Gå til innhold

Paradise hotell 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, Aurora** skrev:

Sendte produksjonen kun inn en gutt denne uken for å redde Julie? Hvis ikke hadde nok hun blitt sendt ut på parseremonien, tror jeg. Julie gjør seg jo upopulær. Tror flere er lei henne nå. Hun ble ordentlig svekket da Kristian røyk ut, selv om han var lei henne

Liker at de ikke sender inn gamle deltagere hele tiden. Kun sendt inn en gutt så langt. Synes de kan holde seg til å sende inn en gutt og jente. I Isabel sin sesong sendte de inn folk som hadde røket ut hele tiden 🙄

Tviler, å planlegge en hel uke på 1 natt, virker litt problematisk, mtp at det er en 30t flytur fra norge. 

Anonymkode: 1a5ed...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fler enn meg som syns Leo ligner litt på Linsday Lohan? 

Anonymkode: 1a5ed...d92

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tviler, å planlegge en hel uke på 1 natt, virker litt problematisk, mtp at det er en 30t flytur fra norge. 

Anonymkode: 1a5ed...d92

Ikke meg du svarte, men han må jo selvfølgelig ha vært i Mexico fra før av, slik alle utfordrerne er. Jeg tror produksjonen sender inn folk og gir oppgaver/utfordringer/tvister til deltakerne svært bevisst for å styre fremgangen, og jeg tror også at han ble sendt inn for å redde Julie. For meg er det tydelig at de ønsker henne der, hun fikk en ganske lett oppgave da hun ble sendt på solo, det ble sendt inn en gutt i tillegg til en jente, og oppgaven var en rapbattle - og så vidt jeg husker sa vel han nye at han likte å lage musikk på fritiden? Jeg fikk inntrykk av at dette ikke er første gang han har skrevet en rap"låt" iallfall. Men så ble det rotet til i og med at Erik overhørte de på solo.

Anonymkode: 8141f...b7e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke meg du svarte, men han må jo selvfølgelig ha vært i Mexico fra før av, slik alle utfordrerne er. Jeg tror produksjonen sender inn folk og gir oppgaver/utfordringer/tvister til deltakerne svært bevisst for å styre fremgangen, og jeg tror også at han ble sendt inn for å redde Julie. For meg er det tydelig at de ønsker henne der, hun fikk en ganske lett oppgave da hun ble sendt på solo, det ble sendt inn en gutt i tillegg til en jente, og oppgaven var en rapbattle - og så vidt jeg husker sa vel han nye at han likte å lage musikk på fritiden? Jeg fikk inntrykk av at dette ikke er første gang han har skrevet en rap"låt" iallfall. Men så ble det rotet til i og med at Erik overhørte de på solo.

Anonymkode: 8141f...b7e

I tillegg ble jo produksjonen klar over at Julie kom til å stå svakt allerede i forrige uke da det ble tydelig at Kristian kanskje kom til å ryke så de har jo god tid til å planlegge og forsøke og forutse neste trekk. Men det er selvfølgelig grenser for hvor mye de kan blande seg inn før det blir altfor tydelig.

Anonymkode: 8141f...b7e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor de er så opptatt av å redde Julie! Hver eneste sesong har en slik jente... 

Simone

Mikaela

Sandra

Soph

Og nå Julie.

Vet ikke hva det er, men det slappe blikket, og slappe/bitchy holdningen. 

Anonymkode: 1a5ed...d92

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tviler, å planlegge en hel uke på 1 natt, virker litt problematisk, mtp at det er en 30t flytur fra norge. 

Anonymkode: 1a5ed...d92

De nye deltagerne er jo i mexico en stund før de får sjekke inn.  Er ikke slik at når de ankommer Mexico, så sjekker de inn neste dag. Så tror de sendte han inn for redde Julie...

Endret av Aurora**
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor de er så opptatt av å redde Julie! Hver eneste sesong har en slik jente... 

Simone

Mikaela

Sandra

Soph

Og nå Julie.

