Gå til innhold

Paradise hotell 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, caline skrev:

Syns det var så bra av Erik å backe Julie på pandoras! Er faktisk helt enig med han, ingen grunn til at folk som ikke en gang var der skal bry seg noe med det, og av de som var der var de fleste med på planen selv.

Ja enig! Jeg liker alle der jeg, inkludert Julie, så synd at hun røk. 

Syns det er dumt at Leo og Erik ikke spiller sammen lenger, for da jeg begynte å ordentlig følge med så var Erik i en utsatt posisjon, og da begynte jeg automatisk å heie på han siden han var underdog. Men samtidig liker jeg både Leo og Caroline spesielt godt. Har på en måte ikke noe behov for å heie på "legendene" for de har allerede hatt sin sjanse og sitt opphold på hotellet. I tillegg syns jeg at det blir feil at de kommer inn på hotellet med en slags forutsatt allianse og oppbacking siden de tydeligvis føler et bånd fordi de er legender. Da har de et sterkere utgangspunkt enn mange andre helt fra begynnelsen av, og det mener jeg blir feil. 

Anonymkode: 8141f...b7e

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja enig! Jeg liker alle der jeg, inkludert Julie, så synd at hun røk. 

Syns det er dumt at Leo og Erik ikke spiller sammen lenger, for da jeg begynte å ordentlig følge med så var Erik i en utsatt posisjon, og da begynte jeg automatisk å heie på han siden han var underdog. Men samtidig liker jeg både Leo og Caroline spesielt godt. Har på en måte ikke noe behov for å heie på "legendene" for de har allerede hatt sin sjanse og sitt opphold på hotellet. I tillegg syns jeg at det blir feil at de kommer inn på hotellet med en slags forutsatt allianse og oppbacking siden de tydeligvis føler et bånd fordi de er legender. Da har de et sterkere utgangspunkt enn mange andre helt fra begynnelsen av, og det mener jeg blir feil. 

Anonymkode: 8141f...b7e

Hun. Heter. Karoline.

Anonymkode: 21ea8...2b3

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde foretrukket at AM røk i dag jeg liker hun ikke i det hele tatt, samme med hun nye Charlotte? Julie synes jeg fikk ufortjent mye dritt der inne, hun var en av få jenter der inne som turte og spille noe som er hele vitsen med PH. Får også vondt av henne med tanke på at hun mistet faren sin kort tid før hun dro til mexico. Kan tenke meg at følelser blir forsterket der inne å at Julie var enda strekt preget over tapet av faren sin noe jeg tror kan ha bidratt til hennes «ustabile» oppførsel. Jeg håper hun kommer inn igjen klar for å spille mer. Ellers er Leo min store favoritt jeg håper vinner hele greia😊

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digget AM og Mathias da de var med i sine sesonger. Nå syns jeg begge to har blitt uspiselige... Synd Julie røk. Håper hun kommer inn igjen og lager helvete

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner jeg er litt delt på Leo. Noen gangee er han sterk og har egne meninger. Andre ganger blir han dilter. Sånn som nå. Når begynte han egentlig å spille med Mathias og AM? Mathias brøt jo et løfte ovenfor ham for kort tid siden, da var han ganske snurt. Dilter han bare etter Karoline og er plutselig i den alliansen fordi hun vil spille med AM? Eller har jeg gått glipp av noe vesentlig her?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Xmasclovn skrev:

Jeg kjenner jeg er litt delt på Leo. Noen gangee er han sterk og har egne meninger. Andre ganger blir han dilter. Sånn som nå. Når begynte han egentlig å spille med Mathias og AM? Mathias brøt jo et løfte ovenfor ham for kort tid siden, da var han ganske snurt. Dilter han bare etter Karoline og er plutselig i den alliansen fordi hun vil spille med AM? Eller har jeg gått glipp av noe vesentlig her?

Tror Leo og Mathias har blitt bedre kjent og blitt venner i det siste.

