Gå til innhold

Paradise hotell 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

41 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Jeg synes Erik er en jævla drittsekk for å si det rett ut. Synes synd på Newa, han har behandlet henne som dritt.  Er det virkelig blitt så overfladisk nå at alle kliner med alle , har sex og driter i hva noen føler? Det er direkte barnslig. Erik har løyet bak ryggen på Newa og holdt det skjult. Det beste hadde vært og tatt det opp med Newa på en ordentlig måte.

Derfor hun er forbannet og det kan jeg skjønne. Heier på Leo , Karoline eller Newa. De er oppriktige og er seg selve og tør å si hva de mener. 

Jeg digga at Newa satte Erik på plass! :fnise:

Newa satt ikke Erik på plass i det hele tatt. Ikke litt en gang. Var mer motsatt. Han fikk nok, og satte henne på plass, og da var hun plutselig ikke så høy i hatten der hun satt stille på stolen sin og så flau ut uten noe å si tilbake. Newa er heller ikke oppriktig og tør heller ikke si hva hun mener. Du har kanskje glemt at hun var den som først begynte et dobbelspill mot Erik med Isabel hvor plan til Newa var å få han ut. 

Håper virkelig hun blir sendt ut snart. Selv Isabel var mye bedre å ha der inne, da hun i det minste var en underholdene spiller på sitt vis. Newa er så umoden og ustabil at hun er en fare for seg selv! 

Anonymkode: ba1c0...d93

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

28 minutter siden, kindagirl skrev:

Er eg den eneste som faktisk liker Triana som programleder? Eg kan faktisk ikke se for meg paradise hotel med en annen programleder enn henne. Syns hun passer utmerket der! 

Du er ikke alene, jeg liker henne jeg også.

Hun er Paradise Hotel  ;) 

Anonymkode: 59f03...35b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Newa satt ikke Erik på plass i det hele tatt. Ikke litt en gang. Var mer motsatt. Han fikk nok, og satte henne på plass, og da var hun plutselig ikke så høy i hatten der hun satt stille på stolen sin og så flau ut uten noe å si tilbake. Newa er heller ikke oppriktig og tør heller ikke si hva hun mener. Du har kanskje glemt at hun var den som først begynte et dobbelspill mot Erik med Isabel hvor plan til Newa var å få han ut. 

Håper virkelig hun blir sendt ut snart. Selv Isabel var mye bedre å ha der inne, da hun i det minste var en underholdene spiller på sitt vis. Newa er så umoden og ustabil at hun er en fare for seg selv! 

Anonymkode: ba1c0...d93

:klappe: signerer denne 

Anonymkode: 59f03...35b

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

LOL   - om det har seg slik at du ALDRI har hatt bremsespor i din g-streng så er DET unaturlig.

Alle normale mennesker opplever noen ganger bremsespor i trusa, spesielt i en g-streng som gnir seg rundt rompehullet ditt.

Sjekk din egen truse du, tror kanskje du får deg en overraskelse ;)   hehe

Anonymkode: 59f03...35b

Aldri hatt det.  Tørker og vasker meg ordentlig etter dobesøk. Tror ikke bremsespor i trusa er en naturlig ting akkurat... Mer en hygiene-ting.

Endret av MadameDeRosa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Newa satt ikke Erik på plass i det hele tatt. Ikke litt en gang. Var mer motsatt. Han fikk nok, og satte henne på plass, og da var hun plutselig ikke så høy i hatten der hun satt stille på stolen sin og så flau ut uten noe å si tilbake. Newa er heller ikke oppriktig og tør heller ikke si hva hun mener. Du har kanskje glemt at hun var den som først begynte et dobbelspill mot Erik med Isabel hvor plan til Newa var å få han ut. 

Håper virkelig hun blir sendt ut snart. Selv Isabel var mye bedre å ha der inne, da hun i det minste var en underholdene spiller på sitt vis. Newa er så umoden og ustabil at hun er en fare for seg selv! 

Anonymkode: ba1c0...d93

Enig. Pluss Newa ville ha ut Erik og skulle lure han, så hun har ingenting å kjefte på han for at han ville ha ho ut. Blir for dumt.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Mysticgirl skrev:

Jeg synes Erik er en jævla drittsekk for å si det rett ut. Synes synd på Newa, han har behandlet henne som dritt.  Er det virkelig blitt så overfladisk nå at alle kliner med alle , har sex og driter i hva noen føler? Det er direkte barnslig. Erik har løyet bak ryggen på Newa og holdt det skjult. Det beste hadde vært og tatt det opp med Newa på en ordentlig måte.

