Gå til innhold

Draumen om tredjegullet!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

12 timer siden, Weebs skrev:

Så kjekt å lese! Spennende prosess det greiene her altså. Nå er det jo masse nytt også! Jeg er positiv ;) 

 

8 timer siden, fridr skrev:

Så spennende å oppdatere meg her :) Ser jo ut som dette kan gå kjempebra, Mirabella :dagens-rose:

Ja, det er alltid spennande å prøva noko nytt! :) Håpar så veldig på at det endelig skal bli min tur no, og at eg skal få oppleva å bli mamma igjen før det er for seint. Samtidig er eg livredd for at det ikkje skal gå bra denne gangen heller. Og ekstra mykje denne gangen, sidan dette er vårt aller siste ferskforsøk. Men eg skal prøva så godt eg kan å halda motet oppe litt til, for eg nektar å gi opp håpet om å få draumen min oppfylt! :hjerte:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg blødde litt torsdagen, etter hysteroskopien/ scratchinga. Og i går (fredag) hadde eg litt blodig utflod gjennom heile dagen. I dag har eg ikkje sett blod i det heile tatt, så det virkar som om ting er tilbake til normalen igjen no. :)

No må berre EL- testane bli positive snart! Eg vil ikkje ha ein kopi av forrige syklus, der mensen kom altfor seint, og forsøket vårt måtte utsetjast ein heil månad. :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, positiv EL- test i dag, på syklusdag 14! :nigo: Og i ettermiddag/kveld har eg hatt ganske kraftige eggløsningssmerter, så ingen tvil om at eggløsninga er i dag. 

Sidan eg alltid pleier å få eggløsning allerede på syklusdag 12 eller 13, så begynte eg å frykta enda ein tullesyklus, når EL- testen fortsatt ikkje var positiv i går. Så då var eg superglad for positiv test i dag, sånn at me rekker egguttak før mannen min reiser på jobb igjen neste gang. :)

Etter tullesyklusen min, har eg i begge syklusane etterpå hatt eggløsning på eit seinare tidspunkt enn det eg pleier. Akkurat sånn som det var i " gamle dagar", då eg pleide å ha eggløsning mellom syklusdag 14 og 19. Så kanskje det faktisk har skjedd ei positiv forandring? :jepp:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at syklusen din oppfører seg så forsøket går av stabelen som planlagt og før mannen drar avgårde :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, miore skrev:

Bra at syklusen din oppfører seg så forsøket går av stabelen som planlagt og før mannen drar avgårde :nigo:

Ja, eg er glad for at kroppen min oppfører seg som den skal denne gangen. :jepp: Det hadde vore skikkelig kjipt om me måtte ha utsatt forsøket enda ein gang. Eg har tross alt venta heilt sidan mai, så eg synst det er på høg tid med nytt forsøk no! 

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

I dag kom mensen, så då er eg endelig i gang igjen! :duskedame: Synst det var på tide no, for eg har jo venta på nytt forsøk heilt sidan mai. Samtidig synst eg det er kjempeskummelt. :unsure: Dette er vårt aller siste ferskforsøk, så denne gangen MÅ det berre klaffa! 

Gruar meg til sprøytene og, som eg skal begynna med i morgon. Ikkje fordi eg er redd for å stikka, for nåleskrekken min er eg kvitt etter fleire tidligare forsøk. ;) Men eg skal bruka Puregon denne gangen, i staden for Menopur som eg har brukt før. Og då er eg redd for å gjera noko feil. :sjenert:

Puregon er sannsynligvis enklare å bruka, når eg først blir vant med den. Det er ein sånn ferdigfylt penn. Når eg har brukt Menopur, må eg blanda medisinen og fylla sprøytene sjølv. Så det er jo litt meir tungvint. Men eg foretrekker egentlig det eg er vant med likevel. Får berre håpa eg får det til i morgon, når eg skal testa ut Puregonpennen for første gang. Forhåpentligvis går det  bedre enn eg fryktar. :)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også forandringer er skumle greier, men kanskje dette er trikset denne gangen! :) Lykke til med stikkinga i dag ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puregon er veldig enkelt å bruke, heldigvis :) Så dette går nok veldig bra! Selv får jeg litt noia med tanken på Menopur - innbiller meg at jeg kunne ha blandet feil etc. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Weebs skrev:

Jeg synes også forandringer er skumle greier, men kanskje dette er trikset denne gangen! :) Lykke til med stikkinga i dag ;) 

Takk! :klem: Ja, eg får alltid litt panikk når det er snakk om sånne forandringar. :bond: Medisinane er jo svindyre, så det er faktisk litt krise om eg gjer noko feil. :unsure: Ikkje får eg tak i ny medisin i tide heller, viss noko går gale i kveld. Så det bør berre gå bra altså! Eg håpar sjølvsagt at ein ny type medisin er det som skal til, for at me endelig lykkast. :)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, miore skrev:

Puregon er veldig enkelt å bruke, heldigvis :) Så dette går nok veldig bra! Selv får jeg litt noia med tanken på Menopur - innbiller meg at jeg kunne ha blandet feil etc. 

