Gå til innhold

Draumen om tredjegullet!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Fader! :( Jeg heier skikkelig på deg innen november. Da har jeg også bursdag! Snart er august her og da blir det litt ekstra hjelp. Gleder meg til å høre hvordan scratching blir. 

Hold motet oppe og kjør på med alle slags crazy kjerringråd imens. Jeg var helt på trynet gal og angrer ikke på en ting! ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Weebs skrev:

Fader! :( Jeg heier skikkelig på deg innen november. Da har jeg også bursdag! Snart er august her og da blir det litt ekstra hjelp. Gleder meg til å høre hvordan scratching blir. 

Hold motet oppe og kjør på med alle slags crazy kjerringråd imens. Jeg var helt på trynet gal og angrer ikke på en ting! ;) 

Kjekt at du heiar på meg, Weebs! :klem: Det treng eg virkelig no, etter all motgangen me har hatt i forsøket på å laga eit lite søsken til dei to jentene våre. Dei ønskjer seg så veldig ei lita søster eller ein liten bror, ja aller helst tvillingar. ;) Dei spør ofte om det. Og eg er så lei av å måtte svara at eg håpar dei får bli storesøstre ein gang, men at eg ikkje veit om det kjem til å skje før eg blir for gammal til å få fleire barn. :sukk: 

Ja, har du nokon gode kjerringråd på lur, så er det berre til å koma med dei! ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shall we see! 

For mannen: sink, selen (jeg kjøpte disse), folat og C-vitamin. Husker ikke helt hva de enkelte gjør, men det var i alle fall bra for svømmerne :fnise:

For meg: folat, tran, grapefruktjuice, slimløsende hostesaft, bidronninggele, evening primrose oil (ikke etter EL, evt. innsett), pluss sex og tusen orgasmer (dette kan du fikse selv hvis for eksempel mannen reiser vekk :plystre:) selv etter EL, det var noe med blodgjennomstrømning og bla bla? Litt usikker, det var Havrekjeksen sitt tips ;) Hun er Google-master. 

Lurer på om det var alt? Akkurat passe, spør du meg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd, Mirabella! Alltid nedtur, uansett hvor mye man har forberedt seg på det. Jeg tok en graviditetstest i det øyeblikket vi kom hjem fra ferie i dag. Den var akkurat like negativ som vanlig ;) Vi får satse på at scratching er det som gjør susen for dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 17.7.2016 at 19.18, miore skrev:

Synd, Mirabella! Alltid nedtur, uansett hvor mye man har forberedt seg på det. Jeg tok en graviditetstest i det øyeblikket vi kom hjem fra ferie i dag. Den var akkurat like negativ som vanlig ;) Vi får satse på at scratching er det som gjør susen for dere :)

Ja, det er alltid nedtur, sjølv om eg begynnar å bli litt for vant med at mensen dukkar opp i staden for positiv graviditetstest. Håpar virkelig at scratching er det som skal til, ja. :)

Så kjedelig at det enda med negativ graviditetstest på deg. :troest: Kva er planen vidare no?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Mirabella76 skrev:

Ja, det er alltid nedtur, sjølv om eg begynnar å bli litt for vant med at mensen dukkar opp i staden for positiv graviditetstest. Håpar virkelig at scratching er det som skal til, ja. :)

Så kjedelig at det enda med negativ graviditetstest på deg. :troest: Kva er planen vidare no?

Jeg begynner på primolut til uka, og skal på kort protokoll med puregon/orgalutran når jeg får mensen! Gleder meg, gruer meg og er veldig spent :)  Ikke noe stor overraskelse at "hjemmemekk"-forsøket vårt ikke fungerte, så dét var ikke egentlig veldig skuffende.

Endret av miore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Den 21.7.2016 at 9.54, miore skrev:

Jeg begynner på primolut til uka, og skal på kort protokoll med puregon/orgalutran når jeg får mensen! Gleder meg, gruer meg og er veldig spent :)  Ikke noe stor overraskelse at "hjemmemekk"-forsøket vårt ikke fungerte, så dét var ikke egentlig veldig skuffende.

