Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

8 timer siden, FrkIA skrev:

Men det står jo ELLE i headeren på bloggen hennes 😅 Hun er en av ELLE sine bloggere, hvor mye ryddigere skal du ha det? Det er jo ikke et samarbeid. Det blir som om alle UI (eller Egmont eller Bonnier) sin bloggere skulle skrevet "Jeg er en av bloggerne på UI sin plattform" hver gang de skrev et innlegg, f.eks om at de har vært på kontoret.

 

Den er god.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

And its on again! Ser #kjellolakleivenblogg har kommentert på to siste IG bilder.. til og med hjerter.. så var de klar for enda en ny runde altså 🙊

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Showmustgoon skrev:

And its on again! Ser #kjellolakleivenblogg har kommentert på to siste IG bilder.. til og med hjerter.. så var de klar for enda en ny runde altså 🙊

😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så han skrev på bloggen sin at han håpet drømmegjesten skulle dukke opp på “granca” i sommer... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom bakgårdssalget til Lene & co i dag. Hun var så søt og god mot folk mens hun solgte klær sammen venninnen sin 🤗. Tone Damli var også der, men gjorde ikke så mye ut av seg. Man hørte Lenemor (som hun liker å kalle seg) i mengden 😉.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene skriver det lange reklameinnlegget om kollagen fra et norsk merke, men tar seg ikke bryet med å svare en leser i kommentarfeltet.. Man kan da i det minste følge opp det man oppfordrer til nemlig kjøp av varer og tjenester. Eller er det for mye å vente av en blogger? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det blir for mye forlangtmå du skjønne.. de må jo ha noen fridager hver uke vell? Å svare på kommentarer er jo en stor del av en arbeidsdag.. innimellom viktige møter og lunsjer 🤪

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.6.2018 den 12.15, Showmustgoon skrev:

Nei det blir for mye forlangtmå du skjønne.. de må jo ha noen fridager hver uke vell? Å svare på kommentarer er jo en stor del av en arbeidsdag.. innimellom viktige møter og lunsjer 🤪

🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene skriver i sitt siste innlegg at hun skal trekke seg inn i skallet sitt i ferien, samtidig som hun antyder at det kan komme et innlegg nårsomhelst. Jeg synes hun er noe uklar i de lange, personlige innleggene sine. Man vet liksom ikke hvor hun vil hen, men hun prøver så sårt å skissere det til leserne sine. 

Jeg synes at hun kan ta seg litt i nakken ved å svare de som kommenterer under annonseinnlegene, f eks det med Oslo Skin (kollagen). Det virker som hun mekker de innleggene fort sammen og håper på at det fører til godt salg. Eller er det slik at man får en god slump penger for å fronte produkter/tjenester på bloggen, og lar det være med det? Ingen oppfølging overhodet?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bloggleseren skrev:

He he he. Lenemor varsler at i sommer skal hun sette seg selv først (for en gang skyld) og bare blogge når det passer henne. Hun er sliten og trenger å ha ferie og lade batteriene.

http://www.leneorvik.no/2018/06/28/ei-litta-forventningsavklaring/

Si meg, hva er det hun har gjort frem til nå?

😂😂😂 tviler på noen av leserne har noe som helst forventninger til bloggen til Lenemor lenger.. tror heller ikke hun er klar over at livet hennes er en eneste lang ferie 🙊

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Showmustgoon said:

😂😂😂 tviler på noen av leserne har noe som helst forventninger til bloggen til Lenemor lenger.. tror heller ikke hun er klar over at livet hennes er en eneste lang ferie 🙊

Ha ha ha, I know! Er det ikke det hun alltid gjør - reiser på ferie og blogger når det passer henne? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser også at det er en leser som mener det er lovpålagt at Lene vil ta ferie... Den setningen henger ikke helt sammen... Og uansett så er Lene selvstendig næringsdrivende og omfattes derfor ikke av ferieloven. 

Men, Lene har rett til å ta ferie om hun ønsker det, og det er flott at hun sier ifra. Men jeg tror ikke Lene jobber så mye som hun liker å påstå at hun gjør. Hun skriver innlegg rundt annenhver dag. Man skal ta bilder og alt dette, men tror ikke hun jobber mer en en normal arbeidstaker. 

Og det hele blir litt komisk når hun drar til "insert typisk sydenferiested" for å slappe av, så kommer hun hjem til Oslo og det er så deilig å være tilbake for da kan hun slappe av hjemme. Og så reiser hun til Midsund for noen dager med kvalitetstid og for å kunne slappe av med familien. Må være slitsom når man trenger å hvile for hvert eneste reisemål...

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.6.2018 den 17.13, Bloggleseren skrev:

He he he. Lenemor varsler at i sommer skal hun sette seg selv først (for en gang skyld) og bare blogge når det passer henne. Hun er sliten og trenger å ha ferie og lade batteriene.

http://www.leneorvik.no/2018/06/28/ei-litta-forventningsavklaring/

Si meg, hva er det hun har gjort frem til nå?

Enda mer ferie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, O.G. skrev:

Enda mer ferie?

Hun skiller kanskje mellom reiser (jobb) og ferie (ferie) 🤣 Spørs om det blir «Granca», franskekysten eller Midsund først denne gangen.. Og når alle turene er gjennomført må hun kanskje ta en ferie etter det igjen for å hente seg inn igjen..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jordbærogfløte skrev:

Hun skiller kanskje mellom reiser (jobb) og ferie (ferie) 🤣 Spørs om det blir «Granca», franskekysten eller Midsund først denne gangen.. Og når alle turene er gjennomført må hun kanskje ta en ferie etter det igjen for å hente seg inn igjen..

Jeg slapper best av hjemme, sånn til etteretning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Ice_83 skrev:

Rett og slett patetisk. 

Hun må bare holde på, men jeg lurer på når får hun tid til å være i den fine leiligheten sin og knytte bånd til den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, O.G. skrev:

Hun må bare holde på, men jeg lurer på når får hun tid til å være i den fine leiligheten sin og knytte bånd til den.

Rekker vel knapt det før oppussing og totalrenovering er i tankene igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært sååå gøy å samle alle innlegg som handler om å «sette Lene først» eller «nå må jeg finne ut hvem Lene alene er» ELLER «personlig men ikke privat». Det har vært noen slike innlegg for å si det sånn!! 🙈

En annen ting som dessverre klarer irritere meg.. når bloggere fisker etter spons eller rabatter gjennom innlegg som «jeg har ikke planlagt ferien ennå, men ønsker å reise til Hellas». Har en anelse om at Lenemor får reiseønskene sine oppfylt på en eller annen finurlig økonomisk gunstig måte.

Eller når hun på IG ber Yoplait lage favorittyoghurten hennes i mindre pakninger slik hun kan spise på farten mellom «jobb» og «møter». Her lever vi andre i 2018 og prøver redusere avfallsmengde, tenke gjenbruk og tenke litt lenger enn kun komfort akkurat her og nå. Snakk om å ta to steg tilbake 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Glad jeg oppdaget Santorini og Mykonos for 15 år siden og fikk opplevelsen av disse fine øyene før bloggere og «influencers» kom og ødela alt.... #surmaga #iknow

Endret av Showmustgoon
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...