Gå til innhold

Draumen om tredjegullet!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Wohoo, gratulerer :biggrin:

Jeg hadde og en følelse av at du tok feil, så det er bra det faktisk var du som tok feil og ikke jeg :P 
Spennende å finne ut om begge eggene festet seg da, plutselig blir drømmen om fire virkelig :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så veldig mye! Jeg tror jeg bare har sniklest innimellom og ikke har kommentert i dagboka di før. Men jeg ble ordentlig rørt av denne nyheten! Krysser fingrene for at dette går veldig bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en sporadisk smugleser melder seg! :hallo:

Gratulerer så mye med positiv test! Så morro at det endelig ble resultater av slitet! Og sterke testet så tidlig lover jo godt :jepp: Jeg har trua!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Mirabella76 skrev:

Dette er så uvirkelig og fullstendig uventa, at eg nesten ikkje klarar å tru på det sjølv. Men eg er faktisk GRAVID! :ohmy: :sjokkert: :bond: :nigo: :skya: :bolledeig: :hoppendeglad: :hoppe: :rodmer: :strix:

Eg testa med ein billigtest i går. Fekk då opp ein strek som var litt svakare enn kontrollstreken, men likevel heilt rosa og tydelig. :) Tenkte at det sikkert var noko feil med testen, sidan det var ein sånn billigtest. :unsure: Så eg testa igjen i dag, 15. nov., på testdagen (15 dpo), med ein Clearblue-test. Og jammen kom det fram eit fint blått kryss på testen med ein gang! :hjertesmil:

Spåkona Mirabella var visst ingen ordentlig spåkone likevel. :sjenert: Men seriøst altså, eg er heilt i sjokk!  Eg har virkelig ikkje hatt eit einaste lite graviditetssymptom før IKM denne gangen, sjølv om eg har leita etter symptom jevnlig. Eg føler meg heilt som vanlig. Det er kun ein ting som er forskjellig frå dei tidligare forsøka. Og det er at eg er så ekstremt oppblåst heile tida, og er full av luft i magen konstant. Det ser faktisk ut som om eg er gravid i 5. månad allerede! :fnise: Eg har gått med litt vide klede i det siste, for magen min står rett ut! :tongue: 

Eg ringte klinikken i dag, og sykepleiaren eg snakka med sa at det var vanlig når kroppen begynte å produsera hcg sjølv, og eg kanskje var litt overstimulert i utgangspunktet. Sykepleiaren ville at eg skulle slutta heilt med progesteronstøtte (Lutinus) no. Men det tør eg ikkje, sidan eg har mista tidlig to gangar før. Så no får eg fortsetja med Lutinus ein gang om dagen framover, i staden for 3 gangar om dagen, som eg har gjort fram til no. Og så har eg fått time til UL ved klinikken 6. desember, når eg er 7 veker på vei, viss alt går bra fram til det. 

Eg klarar ikkje heilt å gleda meg over dette enda, for det var virkelig 100% uventa, og eg har ingen graviditetssymptom. Eg hadde jo gitt opp for lenge sidan, og gadd nesten ikkje testa i det heile tatt. ;) Men også fordi eg er så livredd for å mista. :( Etter å ha opplevd å mista tidlig to gangar før (MA), der utviklinga berre stoppa opp og det ikkje var liv på tidlig UL, sjølv om eg ikkje hadde blødd ein dråpe blod - så veit eg så altfor godt at ein positiv test ikkje nødvendigvis betyr at eg endar opp med ein baby. :sukk: Dei to egga eg fekk sett inn var jo heller ikkje av topp kvalitet. Så eg er nok meir redd enn glad, skal eg innrømma. :sjenert: 

Men no er eg uansett eitt steg lenger på vei enn eg har vore ved dei andre forsøka. Så eg får berre prøva å ta ein dag om gangen, kryssa fingrane og håpa på det beste! :tommel: Akkurat no er eg iallfall gravid! :hjerter_rundt:

Så fantastisk! Gratulerer så mye, nå ble jeg vanvittig glad på dine vegne :bolledeig: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Sisti skrev:

Åååå gratulerer så mye! Jeg krysser alt som krysses kan for at spiren(e) holder seg fast! :hoppe:

 

11 timer siden, Porcelain skrev:

Gratulerer! Jeg heier på at dette faktisk blir baby(er),  og skal krysse fingrene for deg de neste ukene! 

Tusen takk for gratulasjonar og fingerkryssing, Sisti og Porcelain! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Harlekin skrev:

Gratulerer så mye, helt fantastisk! Av og til overrasker kroppen oss - jeg hadde også null symptomer sist og var overbevist om at jeg ikke var gravid.

Tusen takk, Harlekin! :hug: Ja, eg hugsar du fortalte at du ikkje hadde nokon symptom sist du var gravid. Men eg trudde ærlig talt at eg kjente kroppen min for godt til at det samme kunne skje med meg. :sjenert: Men kroppen min kan tydeligvis overraska meg fortsatt. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Weebs skrev:

Gratulerer! Så godt at en erfaren spåkone som deg kan ta feil iblant ;) Dette kan jo gå helt fantastisk! 

