Gå til innhold

Paradise hotell 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Si meg, tror du på alt det der selv? Vet du hva som er blitt sagt bak kulissene, altså uten at det er blitt filmet?

Da har Erik baksnakket henne og sagt at han vil ha henne ut ! 

Hvordan vet du at det stemmer? Fordi Newa har sagt det?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og det er ikke Erik  :)  LOL  

Når jeg leser dine kommentarer så skjønner jeg jo hvorfor denne saken har blitt såååå stor.

Utrolig at Newa har støttespillere i det hele tatt..

DET er en stor gåte  :) 

 

Anonymkode: 59f03...35b

Ja kan hende han er det, men jeg liker ikke måten han er på, at han skal styre og bestemme og være så jævla høy på seg selv, at det er reint kleint å se .

Men enkelte kvinner liker jo menn som er så høye på seg selv, men jeg liker det IKKE. Heia søte og snille Newa eller søte og snille Leo ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Newa var den av henne og Erik som FØRST prøvde å spille dobbelspill mot den andre. Newa gikk bak hans rygg, løy han opp i trynet og planla med andre om å FÅ HAN UT. Erik prøvde ETTER dette å spille dobbelspill mot henne, men ikke for å få henne ut, men få byttet henne. 

Hun er den som har vært uærlig her og spilt dobbelspill. Det er helt i orden at du digger Newa altså og ønsker at hun skal vinne. Men du trenger ikke å prøve å fremstille henne som noe annet enn det hun er. 

:klappe:  helt enig..

Anonymkode: 59f03...35b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke sant at Newa var den første. Erik ofret henne jo når Ingrid kom inn, men Ingrid valgte Joakim! Og Ine røk. Hadde Ingrid valgt Erik den dagen så hadde jo Newa gått ut for mange uker siden. Og Erik hadde ikke brydd seg noe som helst, det er jeg sikker på. 

Anonymkode: e6da0...71d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så nettopp episoden fra Trygdekontoret om paradise hotel. Fikk litt vondt av meg for Vida Lill kjenner jeg. Bra hun har kommet seg videre i livet, og fått seg en bra jobb osv.

Anonymkode: 55f5e...9df

Har ikke tid til å se den episoden nå, men hva var det som skjedde med Vida Lill da?

Anonymkode: 8141f...b7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke tid til å se den episoden nå, men hva var det som skjedde med Vida Lill da?

Anonymkode: 8141f...b7e

Var bare at folk roper "Northug" etter henne ute på byen. 

Anonymkode: d13d8...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette dramaet rundt Vida Lill hører vel ikke hjemme i denne tråden? Gleder meg til i morgen så vi kan diskutere videre. Merker denne tråden dør ut litt i helgene. 

Anonymkode: 1a5ed...d92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke huske Erik har sagt han ville ha henne ut (ville ha henne ut, så hadde han nok fått det til) men han sa flere ganger han var drittlei og ville bytte partner.

Men uansett så gleder jeg meg til episoden i morgen. Spennende å se hva som skjer med Anders og Julie 🙊

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Dette dramaet rundt Vida Lill hører vel ikke hjemme i denne tråden? Gleder meg til i morgen så vi kan diskutere videre. Merker denne tråden dør ut litt i helgene. 

Anonymkode: 1a5ed...d92

Trygdekontoret hadde et innslag om Paradise Hotel 2018, og intervjuet en legende som var med i årets sesong. Hvis det ikke faller inn under denne trådens tematikk så vet ikke jeg altså... 

Veldig synd at Vida Lill får slengt kommentarer etter seg på byen, men fint om fremtidige deltagere kan reflektere rundt dette før de melder seg på. PH er ikke bare fryd og gammen - det er snickers og twist. Heldigvis tror jeg Vida Lill er tøff nok til å takle det - selv om det garantert er kjipt i blant. 

Anonymkode: 606dd...434

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trygdekontoret hadde et innslag om Paradise Hotel 2018, og intervjuet en legende som var med i årets sesong. Hvis det ikke faller inn under denne trådens tematikk så vet ikke jeg altså... 

Veldig synd at Vida Lill får slengt kommentarer etter seg på byen, men fint om fremtidige deltagere kan reflektere rundt dette før de melder seg på. PH er ikke bare fryd og gammen - det er snickers og twist. Heldigvis tror jeg Vida Lill er tøff nok til å takle det - selv om det garantert er kjipt i blant. 

