Gå til innhold

Paradise hotell 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Sparks skrev:

Hva har skjedd med Ann Marielle egentlig? Kan ikke huske at hun var SÅ emosjonell i sin sesong

Jeg tror nok hun reagerte på måten Julie var på, når hun stod der å smilte og lo. Samme oppførsel som da hun sendte hjem Isabel. Og det at hun var litt full gjorde at følelsene ble forsterket. 

Men det er så klart ikke greit å snakke drit til en person på den måten, det er tross alt ett spill. Og jeg synes hun burde holde seg for god til å si det hun sa til Julie, uansett hvor mye hun provoserte AM. 

Anonymkode: 07cce...73a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt overrasket over at folk synes Ann Mariell er annerledes i denne sesongen enn i sin egen? Jeg synes hun er helt lik, jeg. Emosjonell, hevngjerrig, urimelig. Hun og Aurora var ekstremt ufyselige mot Mats, gjemte insekter i senga hans og tok tannbørsten hans ned i skrittet (eller var det rumpa?) sitt. Jeg tror nok Mats var ganske irriterende, men det gjør det ikke greit å gjøre sånne ting likevel. 

Anonymkode: 606dd...434

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er litt overrasket over at folk synes Ann Mariell er annerledes i denne sesongen enn i sin egen? Jeg synes hun er helt lik, jeg. Emosjonell, hevngjerrig, urimelig. Hun og Aurora var ekstremt ufyselige mot Mats, gjemte insekter i senga hans og tok tannbørsten hans ned i skrittet (eller var det rumpa?) sitt. Jeg tror nok Mats var ganske irriterende, men det gjør det ikke greit å gjøre sånne ting likevel. 

Anonymkode: 606dd...434

Jeg husker Mats som en forferdelig person som var kjempestygg mot AM. Jeg synes også AM virker litt annerledes i denne sesongen.

Håper Julie ryker :P

Anonymkode: 3a8a2...8d8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er litt overrasket over at folk synes Ann Mariell er annerledes i denne sesongen enn i sin egen? Jeg synes hun er helt lik, jeg. Emosjonell, hevngjerrig, urimelig. Hun og Aurora var ekstremt ufyselige mot Mats, gjemte insekter i senga hans og tok tannbørsten hans ned i skrittet (eller var det rumpa?) sitt. Jeg tror nok Mats var ganske irriterende, men det gjør det ikke greit å gjøre sånne ting likevel. 

Anonymkode: 606dd...434

Jeg husker Mats snudde seg mot AM og ble med i mobbegjengen så fort hun ble close med Aurora (som han ikke kunne fordra) og behandlet AM dårlig.. Men ingen unnskyldning for å ta tannbørsten på kjønnsleppene. Tror hun gnidde den på kjønnsleppene

Endret av smalls
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men uansett, så sank AM litt går. Greit nok at hun hadde drukket alkohol og hun bli irritert på Julie, men trengte ikke å synke ned på Julies sitt nivå.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Sparks skrev:

Hva har skjedd med Ann Marielle egentlig? Kan ikke huske at hun var SÅ emosjonell i sin sesong

Nå var det veldig mye alkohol i bildet da. Hun sa jo hun ville bli full i kveld, og man ser hun løpe til baren konstant 😂 kan fort se for meg at når man er full så tenker man bare emosjonelt, og glemmer helt at det er et spill. Fortsatt fryktelig barnslig oppførsel, men tror ikke hun ville reagert sånn edru. 

Syns Julie sitt valg var fryktelig dumt. Om ikke det kommer en låsning inn i bildet så har hun jo null sjans bak Mathias? Burde heller jobbet for å komme innpå MP, som uansett virker litt skremt over oppførselen til Newa ovenfor Erik. Etter et par dager på rom med ham er jeg overbevist om at hun hadde klart å overtale han til å velge  henne. I tillegg så hadde de da hatt en som ikke er direkte j mot dem på  solo om det skulle gi noe makt. 

Anonymkode: e6da0...71d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Julie ikke ryker, må jo ha noen som lager action, ellers blir det jo badeferie! 

Anonymkode: 8141f...b7e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper Julie ikke ryker, må jo ha noen som lager action, ellers blir det jo badeferie! 

Anonymkode: 8141f...b7e

Julie kan få lov til å dra hjem og så kan det komme inn en badboy til Newa som hun og Ingrid slåss om, så blir Erik satt i hundehuset også. :fnise:

Anonymkode: af407...ca1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, smalls said:

Jeg husker Mats snudde seg mot AM og ble med i mobbegjengen så fort hun ble close med Aurora (som han ikke kunne fordra) og behandlet AM dårlig.. Men ingen unnskyldning for å ta tannbørsten på kjønnsleppene. Tror hun gnidde den på kjønnsleppene

Jeg har aldri prøvd å fremstille Mats i et godt lys, men jeg synes det er hårreisende når folk begynner å gjøre fysiske ting mot hverandre (som f.eks. å gnikke tannbørsten til andre ekle steder eller legge insekter i sengene til folk) slik som jentene gjorde. Ann Mariell var heller ikke spesielt koselig mot Aurora i starten heller, så der synes jeg ikke hun skal få noe ros. Hun ble bare venn med Aurora av nødvendighet i forbindelse med spillet da hun kom inn på nytt og deretter ble hun på Auroras lag. Ann Mariell har nok like nye mobbe-potensiale som de andre, bare se hvordan hun behandlet Julie i går. Litt komisk, for Ann mariell og Aurora spilte HARDT og løy mye i sin sesong. Ikke at det ikke er lov, men det er tydeligvis vanlig for Pærradeltakere å være hyklere.

