Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, infectedsopp skrev:

Enig med deg. Jeg savner også årstider utenom det du har skrevet opp. Personlig digger jeg Sims 2 for øyeblikket. Eneste som irriterer der er jo selvfølgelig sim skaperen, men så er jo spillet ganske gammelt da, så kan vel ikke forvente for mye.

Åå, jeg savner Sims 2 :( 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Chiyo skrev:

Hjeeeelp. Jeg bor i kunststrøket eller hva det nå heter, og jeg hengte opp alle maleriene mine på en sånn utstillings vegg. Først hadde jeg valget å selge dem til folk, men nå har jeg ikke det. Maleriene henger der, men jeg får ikke dem ned igjen, og jeg har ikke valget å selge dem heller. Om jeg klikker på galleriveggen står det "sjekk utstyrsliste" men det er ingenting i utstyrslisten. Ingenting kommer opp i galleriet enda maleriene mine henger der med pris og alt ting. Hvordan får jeg dem tilbake? Det er verdt monies som jeg vil ha. 

Om du har hengt ting på utstillingsveggen, så gått vekk fra den, kan en annen sim ta "krav" på den, og så lenge simmen er i omårdet så får du ikke veggen din tilbake OG den andre simmen kan selge maleriene dine. Så husk alltid å ta med deg maleriene igjen når du bruker veggen.

Anonymkode: 302f3...ae5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du har hengt ting på utstillingsveggen, så gått vekk fra den, kan en annen sim ta "krav" på den, og så lenge simmen er i omårdet så får du ikke veggen din tilbake OG den andre simmen kan selge maleriene dine. Så husk alltid å ta med deg maleriene igjen når du bruker veggen.

Anonymkode: 302f3...ae5

Problemet var at jeg ikke fikk ryddet det ned. Men når jeg kom tilbake var veggen borte, og jeg fant maleriene mine i familiens utsyrsliste eller hva det når er. Så jeg fikk dem tilbake.

Nå har jeg kjøpt min egen vegg som jeg tar med meg plasser og selger. :D 

Anonymkode: 10047...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet var at jeg ikke fikk ryddet det ned. Men når jeg kom tilbake var veggen borte, og jeg fant maleriene mine i familiens utsyrsliste eller hva det når er. Så jeg fikk dem tilbake.

Nå har jeg kjøpt min egen vegg som jeg tar med meg plasser og selger. :D 

Anonymkode: 10047...8d0

Oi, blei anonym der. Det var meg. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kommer Sims 4 Retroglamstæsj? Trodde det var 18.00 men det ligger ikke på origin..

Anonymkode: 3a9bb...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest earlgrey

Noen som vet om lagrede spill overføres når man laster ned sims 4 på en annen PC? :) 

Og hvor mange pcer kan man laste ned sims 4 fra origin på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest earlgrey

ooog jeg vurderer å kjøpe livet i byen, anbefaler folk den? :D Står sikkert masse om det tidligere i tråden men var så mange sider så gidder ikke lese igjennom :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, earlgrey skrev:

Noen som vet om lagrede spill overføres når man laster ned sims 4 på en annen PC? :) 

Og hvor mange pcer kan man laste ned sims 4 fra origin på?

Nei, du må overføre lagrede spill selv, via en minnepenn e.l.

Jeg vet man hvertfall kan laste ned på 2 forskjellige dataer, jeg delte med lillebroren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest earlgrey
Akkurat nå, Auri skrev:

Nei, du må overføre lagrede spill selv, via en minnepenn e.l.

Jeg vet man hvertfall kan laste ned på 2 forskjellige dataer, jeg delte med lillebroren min.

Ok takktakk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest earlgrey

Kjøpte det, siden jeg hadde eksamen i dag og måtte trøsteshoppe :) Suuperbra førsteinntrykk :D kommer til å bli sittende med dette hele helga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke se igjennom hele tråden, naturligvis, men er det noen her som bruker å spille utfordringer? :) Jeg holder på med 100 baby challenge! Gjort det lenge, men har lange opphold fordi jeg blir litt lei :P Var drittlei sims en lang periode, men det ble skikkelig gøy igjen da jeg fant mange utfordringer på diverse sims-forum å prøve. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.12.2016 den 18.49, tweet skrev:

Gidder ikke se igjennom hele tråden, naturligvis, men er det noen her som bruker å spille utfordringer? :) Jeg holder på med 100 baby challenge! Gjort det lenge, men har lange opphold fordi jeg blir litt lei :P Var drittlei sims en lang periode, men det ble skikkelig gøy igjen da jeg fant mange utfordringer på diverse sims-forum å prøve. 

Det virker gøy! :D 
Men...må man vente til barnet er voksent for at det kan flytte ut? For hvis man kunne flytte ut barna og la det bo hos faren, så hadde det gått mye raskere. :P 

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Chiyo skrev:

Det virker gøy! :D 
Men...må man vente til barnet er voksent for at det kan flytte ut? For hvis man kunne flytte ut barna og la det bo hos faren, så hadde det gått mye raskere. :P 

Ja, de kan flytte ut når de er ung voksen, men du kan gjøre dem eldre hvis de får A på skolen, så da går det fortere! :) Gøy med regler man må følge. Jeg har til og med liste over alle fedrene jeg har brukt :fnise:  

Endret av tweet
Skriveleif
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, tweet skrev:

Ja, de kan flytte ut når de er ung voksen, men du kan gjøre dem eldre hvis de får A på skolen, så da går det fortere! :) Gøy med regler man må følge. Jeg har til og med liste over alle fedrene jeg har brukt :fnise:  

Først trodde jeg at challengen kommtil å være å la en mann få 100 babyer så fort så mulig. Det hadde vært kult også. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Chiyo skrev:

Først trodde jeg at challengen kommtil å være å la en mann få 100 babyer så fort så mulig. Det hadde vært kult også. :P

Haha, det også fikk jeg lyst til å prøve! Gjorde litt samme greia i sims 3. Prøvde å gjøre flest mulig damer i byen gravid :P artig å se familietreet vokse og se barna spre seg rundt i byen, men slippe å passe på dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, tweet skrev:

Haha, det også fikk jeg lyst til å prøve! Gjorde litt samme greia i sims 3. Prøvde å gjøre flest mulig damer i byen gravid :P artig å se familietreet vokse og se barna spre seg rundt i byen, men slippe å passe på dem. 

Men nå må det ikke være en mann heller. :P Det kan også være en dame, og hun kan gjøre både kvinner og menn gravide. Haha! :fnise: So many opportunities.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Chiyo skrev:

Men nå må det ikke være en mann heller. :P Det kan også være en dame, og hun kan gjøre både kvinner og menn gravide. Haha! :fnise: So many opportunities.

Fy søren, det hadde jeg glemt gikk an! :fnise: Elsker at det er mulig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.11.2016 den 15.17, fuglekvitter__ skrev:

De har det, og selve produsenten av spillene går visst for å være ganske populære med ganske mange bra spill har jeg hørt. EA-games heter det. ;) 

Hei, EA har kjøpt opp selskapet som skaper alle The sims spillene, og er utgiver av The sims. 

Når jeg ønsker meg en sims konkurrent, tenker jeg på noen som konkurrerer mot maxis som produserer The Sims spillene. Akkurat som at Apple og Samsung konkurrerer om å være mest populær på markedet av mobil telefoner. Selvom EA sitt The Sims er mest kjent, så er det en del skuffende mangler og feil ved deres spill også, som kanskje noen andre hadde løst bedre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...