Så spennande! :) Har du fått mensen no, og fått starta med puregon/orgalutran? Eller venter du på mensen fortsatt? Uansett må du ha masse lykke til! Eg kryssar fingrane for deg. :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Mirabella76 skrev:

Så spennande! :) Har du fått mensen no, og fått starta med puregon/orgalutran? Eller venter du på mensen fortsatt? Uansett må du ha masse lykke til! Eg kryssar fingrane for deg. :tommelopp:

Ble tre-fire dager forsinket pga fire (!) falske positive cb+ (grr - bekreftet med blodprøve) da jeg skulle avkrefte graviditet før pillekuren, men jeg er på siste primolutpille i dag :) Håper mensen kommer raskt etter kuren, jeg har ingen erfaring med hvor lang tid det pleier å ta!

Når er det tid for scratching? Er det noe man kjenner når de gjør? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6.8.2016 at 8.54, miore skrev:

Ble tre-fire dager forsinket pga fire (!) falske positive cb+ (grr - bekreftet med blodprøve) da jeg skulle avkrefte graviditet før pillekuren, men jeg er på siste primolutpille i dag :) Håper mensen kommer raskt etter kuren, jeg har ingen erfaring med hvor lang tid det pleier å ta!

Når er det tid for scratching? Er det noe man kjenner når de gjør? 

Så kjedelig med falske positive graviditetstestar. :troest: Får håpa mensen kjem raskt no då. Eg har ingen erfaring med Primolut, så eg veit ikkje kor lang tid det pleier å ta. Er det første prøverørsforsøk du skal i gang med no, eller har du hatt forsøk tidligare?

Eg venter mensen i løpet av veka som kjem. Eg ringer klinikken så fort eg får mensen, og avtaler tid for scratching. Leste på nettet at det er vanlig med scratching ca på syklusdag 21, i syklusen før innsett. Så eg reknar med at scratchinga blir heilt i slutten av august, altså i førstkomande syklus. Og så blir det nytt ferskforsøk i syklusen etter, i september.

Dei som har hatt scratching, seier at dei kjenner det ganske godt, men det er fort gjort. Følest visst som litt kraftige menssmerter, trur eg. Og så er det visst vanlig å blø litt rett etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Mirabella76 skrev:

Så kjedelig med falske positive graviditetstestar. :troest: Får håpa mensen kjem raskt no då. Eg har ingen erfaring med Primolut, så eg veit ikkje kor lang tid det pleier å ta. Er det første prøverørsforsøk du skal i gang med no, eller har du hatt forsøk tidligare?

Eg venter mensen i løpet av veka som kjem. Eg ringer klinikken så fort eg får mensen, og avtaler tid for scratching. Leste på nettet at det er vanlig med scratching ca på syklusdag 21, i syklusen før innsett. Så eg reknar med at scratchinga blir heilt i slutten av august, altså i førstkomande syklus. Og så blir det nytt ferskforsøk i syklusen etter, i september.

Dei som har hatt scratching, seier at dei kjenner det ganske godt, men det er fort gjort. Følest visst som litt kraftige menssmerter, trur eg. Og så er det visst vanlig å blø litt rett etterpå. 

Første forsøk på søsken, men trengte prøverør for å få førstemann også :)

Det høres ikke så alt for ille ut med scratching da, slik du beskriver det! Ordet i seg selv høres litt skummelt ut, synes jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, miore skrev:

Første forsøk på søsken, men trengte prøverør for å få førstemann også :)

Det høres ikke så alt for ille ut med scratching da, slik du beskriver det! Ordet i seg selv høres litt skummelt ut, synes jeg ;)

Ok. :) Kor mange forsøk trengte dåke for å få klaff med førstemann?

Eg synst ikkje scratching høyrest så altfor ille ut, eg heller. Det er vel mest tanken på at dei går inn med eit slags instrument i livmora, og skrapar i livmorveggen slik at det blir ein liten skade/sår der, som gjer at det følest litt "feil". :ohmy: For korleis skal ein skade i livmorveggen kunne føra til noko positivt?

Men det fungerer visst i mange tilfeller, og sjansen for å bli gravid har vist seg å vera større i syklusen etter scratching. Så eg får berre håpa at det stemmer, sjølv om eg synst det heile virkar litt rart. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Mirabella76 skrev:

Ok. :) Kor mange forsøk trengte dåke for å få klaff med førstemann?

Eg synst ikkje scratching høyrest så altfor ille ut, eg heller. Det er vel mest tanken på at dei går inn med eit slags instrument i livmora, og skrapar i livmorveggen slik at det blir ein liten skade/sår der, som gjer at det følest litt "feil". :ohmy: For korleis skal ein skade i livmorveggen kunne føra til noko positivt?