 

 

Anonymkode: 606dd...434

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker at Julie kun lager drama og gjør seg selv upopulær 😂 hun burde skjønne at hun ikke får noen stemmer i en finale når hun holder på sånn?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste dagene med diskusjon mellom Erik og Newa har tydeligvis ført til skikkelig feide i PH-gjengen. La plutselig merke til at både Erik og Ingrid har sluttet å følge Newa på IG, og vice versa. Jeg kan forstå at Erik har slutta med det, men Ingrid? Trodde hun og Newa var venner jeg. Ingrid og Newa har til og med aktivt kommentert bildene til hverandre med masse komplimenter og det som er. Så Ingrid har tydeligvis valgt å ta en side i saken da? Synest det er litt trist jeg, når det går så langt at det går utover vennskap. Ikke at jeg tror at Ingrid og Newa var sånn veldig close, men likevel. Kan jo selvfølgelig være at det er Newa som først har sluttet å følge Ingrid og Erik, men jeg skjønner ikke hvorfor hun skulle gjøre det for Ingrid har vel aldri gjort henne noe. Det virker mer logisk at Ingrid har blitt påvirket av Erik og tatt en side. Jeg forstår ikke at det trenger å gå så langt at man blir uvenner.  Julie følger henne heller ikke, men jeg veit ikke om hun har gjort det før heller, de ander ser ut til å følge Newa og vice versa. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror en av de (AM og Karoline) står i fare.  Ellers får de kanskje en fordel/oppdrag? Spennende blir det :)

Anonymkode: 8ed67...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper at produksjonen gjør det de kan for å hjelpe Julie slik at de kan beholde de som lager litt action og liv. Var jo ikke akkurat et vanskelig oppdrag hun fikk i går for å si det sånn. Men helt uforståelig at hun valgte Matias, og litt unødvendig for hennes egen del at hun var så lite ydmyk i forhold til det. Men virker som om hun ved vanskelige valg blir ekstra knallhard som en slags "overlevelsestaktikk" for å takle vanskelige situasjoner og følelser.

Anonymkode: 8141f...b7e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tipper at produksjonen gjør det de kan for å hjelpe Julie slik at de kan beholde de som lager litt action og liv. Var jo ikke akkurat et vanskelig oppdrag hun fikk i går for å si det sånn. Men helt uforståelig at hun valgte Matias, og litt unødvendig for hennes egen del at hun var så lite ydmyk i forhold til det. Men virker som om hun ved vanskelige valg blir ekstra knallhard som en slags "overlevelsestaktikk" for å takle vanskelige situasjoner og følelser.

Anonymkode: 8141f...b7e

Ja, det syns jeg virker logisk. At det er når hun tar vanskelige valg, når hun står overfor noe hun ikke liker så reagerer hun ved å fnise eller le litt og se triumferende ut, for å skjule at hun egentlig er usikker kanskje.

Jeg bare krysser alt jeg har av fingre og tær for at det ikke skjer noe med Karoline i hvert fall. At hun får komme tilbake til Leo og vinner hele greiene. 

Anonymkode: af407...ca1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det syns jeg virker logisk. At det er når hun tar vanskelige valg, når hun står overfor noe hun ikke liker så reagerer hun ved å fnise eller le litt og se triumferende ut, for å skjule at hun egentlig er usikker kanskje.

Jeg bare krysser alt jeg har av fingre og tær for at det ikke skjer noe med Karoline i hvert fall. At hun får komme tilbake til Leo og vinner hele greiene. 

Anonymkode: af407...ca1

Den kjøper jeg ikke. Tror kun hun elsker når ting går hennes vei, til det punktet at hun ikke klarer å skjule at hun er sinnsykt glad. 

Anonymkode: e6da0...71d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den kjøper jeg ikke. Tror kun hun elsker når ting går hennes vei, til det punktet at hun ikke klarer å skjule at hun er sinnsykt glad. 

Anonymkode: e6da0...71d

Det er veldig lett å se at Julie er en svært emosjonell person. Hun gråter kjempelett, blir veldig fort sinna og hevngjerrig, og takler situasjoner som gjør henne usikker med latter. Det er noen som smiler når de snakker om triste og forferdelige ting, som for eksempel død, uten at de klarer å stoppe det. Det er en forsvarsmekanisme. 

Anonymkode: bb3f4...99f

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det litt rart at Pærra spoiler hvem av de to fangene som sitter på de to stolene i morgen? Hvis dere legger ekstra godt merke til det, er en av jentene byttet ut. 

Anonymkode: 747da...005

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig lett å se at Julie er en svært emosjonell person. Hun gråter kjempelett, blir veldig fort sinna og hevngjerrig, og takler situasjoner som gjør henne usikker med latter. Det er noen som smiler når de snakker om triste og forferdelige ting, som for eksempel død, uten at de klarer å stoppe det. Det er en forsvarsmekanisme. 

Anonymkode: bb3f4...99f

Snakker om ansvarsfraskrivelse her, gitt.. 

Anonymkode: ba1c0...d93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakker om ansvarsfraskrivelse her, gitt.. 

Anonymkode: ba1c0...d93

Jeg er enig. Jeg trodde kanskje det med Isabell var et engangstilfelle, men hun gjorde jo dette igjen mot AM? Lo og flirte. Altså, jeg klarer bare ikke å synes synd på jenta når hun gråter over hvor utestengt hun føler seg, når det er hennes frekke reaksjon og oppførsel som er årsaken.

Anonymkode: 3a8a2...8d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...