Anonymkode: 606dd...434

Var man er profilert deltager og var inne på hotellet lenge (spesielt hvis man vant) så blir man ikke glemt med det første. Vida var med i sesongen som gikk i 2012., men blir enda husket for hva hun gjorde der inne. Sikkert kjipt å dra på byen og ikke få fred, men sånn er det

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også ganske sykt hvordan journalistene fokuserte på skammen til Vida Lill, og på hvor kult det var for Stian. Stian fikk mange muligheter etter PH mens VL opplevde mange stengte dører. Tror dere det generelt er verre for jentene enn for guttene å være med på PH?

Anonymkode: 55f5e...9df

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Også ganske sykt hvordan journalistene fokuserte på skammen til Vida Lill, og på hvor kult det var for Stian. Stian fikk mange muligheter etter PH mens VL opplevde mange stengte dører. Tror dere det generelt er verre for jentene enn for guttene å være med på PH?

Anonymkode: 55f5e...9df

Ja. Guttene blir artige og livlige "playboys", mens jentene blir dumme horer. Sånn har det alltid vært.

Anonymkode: 8141f...b7e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Også ganske sykt hvordan journalistene fokuserte på skammen til Vida Lill, og på hvor kult det var for Stian. Stian fikk mange muligheter etter PH mens VL opplevde mange stengte dører. Tror dere det generelt er verre for jentene enn for guttene å være med på PH?

Anonymkode: 55f5e...9df

Petter ble ganske stor etter han vant sesong 1 og blitt en kjendis. Mange dører åpnet seg for han, mens hun han vant med (husker ikke navnet en gang) ble helt borte, men hun ville kanskje ikke forbli i rampelyset. 

Iselin fra sesong 4 var jo ganske populær etter sin sesong, men har trekk seg unna. Ikke mye vi ser til henne, utenom SoMe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Også ganske sykt hvordan journalistene fokuserte på skammen til Vida Lill, og på hvor kult det var for Stian. Stian fikk mange muligheter etter PH mens VL opplevde mange stengte dører. Tror dere det generelt er verre for jentene enn for guttene å være med på PH?

Anonymkode: 55f5e...9df


Generelt er jo vårt kvinneundertrykkende og patriarkatiske samfunn sånn at sex er værre for jenter å ha enn for gutter.
Selvfølgelig viktig å sette grenser for sånne holdninger, skaper mye negative konsekvenser for kvinner bare pga menn har gjort at samfunnet dømmer kvinnelig seksualitet og bruker seksualitet som et maktvåpen mot kvinner. For bare 40 år siden var det vanlig at kvinner som var syke ble seksuelt misbrukt av legene sine fordi de mente at en orgasme var kuren, mens mennene hjemme aldri brydde seg om å gi kvinnen orgasme for sex var hennes plikt å gi han. At 1 av 10 jenter blir voldtatt sier sitt om synet menn har på kvinnelig seksualitet og hvor lav respekt de har for den, og at menns første reaksjon når de hører noen har blitt voldtatt er "Jammen hun flørta jo med han da såååeehhh" eller "Hva hadde hun på seg da?" viser også maktforholdet menn vs kvinner i seksualitet.

Sånn sett er det kjempe bra at mange har sex på paradise, for det normaliserer at også kvinner har sex, og med det, så øker også aksepten og respekten for det, og etterhvert kan kanskje kvinner også bli likeverdig med menn og ikke undertrykt og dømt pga det.

Anonymkode: ab37f...bb0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin Gjeldsvik har iallefall klart å skape seg en karriere etter PH.

Anonymkode: bb3f4...99f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får lage en tråd "hvem har fått mest utav deltagelse i paradise hotel" eller noe.

Det ble bråk når det var Pierre og Martine-diskusjon, så slutt å spor av. 

Anonymkode: 1a5ed...d92

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, AnonymBruker said:


Generelt er jo vårt kvinneundertrykkende og patriarkatiske samfunn sånn at sex er værre for jenter å ha enn for gutter.
Selvfølgelig viktig å sette grenser for sånne holdninger, skaper mye negative konsekvenser for kvinner bare pga menn har gjort at samfunnet dømmer kvinnelig seksualitet og bruker seksualitet som et maktvåpen mot kvinner. For bare 40 år siden var det vanlig at kvinner som var syke ble seksuelt misbrukt av legene sine fordi de mente at en orgasme var kuren, mens mennene hjemme aldri brydde seg om å gi kvinnen orgasme for sex var hennes plikt å gi han. At 1 av 10 jenter blir voldtatt sier sitt om synet menn har på kvinnelig seksualitet og hvor lav respekt de har for den, og at menns første reaksjon når de hører noen har blitt voldtatt er "Jammen hun flørta jo med han da såååeehhh" eller "Hva hadde hun på seg da?" viser også maktforholdet menn vs kvinner i seksualitet.