Men det fungerer visst i mange tilfeller, og sjansen for å bli gravid har vist seg å vera større i syklusen etter scratching. Så eg får berre håpa at det stemmer, sjølv om eg synst det heile virkar litt rart. :sjenert:

Der klaffet det på første forsøket! Trodde nesten ikke det var sant, etter såpass lang tid med prøving (og feiling) var jeg sikker på at vi aldri kom til å få barn. Utålmodig-Miore håååper det skal gå like bra denne gangen, mens realist-Miore prøver å få henne til å dempe seg litt.

Skjønner godt at du vil prøve siden dette blir siste forsøket deres! Spesielt når dere får så mange fine egg hver gang, så du tydeligvis reagerer godt på medisineringen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, miore skrev:

Der klaffet det på første forsøket! Trodde nesten ikke det var sant, etter såpass lang tid med prøving (og feiling) var jeg sikker på at vi aldri kom til å få barn. Utålmodig-Miore håååper det skal gå like bra denne gangen, mens realist-Miore prøver å få henne til å dempe seg litt.

Skjønner godt at du vil prøve siden dette blir siste forsøket deres! Spesielt når dere får så mange fine egg hver gang, så du tydeligvis reagerer godt på medisineringen. 

Håpar det går like raskt for dåke denne gangen då! ☺ Det kan jo godt skje. Men sikkert lurt å vera forberedt på at det kan ta lenger tid, så du ikkje blir altfor skuffa viss ikkje går på første forsøk. 

Eg var nok litt for optimistisk på forhånd, skal eg innrømma. :sjenert: Eg hadde veldig overraskende blitt spontant gravid  (men mista tidlig) berre eit halvt års tid før me starta opp med første prøverørsforsøk. Og eg og mannen min har også to barn saman frå før, så eg trudde at med litt ekstra hjelp skulle det gå fort! Og når eg fekk ut massevis av egg på egguttaket, og nesten alle egga vart befrukta, så vart eg berre enda meir optimistisk.  Men det skulle eg ikkje ha blitt, for det skulle jo visa seg å bli alt anna enn lett. :sukk:  

For kva hjelper det vel med mange befrukta egg, når nesten ingen av egga overlever til innsett/frys? Og dei få egga som har klart seg, har tydeligvis ikkje vore av god nok kvalitet, sjølv om dei har sett heilt perfekte ut. Egga har iallfall ikkje klart å festa seg i livmora, så eitt eller anna må det vera som ikkje er som det skal. Og det stresser meg vanvittig at me berre har eit einaste ferskforsøk igjen, og at eg kanskje aldri får oppfylt draumen min om fleire barn før det er for seint. :tristbla:

Det var absolutt ikkje sånn som dette eg hadde trudd det skulle bli, då eg fekk mannen min med på å betala for ein pakke som inkluderer 3 ferskforsøk. Eg følte meg nesten heilt sikker på at det skulle enda med baby i magen. No føler eg meg ikkje sikker i det heile tatt lenger, og det er ingen god følelse. :riste: Eg håpar så intenst at scratching er det som skal til - at eg endelig skal få sjå ein positiv test, og få oppleva å bli mamma igjen! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Kanskje på tide å oppdatera litt her i dagboka mi. 

Det vart dessverre ikkje noko nytt ferskforsøk på oss no i september likevel. :( Mensen i den syklusen der eg skulle ha scratching, var av ein eller annan mystisk grunn 10-11 dagar forsinka. :sukk: Det har aldri skjedd før! Resultatet var iallfall at det ikkje lenger passa med forsøk i september, fordi mannen min då ville ha vore på jobb i Nordsjøen når eg skulle hatt egguttak. Så me bestemte oss for å utsetja forsøket - som om eg ikkje allerede har venta lenge nok ( sidan mai)! :sur: 

Planen no er scratching og hysteroskopi i morgon, på syklusdag 10. Og så håpar eg at alt går som planlagt denne gangen, og at det blir nytt forsøk på oss i neste syklus. Etter mykje fram og tilbake, har endelig mannen min gått med på både scratching og hysteroskopi! :) Begge delar blir gjort samtidig, og då slepper me å betala noko ekstra for scratchinga.

