Gå til innhold

Paradise hotell 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig. Jeg trodde kanskje det med Isabell var et engangstilfelle, men hun gjorde jo dette igjen mot AM? Lo og flirte. Altså, jeg klarer bare ikke å synes synd på jenta når hun gråter over hvor utestengt hun føler seg, når det er hennes frekke reaksjon og oppførsel som er årsaken.

Anonymkode: 3a8a2...8d8

Samme her. Og skjønte heller ikke den «mistet alle jeg er glad i», er vel egentlig kun Kristian? For Isabel kan hun umulig være dum nok til å tro hun får medlidenhet for. Hun har jo Ingrid, Erik, Newa og MP der inne, og Karoline og Leo er jo også kjempesnille mot henne. Og blir teit å sutre over at AM og Mathias gir litt stygge blikk, når hun oppførte seg på måten hun gjorde mot Anders selv. 

Anonymkode: e6da0...71d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så trygdekontoret i dag, når Seltzer drar til Mexico og besøker Paradise Hotel.. Fantastisk!!

Anonymkode: fcc4d...1ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud så flaut med den rapbattelen! :skratte: Måtte gjemme meg bak puta når han nye rappa, for han trodde jo virkelig at han kunne rappe, mens han bare monoton snakka uten noe som helst annsiktsmimikk eller kroppsspråk engang :fnise:
Han trodde han var så tøff men hadde jo ikke flow i det hele tatt, da var til og med Leo bedre!

Han som kom inn i dag virket som han trodde han var den kjekkasen, men han så jo virkelig ikke ut, bak tatoveringene.
Det irriterer meg skikkelig at han har halvåpen munn hele tiden, og samme late ansiktsutrykket når han snakker, ikke noe sjarm eller mimikk, virker sånn halvsløv i ansiktet hele tiden og ikke på en "kul" måte, men som en retardet hillbilly måte :P

Anonymkode: ab37f...bb0

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns han nye var både flink og kul jeg. Spennende å se hva han kan bidra med til gruppen

Anonymkode: 3d70f...042

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke det litt rart at Pærra spoiler hvem av de to fangene som sitter på de to stolene i morgen? Hvis dere legger ekstra godt merke til det, er en av jentene byttet ut. 

Anonymkode: 747da...005

Gjorde ikke jeg??

Anonymkode: 1a5ed...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, The Kitten skrev:

Jeg kan ikke påstå at det rant vått mellom beina mine av den nye fyren...

Han var en svært lite atraktiv mann, både i utseende og personlighet! 

Erik var så tøff som konfrontrerte alle samtidig under stemmegivningen! Hadde han ikke hatt Ingrid som nikkedukke, hadde jeg nesten hatt respekt for han. 

Anonymkode: 1a5ed...d92

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ann Marielle og Mathias skal liksom være erfarne PH-deltagere, men i kveldens episode viste de nok en gang at de er mer sippete enn nykommerne. Man kan si mye om Julie, men ingenting er mer tragisk enn to mennesker godt opp i tyveårene som ikke takler å være med på spillet de er «legender» i. 

Anonymkode: 606dd...434

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte ikke hvorfor Leo satt Julie med han nye egentlig? Da vil jo Julie ha en mulighet til å bli, siden hun kanskje kan klegge seg innpå han , som jo vil ha en partner han kan stå med de neste ukene så ikke han ryker ut.
Det beste hadde vært om hun ble stående med Mathias og en av de andre jentenene gikk til Mathias på neste ustemmingsseremoni og Julie røyk.  Er ikke Leo med på planen om å få Julie UT?
Hva var taktisk med å sette hun med han nye? Han sa jo bare at han valgte det så Mathias slapp flere netter med henne siden han hatet å stå med hun.

Anonymkode: ab37f...bb0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønte ikke hvorfor Leo satt Julie med han nye egentlig? Da vil jo Julie ha en mulighet til å bli, siden hun kanskje kan klegge seg innpå han , som jo vil ha en partner han kan stå med de neste ukene så ikke han ryker ut.
Det beste hadde vært om hun ble stående med Mathias og en av de andre jentenene gikk til Mathias på neste ustemmingsseremoni og Julie røyk.  Er ikke Leo med på planen om å få Julie UT?
Hva var taktisk med å sette hun med han nye? Han sa jo bare at han valgte det så Mathias slapp flere netter med henne siden han hatet å stå med hun.

Anonymkode: ab37f...bb0

Jeg tror han bare ville at Mathias skulle slippe å stå med henne ett sekund lenger.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer forresten på hvordan det er for deltagerne å høre hva de sier om hverandre i snakkeboken nå programmet sendes?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, The Kitten skrev:

Jeg tror han bare ville at Mathias skulle slippe å stå med henne ett sekund lenger.

Ja.. Hmm.. Veldig korttenkt da... Ikke veldig taktisk....

Anonymkode: ab37f...bb0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, The Kitten skrev:

Jeg lurer forresten på hvordan det er for deltagerne å høre hva de sier om hverandre i snakkeboken nå programmet sendes?

Sikkert noen som tenker whaaat fuck deg, men de er jo megafalske på utsiden mot hverandre også for å bygge opp kjendisstatus ved å klatre på hverandre, så de sier sikkert bare "Jaja det går bra, BFF4EVZ" med et stort blekehvitt smil etterpå :P
Ser ikke alle deltakerne episodene sammen, også, på en eller annen klubb hver uke, eller er det kun finalen de ser sammen på utsiden?

