Gå til innhold

Paradise hotell 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun mistet faren ikke lenge før hun dro. Så var nok en reaksjon på at faren døde brått. Hun kjente også Joakim  fra utsiden. Så var blanende følelser. Er vel heller Isabel som er dobbelmoralsk. Hun skjønte ikke hvorfor Julie gråt så "ro deg ned" men så hulker hun like mye da hun selv røyk ut 

Anonymkode: 104c4...bb6

Men det er jo nettopp denne forståelsen som mange viser Julie det reageres på. For selv om det også er forståelig at Isabel reagerte som hun gjorde ettersom hun ble tatt på senga og sendt ut av noen hun trodde hun kunne stole på blir hun jo slaktet for reaksjonen sin. Det er åpenbart at dette bunner i føleri. 

Anonymkode: f1090...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 hours ago, Christy89 said:

Synes det var dårlig gjort av tv3 å vise klippet der Kristian sier Karoline luktet vondt der nede og Marius si høyt at det var bremsespor i trusa. Samme med da de tar med klippet der Marius sitter å bæsjer. Men tv3 liker å drite ut deltagerne 🙄

 

...det at Kristian i det hele tatt sier noe sånt til noen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Miss Polkadott said:

...det at Kristian i det hele tatt sier noe sånt til noen...

OM...seff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, missmcbeal skrev:

Herregud, nå er jeg så jævla lei denne diskusjonen om hvorfor Isabell gråt og hvorfor Julie gråt og når hun ikke gråt o.s.v. Kan vi bare ikke legge denne diskusjonen død en gang for alle? Folk reagerer forskjellige i forskjellige situasjoner. Det finnes ingen fasit på hvem som har mest rett til å grine. Slutt nå.

Enig. Dere får enig om å være uenig. Begynner å bli drittlei denne diskusjonen jeg og 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Christy89 skrev:

Synes det var dårlig gjort av tv3 å vise klippet der Kristian sier Karoline luktet vondt der nede

Han sa ikke at hun luktet vondt, men at det var hennes skyld at det luktet sex på rommet etterpå. En flåsete og teit kommentar som er et godt eksempel på at selv de mest tilsynelatende modne guttene der inne er fjortisgutter i hodet. Når to alkoholmarinerte, svette og kåte kropper møtes til en runde sex, lukter det selvsagt sex etterpå. Sånn er det bare, og å legge all skylda på dama er bare teit. Kristian bidro garantert med sin del av kroppsvæsker til denne duftcoctailen.

Uansett om stringen til Karoline hadde bremsespor eller ikke var det unødvendig å gjøre et stort nummer ut av det.

Anonymkode: 71317...174

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han sa ikke at hun luktet vondt, men at det var hennes skyld at det luktet sex på rommet etterpå. En flåsete og teit kommentar som er et godt eksempel på at selv de mest tilsynelatende modne guttene der inne er fjortisgutter i hodet. Når to alkoholmarinerte, svette og kåte kropper møtes til en runde sex, lukter det selvsagt sex etterpå. Sånn er det bare, og å legge all skylda på dama er bare teit. Kristian bidro garantert med sin del av kroppsvæsker til denne duftcoctailen.

Uansett om stringen til Karoline hadde bremsespor eller ikke var det unødvendig å gjøre et stort nummer ut av det.

Anonymkode: 71317...174

Ok, da misforsto jeg, men uansett en teit kommentar. Er ikke kun den enes feil det lukter. It takes two to tango. Sex kan ofte lukte litt stramt og vi lufter alltid rett etter. Tipper Marius har bremsespor noen ganger han og :roll:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grunnen til at vi er mange som støtter Julie er ikke fordi vi hater Isabel, men fordi hun tør å spille selv istedenfor å følge andre sine ordre. Er man med i Paradise må man tørre å spille.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Erik var en skikkeleg dritt mot Newa i kveld. Han tok selv Newa til side for å beklage seg. Hun sa bare hva hun følte om saken og var ærlig om det. Etterpå går han til guttene og fremstiller det som at hun tok han til side for å anklage han for å ha sex med Ingrid og at hun lagde skikkelig drama av det. Ikke at det var han som tok initiativ til samtalen fordi han ville beklage seg og at hun bare sa hva hun følte. Håper han blir flau over seg selv nå når disse to klippene ble vist etter hverandre!