Derfor hun er forbannet og det kan jeg skjønne. Heier på Leo , Karoline eller Newa. De er oppriktige og er seg selve og tør å si hva de mener. 

Jeg digga at Newa satte Erik på plass! :fnise:

Satte Erik på plass faktisk 😂🤣 Hun gjorde jo ikke det. Han smelte jo rett tilbake og da var hun ikke så høy i hatten lenger. Og det han sa var helt sant. Hadde han ville hatt Newa ut så hadde han jo fått henne til å stille seg bak ham, sammen med Erik også hadde han sendt Newa hjem. Men nei, hun fikk stilt seg bak Marius.

Og «ta det opp på en ordentlig måte»? Slik som Newa gjorde, mener du? Foran alle ved parseremonien? 🙂

Anonymkode: 792c9...b0b

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Mysticgirl skrev:

Jeg synes Erik er en jævla drittsekk for å si det rett ut. Synes synd på Newa, han har behandlet henne som dritt.  Er det virkelig blitt så overfladisk nå at alle kliner med alle , har sex og driter i hva noen føler? Det er direkte barnslig. Erik har løyet bak ryggen på Newa og holdt det skjult. Det beste hadde vært og tatt det opp med Newa på en ordentlig måte.

Derfor hun er forbannet og det kan jeg skjønne. Heier på Leo , Karoline eller Newa. De er oppriktige og er seg selve og tør å si hva de mener. 

Jeg digga at Newa satte Erik på plass! :fnise:

Erik er med på en konkurranse på TV som er basert på å lure og bløffe hverandre for å få de andre stemt ut, så man kan få bli selv. Programmet har alltid lagt opp til at det skal være mye hud, sex og store egoer. Erik er så mye drittsekk som programkonseptet legger opp til. 

Newa burde heller blitt meg på jakten på kjærligheten. 

Anonymkode: 87d18...8df

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Satte Erik på plass faktisk 😂🤣 Hun gjorde jo ikke det. Han smelte jo rett tilbake og da var hun ikke så høy i hatten lenger. Og det han sa var helt sant. Hadde han ville hatt Newa ut så hadde han jo fått henne til å stille seg bak ham, sammen med Erik også hadde han sendt Newa hjem. Men nei, hun fikk stilt seg bak Marius.

Og «ta det opp på en ordentlig måte»? Slik som Newa gjorde, mener du? Foran alle ved parseremonien? 🙂

Anonymkode: 792c9...b0b

Synes Erik vant den debatten. Når han fyrte tilbake, så hadde hun ikke så mye mer å si. Tror hun ble veldig satt ut. Hadde ikke regnet med det. Skjønner Erik fikk nok. Unødvendig å be henne om å holde kjeft, men det kokte nok over

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor folk mener Staysman kunne vært programleder for PH. Den roller passer han absolutt ikke til.

Anonymkode: d13d8...b3b

Han kan ikke være Triana. Som jeg skriver over ville det blitt en helt annen vinkling på programlederen. Likevel ville det være mer troverdig enn om f.eks Vida Lill skulle kommet inn for å være Triana 2.0. Det hadde bare ikke virket om noen andre skulle gå i samme sporet som Triana. Dermed så må du ta et markert brudd med den rollen Triana har i programmet om man bytter henne ut. 

Jeg syntes Triana passer fint i rollen og ser ikke noe bedre alternativ.

Anonymkode: 87d18...8df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Julie surver og griner sjukt unødvendig. Syns ikke synd på henne. 

Anonymkode: 12438...08a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Willow
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han kan ikke være Triana. Som jeg skriver over ville det blitt en helt annen vinkling på programlederen. Likevel ville det være mer troverdig enn om f.eks Vida Lill skulle kommet inn for å være Triana 2.0. Det hadde bare ikke virket om noen andre skulle gå i samme sporet som Triana. Dermed så må du ta et markert brudd med den rollen Triana har i programmet om man bytter henne ut. 

Jeg syntes Triana passer fint i rollen og ser ikke noe bedre alternativ.

Anonymkode: 87d18...8df

Hun som hadde studio paradise hadde passet utrolig godt. Googlet det, og hun heter Marte Bratberg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, -Willow skrev:

Hun som hadde studio paradise hadde passet utrolig godt. Googlet det, og hun heter Marte Bratberg. 

Marte Bratberg er flink, har både utseendet, utstråling og erfaring. Det kan hende at hun kunne fått det til. Problemet tipper jeg blir at hun vil blir veldig samelignet med Triana og hun er en helt annen type. Men absolutt et bra forslag :)

Anonymkode: 87d18...8df

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, kindagirl skrev:

Er eg den eneste som faktisk liker Triana som programleder? Eg kan faktisk ikke se for meg paradise hotel med en annen programleder enn henne. Syns hun passer utmerket der! 