Men no har eg begynt å grua meg skikkelig til i morgon. :unsure: Eg skal ikkje ta noko smertestillande på forhånd, men reknar med at eg får noko når eg kjem fram til klinikken i morgon tidleg. Mannen min reiste på jobb i Nordsjøen igjen i dag, så eg må kjøra åleine i morgon. Litt dumt akkurat det synst eg, men får håpa det går greit likevel. Får berre kryssa fingrane for at eg ikkje treng så mykje smertestillande, at eg ikkje får lov til å kjøra heim igjen åleine. Då har eg eit problem. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i dag! Får håpe det ikke blir så ille. Har lest at det ofte er nok med lokalbedøvelse når man tar hysteroskopi, får håpe du slipper unna med det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 timer siden, miore skrev:

Lykke til i dag! Får håpe det ikke blir så ille. Har lest at det ofte er nok med lokalbedøvelse når man tar hysteroskopi, får håpe du slipper unna med det :) 

 

9 timer siden, Weebs skrev:

Oi, lykke til! Håper du slipper å ringe taxi. Oppdater oss hvordan det går :) 

 

8 timer siden, Havrekjeksen skrev:

Lykke til! Krysser fingrene for at alt går bra og ikke for vondt. :)

Tusen takk for det, jenter! :klem:  Ja, no er hysteroskopien og scratchinga overstått, og det var virkelig ikkje noko å grua seg for! smil.gif Det heile var over på 5 minutt, og det einaste eg kjente var litt menssmerter. Så eg slapp å ringa etter taxi, eller å få nokon til å koma og henta meg. Det gjekk supert å kjøra heim igjen sjølv, for eg følte meg heilt fin etterpå. :) 

Då eg kom fram til klinikken, fekk eg koma inn på eit lite rom. Der fekk eg nokon smertestillande tablettar, som eg tok 15-20 minutt før eg skulle inn til legen. Eg fekk ein voltaren, og ein annan tablett som eg ikkje heilt fekk med meg kva var.

Så var det tid for hysteroskopi og scratching. Legen gjekk inn med eit lite kamera, og sprøyta masse vatn inn i livmorhula. Eg kjente ingenting før vatnet kom inn i livmora, men då fekk eg litt menssmerter. Og det var faktisk det einaste eg kjente.

Eg såg heile tida på skjermen mens legen undersøkte innsida av livmora. Og alt såg heldigvis normalt ut! smil.gif Ingen polyppar, samanvoksingar eller noko anna å sjå. Og skrapinga i livmorslimhinna merka eg ikkje noko til. Eg trudde faktisk at legen kun hadde utført hysteroskopien i første omgang. Så når eg spurte om han no skulle starta med scratchinga, så svarte han at det hadde han allerede gjort. fnis.gif

Etterpå fekk eg på meg eit stort bind. Og då eg var på vei ut i bilen, var eg glad for det! blunket.gif For då kom det rennande ut store mengder med lunka vatn (og litt blod). :sprettoy: Det føltest akkurat likt som når fostervatnet har gått under fødslane mine. humre.gif Ikkje like mykje som kom ut no såklart, men mykje nok til at det følest heilt likt!

Ein herlig følelse å vera ferdig! glis.gif No veit eg iallfall at det ikkje er noko i livmora mi som er grunnen til at egga ikkje festar seg. For alt såg ut akkurat som det skulle. Så då er det nok berre uflaks eller dårlige egg som gjer at eg ikkje har blitt gravid enda. Så får eg berre håpa scratchinga gjer at egget klarar å festa seg neste gang! :tommel:

Etterpå var eg inne til ein av sjukepleiarane, og fekk reseptar og ein plan for det siste ferskforsøket vårt. Eg skal ringa klinikken når mensen kjem, og starta opp med medisinar då. Denne gangen ville legen at eg skulle prøva ein annan medisin. Før har eg brukt Menopur, men denne gangen blir det Puregon. Eg har aldri prøvd Puregon før, så er spent på korleis kroppen min responderer på ein ny type medisin. Sidan eg har fått ut veldig mange egg på egguttaka før (17 og 25 egg), skal eg denne gangen ta ein litt lavare dose medisinar i 3 dagar (125 ie), og så auka til 150 ie, som er den dosen eg har tatt før. Legen ville også at alle egga skulle dyrkast til blastocystar denne gangen, for at berre dei beste egga skulle bli igjen. Då får eg også innsett på dag 5 etter uttak, i staden for på dag 2 eller 3.

Så litt forandringar blir det denne gangen, og eg håpar virkelig det er desse tinga som skal til for at egget endelig skal klara å festa seg! Dette er vårt aller siste ferskforsøk, så denne gangen MÅ det berre gå bra! ber.gif

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...