Endret av missmcbeal
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gal av hvor mye "liksom" som kommer ut av Newa!

Anonymkode: 9ce10...e5a

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir gal av hvor mye "liksom" som kommer ut av Newa!

Anonymkode: 9ce10...e5a

Ja, det var virkelig voldsomt også, lissom. 

Anonymkode: af407...ca1

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir gal av hvor mye "liksom" som kommer ut av Newa!

Anonymkode: 9ce10...e5a

Hun var veldig nervøs og det er hennes måte å si "ehh" på. Hun er nok veldig klar over det selv. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men en ting, hvis Marius kom opp med den trusa til frokost, betyr det at han har latt den ligge på rommet hele den natta? Æsj sier litt mer om han syns nå jeg. Han virker litt for høy på seg selv.

Anonymkode: e622a...b92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig syns det ble for dumt å gjøre så mye ut av den trusa, og syntes ikke det burde bli tatt med på tv i dag at han kaller trusa hennes skitten på en veldig nedlatende måte. Det med bremsesporet i går reagerte jeg ikke på, og tok som en ironisk spøk, men nå blir det litt for mye privatinfo delt syns jeg. Ta den med opp til frokost?!  Er det første gang han ser en truse siden han syns det er så viktig å vise til alle som i barnehagen når man finner en rar kongle? Er helt vanlig med utflod i trusa, og er trusa hvit så kanskje det var noe bremsespor der da, ser ikke for meg at det er så mange av de som står å gnir seg i rumpehullet når de dusjer og blir filmet, det blir jo en kattevask og en g streng kan fort gå inn i rumpa også. Er jo ikke sånn at hun har bæsja på seg når hun prompa og lagt igjen en tykk stripe, sånn som menns bremsespor forekommer.

Men men, hun tok det bra selv og jeg tror ikke noen egentlig bryr seg, men siden vi først er innepå diskusjonen om det var greit eller ikke greit å vise på tv syns jeg at etter i dag så kunne de skånet hun for å spre den informasjonen på norske tv skjermer :P

Anonymkode: ab37f...bb0

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Edit: Eller kanskje det var dagen etter mensen for den saks skyld altså, og utfloden var brunlig. Samme det. Trengte ikke dele det med hele frokostbordet og Norge.

Anonymkode: ab37f...bb0

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig syns det ble for dumt å gjøre så mye ut av den trusa, og syntes ikke det burde bli tatt med på tv i dag at han kaller trusa hennes skitten på en veldig nedlatende måte. Det med bremsesporet i går reagerte jeg ikke på, og tok som en ironisk spøk, men nå blir det litt for mye privatinfo delt syns jeg. Ta den med opp til frokost?!  Er det første gang han ser en truse siden han syns det er så viktig å vise til alle som i barnehagen når man finner en rar kongle? Er helt vanlig med utflod i trusa, og er trusa hvit så kanskje det var noe bremsespor der da, ser ikke for meg at det er så mange av de som står å gnir seg i rumpehullet når de dusjer og blir filmet, det blir jo en kattevask og en g streng kan fort gå inn i rumpa også. Er jo ikke sånn at hun har bæsja på seg når hun prompa og lagt igjen en tykk stripe, sånn som menns bremsespor forekommer.

Men men, hun tok det bra selv og jeg tror ikke noen egentlig bryr seg, men siden vi først er innepå diskusjonen om det var greit eller ikke greit å vise på tv syns jeg at etter i dag så kunne de skånet hun for å spre den informasjonen på norske tv skjermer :P

Anonymkode: ab37f...bb0

Er ikke vanlig med utflod?? 