Vet ikke hva det er, men det slappe blikket, og slappe/bitchy holdningen. 

Anonymkode: 1a5ed...d92

De sendte vel AM 2 ganger i hennes sesong?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Aurora** skrev:

Sendte produksjonen kun inn en gutt denne uken for å redde Julie? Hvis ikke hadde nok hun blitt sendt ut på parseremonien, tror jeg. Julie gjør seg jo upopulær. Tror flere er lei henne nå. Hun ble ordentlig svekket da Kristian røyk ut, selv om han var lei henne

Liker at de ikke sender inn gamle deltagere hele tiden. Kun sendt inn en gutt så langt. Synes de kan holde seg til å sende inn en gutt og jente. I Isabel sin sesong sendte de inn folk som hadde røket ut hele tiden 🙄

Tenkte det samme.... Det pleier jo bare å komme inn 1 ny deltaker i uka, så når det er 2 blir man litt mistenksom. Man vet jo at de har triksa sånn før for å sikre andre deltakere lengre plass.
Og jeg tror ikke de blir flydd fra norge dagen før, jeg tror de henter opp noen av gangen som er i mexico i noen dager eller kanskje en uke eller to og at produksjonen venter på rette anledning til å ta de inn

Anonymkode: ab37f...bb0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor de er så opptatt av å redde Julie! Hver eneste sesong har en slik jente... 

Simone

Mikaela

Sandra

Soph

Og nå Julie.

Vet ikke hva det er, men det slappe blikket, og slappe/bitchy holdningen. 

Anonymkode: 1a5ed...d92

Jeg tror enkelt og greit at det er fordi hun lager liv og action der inne. Kan fort bli bare en badeferie om hun ikke er der.

Anonymkode: 8141f...b7e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor de er så opptatt av å redde Julie! Hver eneste sesong har en slik jente... 

Simone

Mikaela

Sandra

Soph

Og nå Julie.

Vet ikke hva det er, men det slappe blikket, og slappe/bitchy holdningen. 

Anonymkode: 1a5ed...d92

Også gutter. Kommer ikke på flere i farten, men blant annet Carl Axel i sin første sesong, om jeg ikke husker helt feil.

Anonymkode: 8141f...b7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aurora** skrev:

De sendte vel AM 2 ganger i hennes sesong?

Er ikke det jeg mener, ser du ikke at jentene jeg nevnte har samme preg? Tar over, masse meninger osv. 

Anonymkode: 1a5ed...d92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Også gutter. Kommer ikke på flere i farten, men blant annet Carl Axel i sin første sesong, om jeg ikke husker helt feil.

Anonymkode: 8141f...b7e

Kristian René. Han ble sendt inn igjen i sesong 4 og fikk komme tilbake i sesong 5. Røyk ut og fikk komme tilbake igjen. Produksjonen elsket han. Han og Tina dominerte mye der inne 

Anonymkode: 104c4...bb6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

I tillegg ble jo produksjonen klar over at Julie kom til å stå svakt allerede i forrige uke da det ble tydelig at Kristian kanskje kom til å ryke så de har jo god tid til å planlegge og forsøke og forutse neste trekk. Men det er selvfølgelig grenser for hvor mye de kan blande seg inn før det blir altfor tydelig.

Anonymkode: 8141f...b7e

Du vet det ikke er en hel uke mellom sant? En Paradiseuke varer 4 dager og de begynner på igjen dagen etter parsermonien med ny uke. Det er ikke noe helg i mellom.