Tusen takk, Weebs! :klemmer:

Ja, den erfarne spåkona Mirabella tok heldigvis feil denne gangen! :tongue:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, *Frida* skrev:

Så kjekt, Mirabella! Krysser fingre for at det skal gå bra heile vegen!

Tusen takk for det, Frida! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!!! Slenger meg med på fingerkryssingen med de andre, og håper virkelig de(n?) klamrer seg fast denne gangen! Måtte uke 12 komme fort som fy! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Mayah skrev:

kHurra hurra, Mirabella! :hoppendeglad: Kall meg rar, men jeg bare visste at du kom til å teste positivt! 😊 😁 Jeg har heller ingen symptomer, bortsett fra at magen står rett ut her også! Au au, men det er liksom greit ☺ Igår trodde jeg knappen på buksa skulle skyte avgårde som et prosjektil hvert øyeblikk 😝 

Masse lykke til! ❤ Vi får begge ta en dag om gangen og krysse alt vi har for sommerbabyer 😊 

Tusen takk, Mayah! :hug:

Ja, då er det i så fall du som er spåkone, og ikkje eg! ;) Så artig at ikkje du har nokon graviditetssymptom heller, og kun bollemage. :fnise: Her er det ikkje ein gang snakk om at eg får igjen buksa over magen. Buksa må knappast igjen under magen! :sjenert: Akkurat som hos menn med skikkelig ølmage. Jada, det ser skikkelig lekkert ut altså - NOT! :daane: Og eg som er så tynn ellers på kroppen, og så har eg allerede ein 5. månaders gravidmage! :sjokk: Eg går kun med vide tunikaer og sånt for tida, og ventar berre på at folk skal spørja om eg er gravid. :bond:

Eg kryssar og fingrane for sommarbaby på oss begge to! :hjerte:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Joe12 skrev:

Wohoo, gratulerer :biggrin:

Jeg hadde og en følelse av at du tok feil, så det er bra det faktisk var du som tok feil og ikke jeg :P 
Spennende å finne ut om begge eggene festet seg da, plutselig blir drømmen om fire virkelig :biggrin:

Tusen takk, Joe! :hug:

Ja, det er bra at dåke andre er gode spåkoner, når eg ikkje er det! ;) Veldig glad for at det var eg som tok feil, ja. :)

Spennande å tenka på at eg fekk sett inn to egg, ja - og at det faktsk er ein teoretisk sjanse for tvilingar! :jepp: Det ville jo ha voe heilt perfekt egentlig, for då hadde eg plutselig hatt dei 4 barna eg alltid har ønska meg. :hjerter_rundt: Men for å vera heilt ærlig, så trur eg det er minimal sjanse for det. Testane mine var sånn middels sterke i dag og i går. Og hadde eg vore gravid med tvillingar, så ville eg hatt mykje hcg i kroppen, og sansynligvis fått veldig sterke strekar på testane no. Eg trur også eg ville ha kjent ein del graviditetssymptom før ikm, med 2 egg som hadde festa sg og utvikla seg der inne. Men spåkona Mirabella har jo vist seg å ikkje vera så dyktig som ho trudde ho var, så eg skal aldri sei aldri! ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Illy skrev:

Gratulerer så veldig mye! Jeg tror jeg bare har sniklest innimellom og ikke har kommentert i dagboka di før. Men jeg ble ordentlig rørt av denne nyheten! Krysser fingrene for at dette går veldig bra! :)

Tusen takk, Illy, og velkommen til dagboka mi! :hug:

Så koselig å høyra at ukjente personar blir rørt av graviditetsnyhetar her i dagboka mi! :kose:

 

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Frøken Vims skrev:

Nok en sporadisk smugleser melder seg! :hallo:

Gratulerer så mye med positiv test! Så morro at det endelig ble resultater av slitet! Og sterke testet så tidlig lover jo godt :jepp: Jeg har trua!

Tusen takk, Frøken Vims, og velkommen til dagboka mi du og! :klemmer:

Testane var sånn middels sterke, men strekane var ganske tydelige og kom fram med ein gang, så lurestrekar var det definitivt ikkje. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, miore skrev:

Så fantastisk! Gratulerer så mye, nå ble jeg vanvittig glad på dine vegne :bolledeig: 

Tusen takk for det, miore! :hug: 

Det er alltid like kjekt når andre blir så glade på mine vegne.:klem1:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

46 minutter siden, LoveTrain skrev:

Gratulerer så masse!!! Slenger meg med på fingerkryssingen med de andre, og håper virkelig de(n?) klamrer seg fast denne gangen! Måtte uke 12 komme fort som fy! =)

Tusen takk for det, LoveTrain! :hug:

Ja, eg skulle gjerne ha hoppa rett til veke 12, og fått sett ein sprell levande baby på UL-skjermen. :tommel: Men eg må nok smøra meg med tålmodighet ei stund til. :unsure: Det første steget blir tidlig UL i veke 7, viss alt går bra fram til då.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...