Gå til innhold

Draumen om tredjegullet!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Dorey skrev:

Smugleser her og! Nå ble jeg skikkelig glad! :) Gratulerer så mye, Mirabella <3 

Tusen takk for det, og velkommen til dagboka mi, Dorey:klemmer:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Rosalie skrev:

Gratulerer så mye - beste 40-årskrisen ever, da! :) 

Tusen takk, Rosalie:klemmer:

Ja, viss dette her går bra, så er det uten tvil den beste 40-årskrisa ever! :nigo:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mirabella76 skrev:

Tusen takk, Rosalie:klemmer:

Ja, viss dette her går bra, så er det uten tvil den beste 40-årskrisa ever! :nigo:

Ei venninne av meg var ufrivillig barnløs. Og ble plutselig gravid av seg selv rundt 40-årsdagen sin. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Smiiil skrev:

smugleser her også... ble så glad på dine vegne!! krysser fingrene :)

Tusen takk for det, Smiiil, og velkommen til dagboka mi! :klemmer: Det er tydeligvis ein del smuglesarar, som har vore innom dagboka mi tidligare. ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rosalie skrev:

Ei venninne av meg var ufrivillig barnløs. Og ble plutselig gravid av seg selv rundt 40-årsdagen sin. :) 

Utrulig kjekt når sånt skjer! :) Ja, no har jo eg og bevist at det fortsatt er mulig å bli gravid når ein er rundt 40 - sjølv om eg måtte ha litt hjelp for å klara å bli det. ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, ShiningStar skrev:

Så kjekt å lese i dagboka di nå Mirabella :) Gratulerer så utrolig mye <3 

 

Tusen takk, ShiningStar:klemmer:

 

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig nyhet! Hva sier mannen om graviditeten da? Er han glad, nervøs for at det er 2?

Jeg ønsker meg veldig et barn til, om noen år. En attpåklatt. Men mannen min er 10 år eldre enn meg, og syns egentlig at ungene er noe slit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Susa skrev:

Så herlig nyhet! Hva sier mannen om graviditeten da? Er han glad, nervøs for at det er 2?

Jeg ønsker meg veldig et barn til, om noen år. En attpåklatt. Men mannen min er 10 år eldre enn meg, og syns egentlig at ungene er noe slit...

Tja, mannen min er ikkje akkurat den som hoppar og jublar over at eg har fått positiv graviditetstest. Han vart verken glad eller lei seg når eg fortalte at eg hadde testa positivt - han er vel egentlig ganske likegyldig til alt saman, dessverre. :roll: Og ja, han er nok heilt sikkert nervøs for at det er 2. ;)

Ja ja, eg skal iallfall jubla nok for oss begge to og meir til, viss alt ser fint ut på tidlig UL! :nigo: Men foreløpig er eg avventande, og tør ikkje å håpa på nokon ting. Eg har fortsatt ingen graviditetssymptom, så eg er redd for at det er eit dårlig tegn. :sjenert:

 Kryssar fingrane for at du og klarar å overtala mannen din til å få eit barn til. ;) Du har iallfall litt tid på deg til å få han på bedre tankar, viss du ikkje har planar om fleire før om nokon år! :tommel: 

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Weebs skrev:

Tenk om det er to da! Herreguuuud! :nigo:

 ja, tenk det du! ;)

Men det tvilar eg vel egentlig veldig på. Eg har jo ikkje hatt eit einaste graviditetssymptom enda. :sur: 

 

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, maja87 skrev:

Av og på leser gratulere meget! Så gøy ☺

Tusen takk, maja:klem:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde store planar om å ta ein CB- test med vekeindikator i går. Var heilt sikker på at eg hadde ein sånn test liggjande i nattbordskuffa, men det hadde eg visst ikkje likevel! :sur: Eg hadde berrre ein sånn CB-test som viser "Gravid" eller "Ikke gravid" i displayet, som eg tok i staden. Heldigvis kom det opp "Gravid" i displayet. :) Men det sa meg egentlig ikkje så veldig mykje, for eg visste jo allerede at eg var gravid. ;)
 
Det eg virkelig er spent på, er om hcg- nivået i kroppen min er så høgt som det skal vera, når eg har passert 4 veker. Det følest nemlig ikkje sånn, for eg har fortsatt ingen graviditetssymptom. :sukk: Så eg tok meg ein tur på apoteket i går, og gjekk til innkjøp av ein CB- test med vekeindikator, som eg tok i dag tidlig. Eg var skikkelig nervøs for at testen berre skulle visa 1-2, for då hadde det garantert vore ein ny MA på gang. :( Heldigvis stod det "Gravid 2-3" på dagens test, så då ser alt bra ut så langt iallfall! :)
 
Kvifor kan eg ikkje berre kjenna litt strekkingar og stikkingar i magen innimellom? I går kjente eg litt svake menssmerter på høgre side i magen, som minna litt for mykje om sånn det har kjentest ut når eg har mista før. :( Men eg hadde også litt menssmerter tidlig når eg var gravid med minstejenta mi, så eg veit jo ikkje om det er eit positivt eller negativt tegn. Men med tanke på at eg ikkje har nokon graviditetssymptom, så fryktar eg at det er eit dårlig tegn. :sjenert: Det einaste positive tegnet så langt, er at testen viste 2-3 i dag, så då har eg iallfall ein del hcg i kroppen. Men dei gangane eg har mista, har også hcg-nivået stige jevnt, men seinare enn det skulle. Eg fekk faktisk både 2-3 og 3+ på testane når utviklinga stoppa opp i veke 5-6. Men meinar å hugsa at det nesten gjekk ei veke over forventa tidspunkt, før eg fekk 2-3 og 3+ på testane. I dag er eg vel 3-4 dagar over ikm.
 