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte det samme.... Det pleier jo bare å komme inn 1 ny deltaker i uka, så når det er 2 blir man litt mistenksom. Man vet jo at de har triksa sånn før for å sikre andre deltakere lengre plass.
Og jeg tror ikke de blir flydd fra norge dagen før, jeg tror de henter opp noen av gangen som er i mexico i noen dager eller kanskje en uke eller to og at produksjonen venter på rette anledning til å ta de inn

Anonymkode: ab37f...bb0

I fjor var det iallfall en uke at to kom inn, og to måtte ut også. Nå er det vel to for mye, så det er sikkert to som må ut nå også. Så det er jo ikke helt likt hele tiden. Det hadde jo blitt kjedlig om det alltid skulle være alt for forutsigbart, så jeg tror ikke nødvendigvis det handler om at produksjonen skal hjelpe, men at det skal skape spenning. Kan godt være at produksjonen vil ha Julie der, men jeg synest det er litt tidlig å si enda.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kristian René. Han ble sendt inn igjen i sesong 4 og fikk komme tilbake i sesong 5. Røyk ut og fikk komme tilbake igjen. Produksjonen elsket han. Han og Tina dominerte mye der inne 

Anonymkode: 104c4...bb6

Grunde ble vel sendt ut hele to ganger i fjor og fikk komme inn to ganger! Og på et veldig sent tidspunkt, sånn at han var med i finaleuka. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, missmcbeal skrev:

Grunde ble vel sendt ut hele to ganger i fjor og fikk komme inn to ganger! Og på et veldig sent tidspunkt, sånn at han var med i finaleuka. 

Å sende inn deltagere hele TO (!!) ganger blir for dumt. :dry: Holder med en gang

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, missmcbeal skrev:

Du vet det ikke er en hel uke mellom sant? En Paradiseuke varer 4 dager og de begynner på igjen dagen etter parsermonien med ny uke. Det er ikke noe helg i mellom.

 

I fjor var det iallfall en uke at to kom inn, og to måtte ut også. Nå er det vel to for mye, så det er sikkert to som må ut nå også. Så det er jo ikke helt likt hele tiden. Det hadde jo blitt kjedlig om det alltid skulle være alt for forutsigbart, så jeg tror ikke nødvendigvis det handler om at produksjonen skal hjelpe, men at det skal skape spenning. Kan godt være at produksjonen vil ha Julie der, men jeg synest det er litt tidlig å si enda.

Ja det vet jeg :) Men poenget mitt er at produksjonen har muligheter for å forutse og styre fremdriften slik de ønsker til en viss grad. De jobber nok hele tiden med ulike scenarier over hva som kan skje og hvilke løsninger de eventuelt kan gå for i de ulike tilfellene. Et annet eksempel er man ofte ikke får vite hvilken type makt eller hvilke type fare man vil få/stå i, før etter det er avgjort hvem som får makt/står i fare. Da kan produksjonen sette opp ulike alternative goder i forhold til hvem som får makten, og i forhold til hvem som står i fare. Men selvfølgelig er det jo grenser for hva de kan forutse og hvor mye de kan styre spillet og fremdriften.

Anonymkode: 8141f...b7e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Aurora** skrev:

De sendte vel AM 2 ganger i hennes sesong?

Hun ble sendt inn 4 ganger. Husker tallet fordi det var så absurd.

Anonymkode: e622a...b92

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Skjønner ikke hvorfor de er så opptatt av å redde Julie! Hver eneste sesong har en slik jente... 

Simone

Mikaela

Sandra

Soph

Og nå Julie.

Vet ikke hva det er, men det slappe blikket, og slappe/bitchy holdningen. 

Anonymkode: 1a5ed...d92

Jeg synes ikke dette blir riktig sammenligning, og jeg reagerer spesielt på Sandra og Soph i dette scenarioet. Ekstra spesielt Soph. Jeg synes Julie ligner mer og mer på Aurora/Ann-Mariell i sesongen de var med på. Føler at hun blir mer og mer fryst ut for å spille spillet. Aurora hadde ganske mange urimelige responser hun og, det tror jeg er ganske vanlig at folk har inne på PH. 

Anonymkode: 606dd...434

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun ble sendt inn 4 ganger. Husker tallet fordi det var så absurd.

Anonymkode: e622a...b92

4 ganger? 🤤 Det er jo helt vilt!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fler enn meg som syns Leo ligner litt på Linsday Lohan? 

Anonymkode: 1a5ed...d92

Lindsay Lohan?

Nei den ser jeg ikke :P 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...