Sånn sett er det kjempe bra at mange har sex på paradise, for det normaliserer at også kvinner har sex, og med det, så øker også aksepten og respekten for det, og etterhvert kan kanskje kvinner også bli likeverdig med menn og ikke undertrykt og dømt pga det.

Anonymkode: ab37f...bb0

Denne kommentaren er direkte fiendtlig mot menn. For all del, jeg er i mot voldtekt og synes at kvinner har en urettferdig og særdeles uheldig posisjon i samfunnet, men at menn har et slik forhold til overgrep kan jeg ikke si meg enig i. At NOEN menn tenker slik derimot, det er jeg enig i, men jeg har også snakket med en del venninner som er ganske harde mot andre kvinner som blir voldtatt, så det finnes folk av begge (alle?) kjønn med fæle holdninger. 

Synes det er flott at folk har sex på PH, men hvis man ikke takler det følelsesmessige med det så bør man avstå. Heldigvis tror jeg ikke f.eks. Vida Lill blir hånet fordi folk synes hun er et forkastelig menneske. Jeg tror rett og slett folk synes det er morsomt at hun var vågal på PH og tuller med det uten å tenke på hvordan det oppleves for henne. I fjor hadde Martine Lunde masse sex på hotellet og jeg tror ikke hun lider noen nød for å si det slik 😜

Anonymkode: 606dd...434

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Denne kommentaren er direkte fiendtlig mot menn. For all del, jeg er i mot voldtekt og synes at kvinner har en urettferdig og særdeles uheldig posisjon i samfunnet, men at menn har et slik forhold til overgrep kan jeg ikke si meg enig i. At NOEN menn tenker slik derimot, det er jeg enig i, men jeg har også snakket med en del venninner som er ganske harde mot andre kvinner som blir voldtatt, så det finnes folk av begge (alle?) kjønn med fæle holdninger. 

Synes det er flott at folk har sex på PH, men hvis man ikke takler det følelsesmessige med det så bør man avstå. Heldigvis tror jeg ikke f.eks. Vida Lill blir hånet fordi folk synes hun er et forkastelig menneske. Jeg tror rett og slett folk synes det er morsomt at hun var vågal på PH og tuller med det uten å tenke på hvordan det oppleves for henne. I fjor hadde Martine Lunde masse sex på hotellet og jeg tror ikke hun lider noen nød for å si det slik 😜

Anonymkode: 606dd...434

Enig i dette. Personlig har jeg opplevd at jenter dømmer mye mer når det er snakk om voldtekt, mens at gutter støtter jenta i større grad. Jenter kaller også hverandre for horer, så å hevde at gutter er de eneste som bidrar til et negativt kvinnesyn, er feil. Dette blir uansett avsporing men måtte bare.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.4.2018 den 12.57, Xmasclovn skrev:

Nettopp hun prater slik hun alltid har gjort, da hun var 26 år og nå når hun er 36 år. Nesten 40 år gammel og oppfører seg som en i midten sv 20åra.

Jeg skal fortelle deg en liten hemmelighet: Mentalt sett endrer man seg svært lite etter 26 år. Livet endrer seg og man får mer livserfaring men inni seg vil man stort sett alltid føle seg som en 26-åring og lete etter en mer voksen person når noe går galt ;)

Greit å fortelle deg dette nå så du slipper å få sjokk eller bli skuffet når du blir eldre selv :nigo:

Anonymkode: 71317...174

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.4.2018 den 13.43, Mysticgirl skrev:

Hun har faktisk gjort det og med rette pga måten han behandlet henne på. Snakket stygt om henne bak hennes rygg, forsøkt å få henne ut tidligere. Skal tøffe seg for gutta og baksnakker henne. Ikke en mann med æren i behold iallefall etter min smak. Men du får gjerne mene noe annet :)

Er flere enn Erik som har hatt sex med en annen en partneren. Ingen andre har flippa ut. Ser du Leo springe rundt som et mentalt ustabilt vrak? Har ikke Newa psyken til å delta så bør hun bli hjemme. Du kan ikke omdefinere premissene for programmet bare fordi det er med en deltaker som er for umoden og for lite psykisk robust til å håndtere det som er normal adferd på PH. Erik har ikke snakket styggere bak Newa sin rygg enn hva som er vanlig på PH. Det er bare at Newa er for lite moden til å håndtere det. 

Anonymkode: 87d18...8df

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...