skjønner det ikke.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbmessig står hun til stryk. Ingen yrkesstolthet whatsoever. Men hva vet jeg. Jeg er nok bare et feit, trygda, misunnelig menneske som ikke unner andre noe godt. I Lenemor sin bloggsfære er nok en bloggers viktigste rettesnor Kardemommeloven, og den følger hun riktignok til punkt og prikke! ;) 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Sunn_jente skrev:

Er det helt over og ut med hun og Kleiven?

Han har antydet det i flere innlegg på bloggen sin i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ny tur. Var hun ikke nettopp i Frankrike? Jeg kjenner jeg blir helt matt av den reisingen. Hadde vært en ting om hun hadde reist og opplevd litt kultur, men neida, hun reiser kun til steder hvor det er varmt nok til at hun kan vise fram bikinikroppen. 

Jeg høres kanskje bitter ut, og muligens er jeg det. Men jeg blir bare så utrolig sint når jeg gikk rundt å plukket søppel i hele går, mens hun bare flyr omkring uten en eneste tanke på miljøet. Hun har jo den platformen til å kunne spre budskapet, men det er hun for overfladisk til å kunne gidde....

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Mimko skrev:

På ny tur. Var hun ikke nettopp i Frankrike? Jeg kjenner jeg blir helt matt av den reisingen. Hadde vært en ting om hun hadde reist og opplevd litt kultur, men neida, hun reiser kun til steder hvor det er varmt nok til at hun kan vise fram bikinikroppen. 

Jeg høres kanskje bitter ut, og muligens er jeg det. Men jeg blir bare så utrolig sint når jeg gikk rundt å plukket søppel i hele går, mens hun bare flyr omkring uten en eneste tanke på miljøet. Hun har jo den platformen til å kunne spre budskapet, men det er hun for overfladisk til å kunne gidde....

Enig! Virker som om hun konstant må være på farten. Nå har hun jo pusset opp og innredet leiligheten så en skulle jo tro at det hadde vært fint å få nyte den tilværelsen hjemme også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...