Eg hadde skikkelig angst for Menopur første gangen eg skulle bruka det, for eg var livredd for å blanda feil. Men alt gjekk veldig fint, og no føler eg at eg har full kontroll på Menopur. ;)

Då er det verre med Puregon, som er heilt ny for meg. :sjenert: Eg sat og leste bruksanvisningen i detalj i går kveld, og såg på demonstrasjonsvideoar på YouTube. Likevel føler eg meg ikkje trygg på at dette kjem til å gå bra. :unsure:

Eg prøvde å stilla inn dosen min på pennen (uten å ha i ampullen). Det stod at ein ikkje måtte skru bakover igjen til 0, men skru vidare heilt forbi 450 ie, og så trykka stempelet heilt inn igjen for å starta på nytt. Men når eg skrudde den så langt, så vart stempelet heilt laust. Skal det vera sånn, og er det meininga at ein då berre skal trykka stempelet inn igjen? Eg synst det var litt merkelig. 

Gonal-f er forresten min favoritt, for den er superenkel å bruka. :) Den pennen er ferdigfylt, og det er ingen ampulle som må setjast inn i pennen. Det einaste ein må gjera, er å skifta nål, og stilla inn riktig medisindose. Er vel det samme som med Ovitrellen (eggløsningssprøyta).

Kryssar fingrane for at du blir rugar i dag, miore! :hoppe:  

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer, det! Enig i at det kjennes litt "jall" ut når man skrur den helt ut. Jeg ble ruger, om enn på et ganske dårlig egg :) Lykke til med puregonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, miore skrev:

Det stemmer, det! Enig i at det kjennes litt "jall" ut når man skrur den helt ut. Jeg ble ruger, om enn på et ganske dårlig egg :) Lykke til med puregonen!

Gratulerer som rugar, miore:duskedame: Håpar egget ditt viser seg å vera eit ekte gullegg, sjølv om kvaliteten ikkje var heilt på topp. :)

Takk, det høyrest bra ut. :) Då satsar eg på at Puregonpennen virkar som den skal, og at eg får til å setja første dose i kveld uten for store problem. 

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Då er aller første Puregondose satt, og eg trur det gjekk bra! :tommelopp: Eg kjente nesten ingenting då eg stakk inn nåla heller, så då er eg fornøyd. :)

Følest rart å vera i gang igjen! Spennande, skummelt, ja alt på ein gang. :sjenert: Eg veit av erfaring at desse sprøytedagane går fort, og vips så er det tid for ultralyd. ;) Håpar Puregon gir meg ekte gullegg! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, miore skrev:

Bra det gikk bra :) Det er alltid godt med følelsen av å være i gang!

 

4 timer siden, Weebs skrev:

Dette hørtes veldig bra ut! Krysser fingrene for gullegg og supersvømmere denne gangen :strix:

Takk for det! :klem:

Ja, det er godt å vera i gang, sjølv om dette her blir meir nervepirrende enn nokon gang før, sidan det er vårt aller siste ferskforsøk. 

No vil eg ha ekte gullegg altså!!! :tommel:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Kokos skrev:

Krysser fortsatt fingrene for deg, Mirabella! :duskedame: 

Takk for det, Kokos! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har eg satt første Orgalutransprøyte. Eg er på sprøytedag 6 i dag, og frå no av blir det to sprøyter om dagen! Men etter nokre dagar med Puregonsprøyter er eg så inne i det, at det går heilt greit å setja to sprøyter i staden for ei. ;) Det er ikkje store forskjellen, når eg uansett må stikka meg!

Eg har ingen bivirkningar av medisinane denne gangen heller. No ventar eg berre på eggløsningsslimet, som har kome i store mengder etter kvart, ved dei to forrige forsøka våre. Eg er veldig spent på UL-kontrollen på fredag. Håpar ein litt lavare startdose denne gangen gjer at eg får litt færre egg, men at egga er av topp kvalitet! Sånn omtrent 10 egg tenker eg er akkurat passelig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...