Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for koselig selskap på lørdag. 

 

Togturen hjem har gått fint og helt uten forsinkelse så nå er sofaen min beste venn et par timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎15‎.‎03‎.‎2018 den 10.51, Daria skrev:

Enkelte andre har strengt tatt litt i overkant mye å velge mellom... :plystre: 

Ingen du kjenner vel?? :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.3.2018 den 12.28, Cata skrev:

*støtter to siste*

*mett fremdeles, -delvis påbygging fra hotellets side riktignok*

 

Jevnlig vedlikehold er viktig, har jeg hørt... :ler: 

2 minutter siden, Jerle skrev:

Ingen du kjenner vel?? :nigo: 

Hvis du føler deg truffet... :filer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God formiddag :kaffekopp: 

Sauen er hjemme igjen fra hyttetur. Har hatt noen dager på ei hytte langt ute på landsbygda, sammen med ei venninne, hennes mor og morens venninne. Fine og late dager. :jepp:  Men godt å være hjemme igjen også. :jepp:  Resten av påska blir her hjemme. Håper jeg kommer meg ut på noen rusleturer. Og ellers blir det strikking, bok og påskekrim. Må ihvertfall ha med meg kveldens to episoder av Shetland. Har sett de fire første. Og den er spennende...

Tusen takk til alle dere som kom i selskapet mitt. :strix:  Jeg har ikke helt landet etter den kvelden enda jeg. Det ble akkurat så rolig og avslappende og greit som jeg håpte. :strix:  Og jeg kjenner at jeg er fryktelig heldig som har de vennene jeg har. :strix: 

Og tusen takk for alle gratulasjoner her. :strix: 

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: Noen dager skulle man ønske man slapp å stå opp :sukk:

Ute er det tiddeliæsj :sno::sukk:

Hjemme i saueland ligger voksen niese straks på operasjonsbordet for å fjerne kul i magen. Tante er livredd for at det er kreft. :trist:

Og selv sitter jeg på bussen, på veg til puppeskvis (Også kalt mammografi). AU... 

Noe sier meg at denne dagen egentlig bare kan bli bedre... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Sauen Shaun skrev:

:kaffekopp: Noen dager skulle man ønske man slapp å stå opp :sukk:

Ute er det tiddeliæsj :sno::sukk:

Hjemme i saueland ligger voksen niese straks på operasjonsbordet for å fjerne kul i magen. Tante er livredd for at det er kreft. :trist:

Og selv sitter jeg på bussen, på veg til puppeskvis (Også kalt mammografi). AU... 

Noe sier meg at denne dagen egentlig bare kan bli bedre... 

 

:klem: 

Huff, for en start etter påske! Kan vel bare gå en vei nå vel? Håper tirsdagen slutter mye bedre enn den ser ut til å ha startet :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God formiddag. :kaffekopp: 

Det snør ikke nå. Men det er surt og grått ute. Ikke noen vårstemning i dag heller. :sukk: 

Men bortsett fra det, er det mye bedre å være sau i dag. :jepp:  Hva som skjedde med niese er ikke godt å si. Men den svulsten de fant for noen uker siden, var borte vekk i går, så da ble det ikke noen operasjon. :strix: 

Og mammografi er oppskrytte saker. Har hørt opp og ned om at det er så innmari vondt. Det gjorde jo ikke vondt i det hele tatt. Fort gjort. Og bare å vente noen uker på svar. Satser på at de ikke har funnet noe rart på de bildene. :jepp:  

Og jeg har fått sjekket skatten. Ser ut til at jeg slipper restskatt i år også. Så da får man være fornøyd. :jepp: 

På 3.4.2018 den 8.19, Roadrunner skrev:

:klem: 

Huff, for en start etter påske! Kan vel bare gå en vei nå vel? Håper tirsdagen slutter mye bedre enn den ser ut til å ha startet :troest:

:klem:

Joda, dagen tok seg opp etterhvert i går. :jepp: 

23 timer siden, Daria skrev:

:klem: 

:klem:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det ikke ble nødvendig med operasjon for Voksenniese. Godt når ting ordner seg av seg selv. Kniver og mennesker hører ikke helt sammen, synes jeg, selv om jeg innser det er nødvendig i blant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

God morgen :kaffekopp: 

Innom og melder om gode dager i Fjøset. :opplyser:  I det siste har det vært lite å klage over. Jeg kommer meg stadig ut på rusleturer til piren. Jeg har gode dager i foreningen. Og så langt trives jeg med at ny husvert har flyttet inn. :jepp:  

Dessuten begynner reiseplaner å ta form. Et spennende møte med reisebyrået venter i dag. Litt sommerfugler i magen. Men krysser fingrene for at planene, bookingene og rabattene blir bekreftet i dag. I såfall er det bare å ta av, og glede seg vilt og hemningsløst til å gjennomføre den store bursdagsreisen. :jepp:  Og det er bare en drøy måned til en luksustur til utlandet venter også. :hoppendeglad: 

På 4.4.2018 den 21.45, Cata skrev:

Så bra at det ikke ble nødvendig med operasjon for Voksenniese. Godt når ting ordner seg av seg selv. Kniver og mennesker hører ikke helt sammen, synes jeg, selv om jeg innser det er nødvendig i blant.

Helt enig. :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God morgen :kaffekopp: 

Sitter utålmodig og venter på at dagens turfølge til Piren skal våkne. Kan være litt frustrerende og ha med seg B-mennesker på tur. :fnise:  Det er :sol: ute, og jeg lengter etter å komme meg avgårde. :jepp: 

Ellers er det fremdeles gode dager i Fjøset. Det er under en måned til jeg reiser avgårde på utenlandsferie. :hoppe: Og planene for høstens store ferie begynner å ta form. Det er bare å glede seg til alt som ligger foran meg. :jepp:  

Også har alt av bursdagspenger + litt til fått bein å gå på... Det meste har gått til tur. Men det har også blitt nytt kamera på meg. Gjenstår bare å lære seg å bruke kameraet skikkelig til ferien... :jepp: 

På 18.4.2018 den 23.29, Cata skrev:

:hoppe: Veldig spent på å høre om det ble fast fisk på reisebyrået. 

Det ble vel i grunnen det. Fikk en fin rabatt, men brukte opp den og litt til på å bestille utflukter på turen. Så det ble egentlig en dyr tur innom reisebyrået. :fnise: 

På 19.4.2018 den 7.44, Roadrunner skrev:

:vinke:

Godt å høre om fine dager! Og er vel bare å glede seg nå vel? :strix:

Jepp. :strix:  Nå er det bare å glede seg. :strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du ramlet ut av 'mine innlegg'? :cry3: 
 

Så moro å lese om gode dager og fremtidige reiser! :danser: 
:klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...