Anonymkode: ab37f...bb0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja.. Hmm.. Veldig korttenkt da... Ikke veldig taktisk....

Anonymkode: ab37f...bb0

Men er det så? I finalen er det avstemming, og da vil deltakerne gjerne stemme på den de føler er verdig. Det er ikke så dumt å gi noen fordeler og opptre på en hyggelig måte til konkurrentene sine så fremt det ikke risikerer egen posisjon. Ved tvil kan det plutselig gjøre at han får en stemme. Det har skjedd før. Julie sin oppførsel der hun lo da Isabel gikk ut og da hun skulle spiltte AM og Mathias, samt da hun raste da Andreas fikk ut Kristian, vel DET er ikke så taktisk. 

Jeg liker Leo godt fordi han er så balansert. Han tar sjanser når de er der og når det er av betydning, men ellers spiller han ganske fair og er hyggelig mot alle til tross for hvem som er konkurrentene. Karoline, selv om mye er falskt, forstår jo også betydningen av å være på god fot med de andre deltakerne. 

Anonymkode: 9b043...9fb

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er det så? I finalen er det avstemming, og da vil deltakerne gjerne stemme på den de føler er verdig. Det er ikke så dumt å gi noen fordeler og opptre på en hyggelig måte til konkurrentene sine så fremt det ikke risikerer egen posisjon. Ved tvil kan det plutselig gjøre at han får en stemme. Det har skjedd før. Julie sin oppførsel der hun lo da Isabel gikk ut og da hun skulle spiltte AM og Mathias, samt da hun raste da Andreas fikk ut Kristian, vel DET er ikke så taktisk. 

Jeg liker Leo godt fordi han er så balansert. Han tar sjanser når de er der og når det er av betydning, men ellers spiller han ganske fair og er hyggelig mot alle til tross for hvem som er konkurrentene. Karoline, selv om mye er falskt, forstår jo også betydningen av å være på god fot med de andre deltakerne. 

Anonymkode: 9b043...9fb


Det er sant! Men Leo er jo godt likt av alle de andre, tror ikke han trenger Julies stemme i en semifinale. Men tenker at han sannsynligvis ville fått den uansett om ikke Ingrid stod der, og Ingrid hadde isåfall fått den uansett. For hun er jo uvenn med alle de andre, på en måte.

Enig, Leo er veldig balansert, generelt rettferdig, og veldig behagelig og grei type :) 

Anonymkode: ab37f...bb0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, The Kitten skrev:

Jeg lurer forresten på hvordan det er for deltagerne å høre hva de sier om hverandre i snakkeboken nå programmet sendes?

Det kommer nok mye groms ut der :fnise: Ting som de andre ikke var klar over. "Hæ? Mener han virkelig det om meg?!😱

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:


Ser ikke alle deltakerne episodene sammen, også, på en eller annen klubb hver uke, eller er det kun finalen de ser sammen på utsiden?

Anonymkode: ab37f...bb0

Det er vel bare på premiere og finalefesten de ser første og siste episode sammen, tror jeg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det syns jeg virker logisk. At det er når hun tar vanskelige valg, når hun står overfor noe hun ikke liker så reagerer hun ved å fnise eller le litt og se triumferende ut, for å skjule at hun egentlig er usikker kanskje.

Jeg bare krysser alt jeg har av fingre og tær for at det ikke skjer noe med Karoline i hvert fall. At hun får komme tilbake til Leo og vinner hele greiene. 

Anonymkode: af407...ca1

Ja enig i den der. Jeg opplever det som om hun er litt i forkant med å sette på en knallhard maske eller å se triumferende ut og sånne ting fordi hun vet at det kan komme reaksjoner og da må hun være "klar".

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snakker om ansvarsfraskrivelse her, gitt.. 

Anonymkode: ba1c0...d93

 

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig. Jeg trodde kanskje det med Isabell var et engangstilfelle, men hun gjorde jo dette igjen mot AM? Lo og flirte. Altså, jeg klarer bare ikke å synes synd på jenta når hun gråter over hvor utestengt hun føler seg, når det er hennes frekke reaksjon og oppførsel som er årsaken.

Anonymkode: 3a8a2...8d8

Jeg tenker som sagt fortsatt at det er for å beskytte seg selv, men så kan en jo selvsagt diskutere om det er en lur måte å reagere på og at det kanskje er noe hun bør jobbe med fordi hun ikke får forståelse og sympati, men heller antipati og irritasjon. Men følte i går kveld at man da kunne se hvordan hun egentlig har det. 

 

Men er det noen som vet hvor det ble av han nye i går? Julie lå jo alene i sengen og vi så aldri at han gikk og la seg, eller var det bare jeg som ikke fikk det med meg kanskje?

 

Anonymkode: 8141f...b7e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte produksjonen kun inn en gutt denne uken for å redde Julie? Hvis ikke hadde nok hun blitt sendt ut på parseremonien, tror jeg. Julie gjør seg jo upopulær. Tror flere er lei henne nå. Hun ble ordentlig svekket da Kristian røyk ut, selv om han var lei henne

Liker at de ikke sender inn gamle deltagere hele tiden. Kun sendt inn en gutt så langt. Synes de kan holde seg til å sende inn en gutt og jente. I Isabel sin sesong sendte de inn folk som hadde røket ut hele tiden 🙄

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...