Gå til innhold

Paradise hotell 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, smalls said:

Vet, men hvorfor ser du på "se hva som skjer neste uke" når de alltid spoiler? Pleier å droppe det

Jeg prøver å la være men har ofte ph på i bakgrunnen så ikke alltid jeg rekker å skru av. Synes bare det er så rart at TV3 selv spoiler.

Anonymkode: b17e4...e6e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor spoiler alltid TV3 i "se hva som skjer neste uke"? Er det såå vanskelig å klippe sammen et par sekunder som ikke viser deltakere som ikke har vært ennå? Føler de ofte driver å spoiler, gjort det flere ganger, mulig de tror folk følger utrolig dårlig med.

Anonymkode: b17e4...e6e

Jeg fikk ikke med meg hvem som skulle sjekke inn? :P Jeg får det aldri med meg?! PS, du trenger ikke si det, men vil bare poengtere at jeg ikke følte det ble spoilet noe. 

Endret av missmcbeal
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Isabel var barnslig forrige uke, men Julie var søren meg barnslig denne uken hun også. "Jeg tror hun tenker med fitten for det er det hun har gjort hele uken" , nei hun gjorde helt tydelig stikk motsatt, og sendte den hun var kåt på hjem og beholdt den som var taktisk smart. Kom meg litt bedre punchlines som faktisk stemmer om du først skal bashe noen liksom...

Men hva søren er greia med Newa? Skryte av til kamera x antall ganger at hun elsker kriminelle gutter? Flaaaaut....... Foreldrene må være stolte :a034:

Anonymkode: ab37f...bb0

Jeg tror hun egentlig mener barske gutter / litt sånn bad boys på en måte. 

 

Skjønner valget til Anders veldig godt, og han har jo neppe tenkt å stå med Julie mer enn en neste uke. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Triana er 36 år gammel, men oppfører seg som en ungdomsskole-elev... 

Anonymkode: e622a...b92

Også er hun jo sammen med en 21 åring (eller hva han er, i alle fall tidlig 20 åra) selv, og omtaler han på samme måte som ungdomsskoleelever gjør med sine kjærester.

Anonymkode: ab37f...bb0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, The Kitten skrev:

Jeg tror hun egentlig mener barske gutter / litt sånn bad boys på en måte.


Ja, helt sikkert, men så utrolig flaut å velge å bruke ordet kriminell. Hun hadde nok ikke takla en måned sammen med en ordentlig kriminell fyr engang. Hvorfor ikke bare si barsk eller fyr med tattis og skjegg :laugh: Hun fremstiller seg bare så utrolig dum med å si det der, hun har jo sagt det til kameraet flere ganger fra hun kom inn og neste uke som har "prison orange is the new black" tema så sier hun det enda en gang. Lurer på hva gutter , og særlig de kriminelle tenker når de ser hun si sånt. Om de blir like flaue eller om de biter på og tenker det er stas med dumme damer som faller for de og føler seg kule :P

Anonymkode: ab37f...bb0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det bare er morsomt at hun sier det jeg, hun mener det jo åpenbart ikke så seriøst som dere tar det

Anonymkode: 3d70f...042

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia Anders som viser at han er en real prinsipp mann og ikke lar seg herse med! og Leo som er en kjernekar. Håper han og Karoline vinner hele shiten!

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en følelse av at Erik og Newa står i finalen sammen, men jeg aner ikke så dette er IKKE spoiling. 

 

Da Julie sendte Isabel ut sa hun at hun ikke hadde  kontroll på sine egne følelser, hun hadde da stålkontroll på følelsene sine i kveld. 

Konklusjon: Når Julie vet hva som skjer har hun ikke kontroll på egne følesler.

                    Når Julie ikke vet hva som skjer har hun kontroll på egne følelser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, smalls skrev:

Jeg skjønner Julie ble irritert da Anders stilte seg bak henne (Han lovet å ikke gjøre det)  men hun må lære seg å holde seg mer rolig. Som Leo sa i snakkeboksen, så er det ikke særlig smart å kjefte han ut og si han ikke står trygt bak henne til uka. Tipper det sjekker inn en jente til uka og da har hun ingen å stå med 

Anders ville ikke sende ut Mathias siden han fikk fredning fra han. Fair enough. Håper uansett Mathias ryker til uka

Hun gjorde jo akkurat det samme selv forrige uke, så ingen grunn til å bli irritert 😂 

Anonymkode: e6da0...71d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AM, Anders og Mathias all the way 🙌🏻 AM viste gang på gang at hun var en fantastisk spiller selv når hun hadde flesteparten i mot seg, så håper det blir tilfelle denne sesongen også. Leo virker også som en helt fantastisk person, regner med at han kommer seg langt. 

