Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Enig i det med barn og verdier. Han skrev et langt innlegg om hvorfor han ble avholds, og et tipunkts innlegg om hvorfor det er best å holde seg unna flaska. Han er veldig opptatt av å poengtere både  det ene og det andre :fnise:.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tolker dette som at hun innser at hun har bikket 30 år, at årene går raskere, og at hun alt det man ønsker seg på papiret, men lite av det genuine. Det som gir livet kvalitet, og at hun ikke vet hvem hun er. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, blabla2226 skrev:

Jeg tolker dette som at hun innser at hun har bikket 30 år, at årene går raskere, og at hun alt det man ønsker seg på papiret, men lite av det genuine. Det som gir livet kvalitet, og at hun ikke vet hvem hun er. 

Det samme gjør egentlig jeg. Bare så fascinerende å se hvordan hun svarer folk som er kritiske i kommentarfeltet. Passiv aggressiv og lite ydmyk. Hersketeknikk med "klem til deg" etc. Ødelegger helt det gode inntrykket jeg først fikk av innlegget.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse halvkvedede viser og ting som kan bety hva som helst - typisk bloggerstyle. Og så innblandet det sedvanlige selvskrytet, da - det er mest typisk Lene ;-)

Jaja, sånn går no dagan. Enig med de som skriver i kommentarfeltet at da er det bedre hun ikke skriver noenting. Dette virker bare kalkulert - som om hun har vært på kurs med United Influencers og lært at man skal skrive minst ett personlig, sårbart innlegg i halvåret.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. Lene svarer på spørsmål fra leserne på video ved siden av et monster av en kaffemaskin.. Det er ikke noe galt med den i seg selv, mer det at det blir så mye styr.. Hun fikler med den, suketter og pc’en at fokuset går bort fra henne. Skulle ønske at hun kunne sette seg ned med koppen og ta tre dype pust før hun svarte.

Hun skal dog ha kred for at hun ikke har pyntet seg først :-)

Endret av Jordbærogfløte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Showmustgoon skrev:

Har hun lagt ut nå? Var det noe interessant? 

Ja, men ikke noe nytt og spennende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke svart på noen kritiske spørsmål. Øøøøh. Har hun slettet noen kommentarer?

Endret av Skorpion89
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget med å ha en leilighet når man A L D R I er hjemme i den?Var det kun fordi hun fikk det dekket, og for å få den "kjent" i boligmagasin? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hun stadig benekter det, men hun er så utrolig klein på kamera og virker så ukomfortabel. Hvorfor måtte hun lage den kaffen mens hun svarte på spørsmål? Ble utrolig styrete. Hadde vært mye bedre hadde hun bare laget den koppen på forhånd og snakket mens hun drakk litt. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mimko skrev:

Jeg vet hun stadig benekter det, men hun er så utrolig klein på kamera og virker så ukomfortabel. Hvorfor måtte hun lage den kaffen mens hun svarte på spørsmål? Ble utrolig styrete. Hadde vært mye bedre hadde hun bare laget den koppen på forhånd og snakket mens hun drakk litt. 

Hun vil jo bare vise oss hvor sjarmerende vimsete og distré hun er ;)

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Mimko said:

Jeg vet hun stadig benekter det, men hun er så utrolig klein på kamera og virker så ukomfortabel. Hvorfor måtte hun lage den kaffen mens hun svarte på spørsmål? Ble utrolig styrete. Hadde vært mye bedre hadde hun bare laget den koppen på forhånd og snakket mens hun drakk litt. 

Jeg synes hun er så tilgjort, men har alltid tenkt at hun bare er sånn, med eller uten kamera. Affektert, som mamma pleier å si. Men kanskje du har rett i at det er kamera som gjør det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.5.2018 den 22.59, Jordbærogfløte skrev:

Han har jo et barn fra før, og er avholds. Kanskje det ligger noe i det?

Slå opp med noen fordi de er avholds, så modent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan hun kan ha spesielt mange lesere. Det er mange innlegg uten noen som helst kommentarer og ellers svært få. Mulig det er vanlig, men det må jo være én grunn for at hun ikke vil være blogglisten? Jeg tror oppriktig ikke at hun har så mange lesere. Er ikke Espen Hilton eller Kleiven på lista heller?

Endret av Skorpion89
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss du går inn på UI sine sider får du opp lesertall frå Lene sin blogg, IG og Facebook. Hun er faktisk større på IG enn blogg, noe som er litt rart.. hun har i følge UI 25.000 lesere på bloggen. Til sammenligning oppgir UI at Sophie Elise har 125.000 lesere. 

Link her: http://salg.unitedinfluencers.no/en-no/influencers/lene-orvik-905

Endret av Showmustgoon
Fant link
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Showmustgoon skrev:

Viss du går inn på UI sine sider får du opp lesertall frå Lene sin blogg, IG og Facebook. Hun er faktisk større på IG enn blogg, noe som er litt rart.. hun har i følge UI 25.000 lesere på bloggen. Til sammenligning oppgir UI at Sophie Elise har 125.000 lesere. 

Link her: http://salg.unitedinfluencers.no/en-no/influencers/lene-orvik-905

Hmmm... merkelig at youtubefilmene hennes har dårlige veiws. Under 10k ofte. De genererer jo de som klikker på den, selv om den ligger på blogg. Tviler på det er 25k unike lesere hver dag. Sammenlignet med hva det står på SE på blogglisten, er det jo nesten 5 ganger så mange UI hevder.

Edit: 25k på lene er siste 7 dager.

Endret av Skorpion89
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper på tallene er gamle? UI er ikke flinke til å oppdatere sidene sine.. kanskje web ikke er et viktig satsingsområde for de 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Showmustgoon skrev:

Tipper på tallene er gamle? UI er ikke flinke til å oppdatere sidene sine.. kanskje web ikke er et viktig satsingsområde for de 😂

Det var 25k iløpet av 7 dager :) Så da er det faktisk ikke så mye å skryte av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var litt dyster statistikk.. mulig hun kommer til å satse kun på IG fremover, i og med hun har størst respons der og ser ut til å trives bedre på den plattformen! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...