Anonymkode: 1a5ed...d92

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Nettejea skrev:

Jeg digget AM og Mathias da de var med i sine sesonger. Nå syns jeg begge to har blitt uspiselige... Synd Julie røk. Håper hun kommer inn igjen og lager helvete

Det håper jeg. Som sagt, er lei de begge nå. Håper virkelig Mathias ryker i kveld, men blir kanskje en av de nye gutta?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er dumt Leo byttet allianse. Nå er det er bare Erik, Ingrid og Marius i en allianse. Newa spiller vel mest med de andre, siden hun er pissed på Erik 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, missmcbeal skrev:

Du vet det ikke er en hel uke mellom sant? En Paradiseuke varer 4 dager og de begynner på igjen dagen etter parsermonien med ny uke. Det er ikke noe helg i mellom.

 

I fjor var det iallfall en uke at to kom inn, og to måtte ut også. Nå er det vel to for mye, så det er sikkert to som må ut nå også. Så det er jo ikke helt likt hele tiden. Det hadde jo blitt kjedlig om det alltid skulle være alt for forutsigbart, så jeg tror ikke nødvendigvis det handler om at produksjonen skal hjelpe, men at det skal skape spenning. Kan godt være at produksjonen vil ha Julie der, men jeg synest det er litt tidlig å si enda.

Ja jeg tror også det handler mye om dette, at uka ikke skal være for forutsigbar. Hvis kun hun nye hadde kommet inn og Julie ikke hadde fått noen makt/fordel hadde hun garantert røket etter å ha gravd sin egen grav på parsermonien forrige uke, og da hadde det blitt fire ganske kjedelige episoder denne uka.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig ønske AM hadde røket. Heier selvsagt på Leo og Karoline men synes hele den alliansen holder på å bli litt vel sterk. 

Men det blir spennende å se Erik prøve å vinne sin posisjon tilbake. De eneste han har nå er jo Ingrid og Mpeeee, Newa er vel og i den alliansen med hun hater jo Erik så hun er langt fra noe sikkert kort.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Ann Mariell sa det veldig fint i går, og det er at lojalitet er ferskvare inne på Paradise Hotel. Det er faktisk helt sant! Noen er selvfølgelig lojale mot sin partner (og til en viss grad allianse), men vi ser jo hvor ofte de endrer mening. Sånn er det ikke inne på PH Danmark blant annet

Anonymkode: e622a...b92

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, helloAdele skrev:

Skulle egentlig ønske AM hadde røket. Heier selvsagt på Leo og Karoline men synes hele den alliansen holder på å bli litt vel sterk. 

Men det blir spennende å se Erik prøve å vinne sin posisjon tilbake. De eneste han har nå er jo Ingrid og Mpeeee, Newa er vel og i den alliansen med hun hater jo Erik så hun er langt fra noe sikkert kort.

Skjønner ikke hvorfor Leo hoppet over til Mathais sin side. Mathias står litt vel sterkt der nå 🙄

Anonymkode: 104c4...bb6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, candykiss skrev:

Jeg hadde foretrukket at AM røk i dag jeg liker hun ikke i det hele tatt, samme med hun nye Charlotte? Julie synes jeg fikk ufortjent mye dritt der inne, hun var en av få jenter der inne som turte og spille noe som er hele vitsen med PH. Får også vondt av henne med tanke på at hun mistet faren sin kort tid før hun dro til mexico. Kan tenke meg at følelser blir forsterket der inne å at Julie var enda strekt preget over tapet av faren sin noe jeg tror kan ha bidratt til hennes «ustabile» oppførsel. Jeg håper hun kommer inn igjen klar for å spille mer. Ellers er Leo min store favoritt jeg håper vinner hele greia😊

Ja, det blir nok veldig forsterket alle følelser der fordi de er bare de få menneskene sammen på godt og vondt. Som å være i en boble og ingenting utenfor betyr noe, det er bare der og da og de som er der som eksisterer. Så skjønner at Julie har vært veldig opp og ned. Men, det kunne kanskje vært en idé å tenke på om man kanskje skulle trukket seg dersom det ble for vanskelig ift følelser etter farens bortgang. 

 

1 time siden, Aurora** skrev:

Synes det er dumt Leo byttet allianse. Nå er det er bare Erik, Ingrid og Marius i en allianse. Newa spiller vel mest med de andre, siden hun er pissed på Erik 

Erik trengte virkelig å bli jekket ned et par-tre hakk, så jeg syns ikke det gjør noenting i det hele tatt. Det var på tide at han ble tatt ned fra den kjepphøye plassen han har vært. 