Eg er fortsatt veldig oppblåst, og øm på høgre side i magen. Det er ubehagelig når nokon kjem borti magen min. :( Og i eit par dagar har eg følt at eg har kjent ein kul heilt nederst i magen på høgre side, og det følest ømt når eg trykker på magen akkurat der.. Men eg har tenkt at det sikkert berre er masse luft som er samla akkurat i det området. Men i går kveld låg eg på rygg i senga og trykte på magen. Og då kjente eg tydelig ein stor kul akkurat i det samme området i magen. :( Og i dag tidlig var kulen akkurat lik, og på samme plass. Så då reiste eg rett til legekontoret, og fekk ein akuttime ein halvtime seinare.
 
Legen som undersøkte meg kjente kulen i magen veldig godt, og ho målte den til å vera så stor som 5 cm i diameter! :sjokkbla: Ho skjønte ikkje heilt kva det kunne vera. Snakka om at det kunne vera forstoppelse i tarmen, men ho var usikker. Så ho henta inn ein annan lege, og han skjønte heller ikkje kva det kunne vera. Eg spurte om det ikkje kunne vera ein cyste på eggstokken, men legane meinte at eggstokkane låg enda lenger nede i magen. Legane trudde ikkje at det var noko alvorlig, men dei kunne ikkje grantera noko. Så då kjente eg at panikken kom for alvor! :cry3:Legane var enige om at eg måtte få ein UL-undersøkelse kjapt, og legen som undersøkte meg først ringte rundt forskjellige plassar. Men det var ikkje mulig å få nokon  time i dag, eg måtte venta heilt til mandag. :( Eg sa at eg ikkje orka å gå rundt og bekymra meg heile helga, og ho beklagde at det var sånn, men at eg fekk prøva å tenka på noko anna og prøva å ikkje bekymra meg. Så foreslo ho at eg kunne kontakta klinikken, og høyra med dei. Så eg ringte dit. Dei hadde det veldig travelt i dag, men eg fekk overtalt sykepleiarren eg snakka med til at eg kunne få koma inn, så kunne dei ta meg inn innimellom dei andre pasientane. Men eg måtte belaga meg på å måtte venta ei stund.
 
Så eg reiste til klinikken, og var forberedt på mykje venting. Men eg trur ikkje det gjekk meir enn ein halvtime før eg fekk koma inn. Det var ein kvinnelig lege der i dag, som eg aldri har sett før. Det er berre 3 mannlige legar som har jobba der før. Denne nye kvinnelige legen var iallfall ikkje særlig hyggelig. :roll: Eg forklarte først problemet, og sa at eg hadde vore til lege i dag, og at eg hadde ein stor kul i magen, som legane på legekontoret ikkje skjønte kva var. Og så nevnte eg tilfeldigvis at dei lurte på om det kanskje kunne vera forstoppelse i tarmen. Då svarte ho surt at viss det var tarmen som var problemet, så var ikkje det hennar område, og då kunne ikkje ho hjelpa meg. :( Ho kunne ta ein innvendig UL, og det var alt. Ho gadd knapt å kjenna på kulen i det heile tatt. Då legen undersøkte meg, såg ho iallfall at eg hadde ein del væske i buken, og at eggtokkane var forstørra på grunn av overstimulering. Ho var sikker på at kulen i magen min var ein forstørra eggstokk. Eg sa at legane på legekontoret meinte at eggstokken låg lenger nede i magen, men ho svarte berre at  dei legane ikkje visste noko om korleis eggstokkar og slikt kunne vera etter ivf-forsøk.  Så då får eg vel stola på at det er den høgre eggstokken min som er veldig forstørra, sjølv om legen knapt gadd å kjenna på kulen i det heile tatt. :klaske:
 
Legen foreslo også at dei skulle tappa ut litt væske frå buken. Så då måtte ho stikka gjennom livmorveggen for å koma inn til væska i magen, og tappa den ut. Ho brukte akkurat det samme instrumentet som legane brukar ved egguttak. Og fy søren så dårlig ho var på det, i forhold til dei andre legane som eg har hatt før! Det stakk skikkelig fleire gangar allerede då ho førte inn instrumentet, før ho i det heile tatt skulle ha begynt å stikka. Og etter at ho hadde stukke nåla inn og begynt å tappa ut væske, så stakk det plutselig til fleire gangar så kraftig at eg hoppa i gynekologstolen. :( Det var mykje verre enn det egguttaka har vore, og ho klarte  stikka meg fleire gangar når ho egentlig ikkje skulle stikka, og haldt på å tappa ut væske. Eg lurer seriøst på kva det var ho holdt på med! :kjempesinna: Eg blødde ein god del etterpå og. Ikkje fekk ho tappa ut noko særlig med væske frå buken heller, så eg skule ønska at eg ikkje hadde gjort det i det heile tatt.
 
På grunn av at eg har blitt litt overstimulert, må eg no også begynna med blodfortynnande sprøyter (Klexane). Eg misliker dei sprøytene sterkt, for dei er så utrulig vonde, og eg får store blåmerker av stikka. :( Men eg får vel berre halda det ut i ein periode. Kjenner berre at eg er litt frustrert no, for eg føler at heile greiene i dag var ein dårlig opplevelse. Eg slapp ialfall å betala noko i dag, viss eg skal nevna ein positiv ting. ;)
Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kokos skrev:

:bolledeig: 

Fantastiske nyheter! Gratulerer så mye, Mirabella! Dette unner jeg deg virkelig. :klemmer:

Tusen takk, Kokos! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...