Julie, Ingrid og Erik kjenner jeg at jeg er drittlei nå. Få det bort 

Anonymkode: e6da0...71d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg syns det bare er morsomt at hun sier det jeg, hun mener det jo åpenbart ikke så seriøst som dere tar det

Anonymkode: 3d70f...042

Hvor seriøst hun mener det er ikke godt å si, på meg virker hun helt seriøs, men gud så dumt det høres ut åkke som.

Anonymkode: 8cee4...6e6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Newas oppførsel gjør meg kvalm. Prippen selvhøytidelig manne-hater. Forkastelig oppførsel.

Anonymkode: 606dd...434

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er enten Erik, Karoline eller Julie som vil være en del av vinnerparet siden Isabel sa på sin blogg at den ene som vant i år fortjente det og den andre absolutt ikke. Og de er vel kun de tre som hun kom litt på kant med der inne.

Anonymkode: 54a90...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Anonymkode: 54a90...fa1

Altså du trenger ikke å skrive det her da. Skriv det heller i spoilertråden!

Anonymkode: 104c4...bb6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper så inderlig Mathias ryker til uken. Drittlei han.

Anonymkode: 104c4...bb6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anders hadde et poeng. For Julie hadde jo aldri valgt han fremfor Kristian liksom. Selv om Julie lovet å redde han neste uke (eller hva hun sa til han) og han måtte stilte seg bak noen og ville ikke gå bak AM siden Mathias reddet han.

De andre tok valget han ganske greit,selv om det var kjipt å miste Kristian. Det er i bunn og grunn et spill

Nå som Mathias fikk sin hevn på Julie, så håper jeg han kan gå videre

Endret av Christy89
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hver sesong er det alltid noen som elsker å ha makt og sende ut folk, men klikker når ting ikke går deres vei og de får motgang. Anders skyldte Julie ingenting. Talen hans stemte jo. Skal han i det hele tatt ha en sjanse, så må han få ut av de sterke gutta og Julie hadde jo ikke reddet han om han og Kristian sto bak henne.

Liker deltagere som tør å gå imot strømmen og ikke gjør det flertallet vil. Føler ikke flere hater han og vil ha han ut utenom Julie. Kjipt å miste partneren sin, men er en del av spillet.

Fint, Mathias hadde i alle fall barbert seg ordentlig til parseremonien 👍

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Minnie23 skrev:

Hver sesong er det alltid noen som elsker å ha makt og sende ut folk, men klikker når ting ikke går deres vei og de får motgang. Anders skyldte Julie ingenting. Talen hans stemte jo. Skal han i det hele tatt ha en sjanse, så må han få ut av de sterke gutta og Julie hadde jo ikke reddet han om han og Kristian sto bak henne.

Liker deltagere som tør å gå imot strømmen og ikke gjør det flertallet vil. Føler ikke flere hater han og vil ha han ut utenom Julie. Kjipt å miste partneren sin, men er en del av spillet.

Fint, Mathias hadde i alle fall barbert seg ordentlig til parseremonien 👍

Mathias har gjort seg presentabel nå, syns jeg. Gjemt det lange håret i caps også. Jeg syns Mathias er fin, jeg. :) 

Hvis ikke Kristian hadde gått ut og det skulle være parseremoni neste uke så hadde sannsynligvis Julie røket uansett. Det må ha vært ganske tøft for Julie å vite at Kristian ikke ville ha henne uansett. Hun roer seg nok. 

Kan tenke meg at det ikke er spesielt morsomt å se PH selv etterpå med alle kommentarene fra deltakerne. I går fikk vi jo se at Kristian snakker ned Julie og sier at hun er vanskelig og at hun er krevende og hissig og at han ikke vil ha henne og det har nok Julie fått greie på nå. 

Anonymkode: af407...ca1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mathias har gjort seg presentabel nå, syns jeg. Gjemt det lange håret i caps 

Kan tenke meg at det ikke er spesielt morsomt å se PH selv etterpå med alle kommentarene fra deltakerne. I går fikk vi jo se at Kristian snakker ned Julie og sier at hun er vanskelig og at hun er krevende og hissig og at han ikke vil ha henne og det har nok Julie fått greie på nå. 

Anonymkode: af407...ca1

Jeg føler han bare sa det til Anders, så han ikke skulle stille seg bak Julie. Men tror uansett han var litt lei henne 

Endret av Minnie23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra Anders! Utrolig deilig med folk som ikke lar seg manipulere!

Å stille seg bak AM ville vært idiotisk for han på alle måter, både fordi at som flere har påpekt at Julie aldri hadde valgt han over Kristian selv om hun "lovte" det, OG fordi at å om han hadde sendt hjem Mathias hadde basically hele guttegjengen vært en stor allianse, og da er det selvfølgelig de nyeste som står svakest som blir sendt hjem først. Da er det bedre å stå sterkt i en allianse i mindretall.

Og Leo er bare hærlig 😍 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...