 

40 minutter siden, helloAdele skrev:

Skulle egentlig ønske AM hadde røket. Heier selvsagt på Leo og Karoline men synes hele den alliansen holder på å bli litt vel sterk. 

Men det blir spennende å se Erik prøve å vinne sin posisjon tilbake. De eneste han har nå er jo Ingrid og Mpeeee, Newa er vel og i den alliansen med hun hater jo Erik så hun er langt fra noe sikkert kort.

Jeg har vært litt i mot Julie i det siste, men akkurat i går syns jeg hun gjorde en god figur og at det hadde vært bedre om AM røk. Da hadde Mathias fått en ny furteuke og så hadde det garantert vært han som må gå neste gang. 

 

 

Anonymkode: af407...ca1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dårlig forsvarstale 😷 Vil hun ikke være på hotellet? Tar det bare som en selvfølge at hun blir.. For en diva.

Anonymkode: 41a26...d9b

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For en dårlig forsvarstale 😷 Vil hun ikke være på hotellet? Tar det bare som en selvfølge at hun blir.. For en diva.

Anonymkode: 41a26...d9b

Haha det var ment om Ann Mariell 

Anonymkode: 41a26...d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det blir nok veldig forsterket alle følelser der fordi de er bare de få menneskene sammen på godt og vondt. Som å være i en boble og ingenting utenfor betyr noe, det er bare der og da og de som er der som eksisterer. Så skjønner at Julie har vært veldig opp og ned. Men, det kunne kanskje vært en idé å tenke på om man kanskje skulle trukket seg dersom det ble for vanskelig ift følelser etter farens bortgang. 

 

Erik trengte virkelig å bli jekket ned et par-tre hakk, så jeg syns ikke det gjør noenting i det hele tatt. Det var på tide at han ble tatt ned fra den kjepphøye plassen han har vært. 

 

Jeg har vært litt i mot Julie i det siste, men akkurat i går syns jeg hun gjorde en god figur og at det hadde vært bedre om AM røk. Da hadde Mathias fått en ny furteuke og så hadde det garantert vært han som må gå neste gang. 

 

 

Anonymkode: af407...ca1

Jeg er enig med deg, jeg også fikk et mye bedre inntrykk av Julie i går også.  Jeg synest hun holdt en veldig bra forsvarstale og svarte godt for seg på Pandoras. Jeg var også veldig overrasket av at Newa tok det så tungt, jeg har ikke fått inntrykk av at de har vært så gode venninner før i PH, men det var tydelig at hun synest det var veldig trist at Julie dro. 

Men, dere vet, Julie kan jo bli sendt inn igjen, det tror jeg faktisk kommer til å skje! Er dette uke 7 forresten? Nå er det 5 uker igjen etter dette?

I dag tror jeg ikke parsermonien blir så veldig spesiel. De viste ikke en gang noe preview fra den, så det tyder vel på at det ikke skjer noe spesielt. Tror det er ganske åpenbart at det vil stå mellom Anders og Ali, jeg tror Charlotte velger Anders. Ikke spesielt spennende parsermoni, veldig forutsigbart. Blir litt kjedlig når det står mellom å sende hjem noen helt nye. Charlotte har heller ikke vært der lenge nok til å kunne ta en spesielt reflektert valg rundt det basert på hvem hun kjenner best.

Endret av missmcbeal
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en dårlig forsvarstale 😷 Vil hun ikke være på hotellet? Tar det bare som en selvfølge at hun blir.. For en diva.

Anonymkode: 41a26...d9b

Tror hun visste hun kom til å bli, så derfor så hun ingen grunn til å ha en god forsvarstale

Hadde vært fint om hun røyk ut. Sånn at Mathias ble svekket. Kan være han hadde klart å overtale Newa til å velge han fremfor Marius. Vi vet jo alle hvor lett hun er å påvirke 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han nye burde få en fordel. Fredning eller låse seg med en. Ellers er det veldig lett å bare sende ut de nye. Ser for meg Charlotte får Anders og Ali bak seg i kveld  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...