Uansett, hun tok det veldig bra, og usmakelig av han å ta den med til frokostbordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

29 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Er ikke vanlig med utflod?? 

Uansett, hun tok det veldig bra, og usmakelig av han å ta den med til frokostbordet.


Jo? Vet ikke om en kvinne som ikke har det.

Sitat

 

http://www.klikk.no/helse/helseguiden/dette-ma-du-vite-om-utfloden-din-2454711

Det å ha utflod er et sunnhetstegn.

Utflod er sekret fra skjeden, og det at du har utflod betyr at alt fungerer som det skal.

- Skjeden er selvrensende, og utfloden er et resultat av denne prosessen, forteller sykepleier ved Sex og samfunn - senter for ung seksualitet Evelyn Simonnes.

- Noen jenter har mye utflod og noen har lite. Det er også normalt at mengden varierer etter når i syklusen det er. Det er for eksempel vanlig at mengden utflod kan øke før eller etter menstruasjonen

 


 

Sitat

https://www.lommelegen.no/gynekologi/artikkel/utflod-fra-skjeden---ulike-arsaker/68998047

Det er normalt å ha utflod hver eneste dag. Utflod holder underlivet friskt ved å skylle ut uønskede bakterier.
– Det er veldig viktig at vi har utflod. Utflod blir laget av små kjertler i livmorhalsen og slipper ut en væske som holder miljøet i skjeden stabilt. Væsken inneholder også bakterier, som ligger i skjeden fra før. Sammen lager de skjedens normalflora og den som passer på at skjeden har det godt, mengden utflod varierer, har du mye utflod, så har du det. Det er den måten skjeden din fungerer, forklarer Trine Aarvold, lege ved Sex og Samfunn.


Veldig offtopic fra paradise og spre informasjon om utflod, men tenker det er ganske vesentlig at man vet og trodde det var noe alle visste like godt som at det var naturlig å ha spytt i munnen jeg for å være ærlig :P

Anonymkode: ab37f...bb0

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ja, hun tok det veldig bra! (Hadde vel vært noe annet om det var trusene til Isabell :P Da hadde det vel blitt bok om mobbing og uthenging og fullt rabalder)

Forøvrig syns jeg det var Marius som kom ut i værst lys i denne forbindelsen. Det ER sært å spare på en annens truse for å ta den med opp til frokostbordet og vifte med den og fortelle detaljer om innholdet når folk skal spise. Som en gutt i barnehagen som finner en anderledes kongle eller blomst for første gang og må vise frem for resten :P:rolleyes:

Anonymkode: ab37f...bb0

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Men en ting, hvis Marius kom opp med den trusa til frokost, betyr det at han har latt den ligge på rommet hele den natta? Æsj sier litt mer om han syns nå jeg. Han virker litt for høy på seg selv.

Anonymkode: e622a...b92

Haha, skulle det gjøre noe om den trusa ble liggende på rommet? Er det farlig å sove i samme rom som ei brukt dametruse?

Det sier ingenting om ham annet enn at han må være en ganske normal person. Men at han er med på Pærra sier jo litt om ham.

Han virker nå uansett som en bra fyr. Han og Leo.

Anonymkode: 8cee4...6e6

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var litt rart å plukke opp noen truse og se inni den. For å si høyt at her var det bremsespor. Hva er vitsen med det? Hvorfor i all verden ta med trusa opp til frokostbordet? Synes det var barnslig gjort.

Nå synes jeg Mathias kan ryke altså. Eneste han har gjort denne uka er å sutre. Dumt Isabel røyk ut, men GET OVER ITT! Sånn er spillet. Barnslig når han sier han vil spy på Julie, kysse henne er som å kysse bæsjen sin, han vil dytte henne utfor stupet. Hvor gammel er han egentlig? AM er og sur på Julie, men hun klarer i alle fall å holde seg saklig 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...