Nei, du er ikke den eneste! Jeg syns også hun passer utmerket som programleder for PH. Kan ikke se for meg noen annen i den rollen:) Skjønner ikke dette med at folk mener at hun prater som en fjortis. Syns hun prater slik hun alltid har gjort :P  Kanskje jeg bare er vant til det.. 

Anonymkode: 1ae36...e93

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.4.2018 den 19.26, AnonymBruker skrev:

Det er jo faktisk stikk motsatt. Anders bryr seg ikke om Paradise hypen, han dissa de andre deltakerne når han kom inn og hadde vært der en dag og sa han merka på de hvor sykt kule de trodde de var bare fordi de var med på paradise. Han driter i det, han tar det chill og disser hele opplegget og tenker faktisk smart forhold til de andre som bare bryr seg om å vise seg til kamera for å bli bloggkjendiser - og han nailer det!

Anonymkode: ab37f...bb0

Helt uenig. Synes det virker som at han har vanvittig lite mellom ørene, og at han oppriktig tror han er bedre enn resten av gjengen. Han prøver for harde livet å fremstå som en «cool», laidback type, men det skinner godt igjennom at han ikke er noe bedre enn noen av de andre der inne. Han har bare vært der noen episoder, men han irriterer meg allerede. 

Den jeg synes virker mest «straight» og ålreit der inne er uten tvil Marius. Selv om Leo, Karoline og Erik er mine favoritter.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, halvehimmelen skrev:

Helt uenig. Synes det virker som at han har vanvittig lite mellom ørene, og at han oppriktig tror han er bedre enn resten av gjengen. Han prøver for harde livet å fremstå som en «cool», laidback type, men det skinner godt igjennom at han ikke er noe bedre enn noen av de andre der inne. Han har bare vært der noen episoder, men han irriterer meg allerede. 

Den jeg synes virker mest «straight» og ålreit der inne er uten tvil Marius. Selv om Leo, Karoline og Erik er mine favoritter.

Ut i fra synsingen din, så synes jeg at du virker til å være veldig dårlig å lese andre mennesker. Synes ikke Anders prøver å fremstå som noe som helst, han virker tvert motsatt som den mest «anti-PH-deltageren» noensinne, og i blant en gjeng gjennomsnittlige PH personligheter så er det lett for den vanlige Ola Nordmann å virke merkelig. 

Jeg liker fyren så langt, og synes det er underholdende å ta inn deltagere som gir et større mangfold av hvilken livsstil de kommer fra hjemmefra. 

Anonymkode: ba1c0...d93

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ut i fra synsingen din, så synes jeg at du virker til å være veldig dårlig å lese andre mennesker. Synes ikke Anders prøver å fremstå som noe som helst, han virker tvert motsatt som den mest «anti-PH-deltageren» noensinne, og i blant en gjeng gjennomsnittlige PH personligheter så er det lett for den vanlige Ola Nordmann å virke merkelig. 

Jeg liker fyren så langt, og synes det er underholdende å ta inn deltagere som gir et større mangfold av hvilken livsstil de kommer fra hjemmefra. 

Anonymkode: ba1c0...d93

+1

Anonymkode: e6da0...71d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ut i fra synsingen din, så synes jeg at du virker til å være veldig dårlig å lese andre mennesker. Synes ikke Anders prøver å fremstå som noe som helst, han virker tvert motsatt som den mest «anti-PH-deltageren» noensinne, og i blant en gjeng gjennomsnittlige PH personligheter så er det lett for den vanlige Ola Nordmann å virke merkelig. 

Jeg liker fyren så langt, og synes det er underholdende å ta inn deltagere som gir et større mangfold av hvilken livsstil de kommer fra hjemmefra. 

Anonymkode: ba1c0...d93

Jeg har også fått sansen for Anders!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.4.2018 den 23.29, Mysticgirl skrev:

Jeg synes Erik er en jævla drittsekk for å si det rett ut. Synes synd på Newa, han har behandlet henne som dritt.  Er det virkelig blitt så overfladisk nå at alle kliner med alle , har sex og driter i hva noen føler?

Hallo !!

Dette er ett spill.

Og det er Paradise Hotel, man er tjukk i hue om man binder seg til noen der inne som sier ifra at han IKKE er interessert i deg fra dag 1.  Joda de har klina og kost, men Erik har hele tiden sagt at han ikke er interessert i henne.

Her er det Newa som er problemet, hun er for ung og naiv i sin tankemåte til å takle spillet på Paradise Hotel.

- kjenner jeg blir flau på hennes vegne.

Heier på Erik, UTEN TVIL :) 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...