Gå til innhold

Paradise hotell 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal fortelle deg en liten hemmelighet: Mentalt sett endrer man seg svært lite etter 26 år. Livet endrer seg og man får mer livserfaring men inni seg vil man stort sett alltid føle seg som en 26-åring og lete etter en mer voksen person når noe går galt ;)

Greit å fortelle deg dette nå så du slipper å få sjokk eller bli skuffet når du blir eldre selv :nigo:

Anonymkode: 71317...174

Deg om det. Godt vi alle er forskjellige, for både jeg og livet mitt har endret seg en god del siden jeg var 26 år. Føler meg som den alderen jeg er, hverken mer eller mindre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

48 minutter siden, Xmasclovn skrev:

Deg om det. Godt vi alle er forskjellige, for både jeg og livet mitt har endret seg en god del siden jeg var 26 år. Føler meg som den alderen jeg er, hverken mer eller mindre.

Gjør du? Utad her på forumet fremstår du som om du er yngre enn 26 (uten at det nødvendigvis er noe galt i det).

Anonymkode: 71317...174

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er flere enn Erik som har hatt sex med en annen en partneren. Ingen andre har flippa ut. Ser du Leo springe rundt som et mentalt ustabilt vrak? Har ikke Newa psyken til å delta så bør hun bli hjemme. Du kan ikke omdefinere premissene for programmet bare fordi det er med en deltaker som er for umoden og for lite psykisk robust til å håndtere det som er normal adferd på PH. Erik har ikke snakket styggere bak Newa sin rygg enn hva som er vanlig på PH. Det er bare at Newa er for lite moden til å håndtere det. 

Anonymkode: 87d18...8df

Men Karoline og Leo har da ikke hatt sex, så den sammenligningen gir ikke mening.

Forstår ikke hvordan så mange her inne kan tenke seg at Erik sin oppførsel har vært OK. Han har visst at Newa hadde følelser for han siden dag 1, likevel velger han å ligge med henne (som han forresten skylder på at hun 'maste så'!). Hvis han ikke er voksen nok til å forstå at han heller bensin på bålet ved å forsterke forelskelsen hennes ved å ha sex med henne gjentatte ganger, så får det bli han sitt problem når hun da velger å føle at han har behandlet henne dårlig. Hun har bekreftet at de bla hadde sex kvelden før han valgte å bytte partner fra henne til Ingrid, og da kan man ikke klandre henne for at hun synes at det han gjør er dårlig gjort. 

Husk at dette er en gjeng med 20-21 åringer, ikke 27-28 åringer. De holder fortsatt på med å utvikle seg og bli modne. Ja, Newa har vært i overkant irriterende og pushy med oppførselen sin, men det ligger jo en ganske forståelig årsak bak det. 

 

Anonymkode: e4cb5...b1b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PH er sex og fylleferie. Newa eier ikke Erik sin kropp. Hadde en fyr oppført seg så bedritent mot en jente på TV fordi han ble eiesyk så hadde folk ropt at han var kvinneundertrykkende og fremtidig konemishandler med en gang. Slutt å unnskyld Newas oppførsel, det er IKKE greit å oppføre seg sånn uansett hva slags ustabilt følelsesliv man måtte ha.

Anonymkode: 606dd...434

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Også ganske sykt hvordan journalistene fokuserte på skammen til Vida Lill, og på hvor kult det var for Stian. Stian fikk mange muligheter etter PH mens VL opplevde mange stengte dører. Tror dere det generelt er verre for jentene enn for guttene å være med på PH?

Anonymkode: 55f5e...9df

Men nå var jo Stian mye lengre på PH, og tror han var bedre likt generelt enn Vida av seerne, så er nok litt derfor han fikk så mange muligheter. Han andre fyren som fikk Northug gikk jo helt i glemmeboka. Men er jo litt sånn generelt ja, at jentene blir slutshama og ikke guttene. 

Ikke meninga å avspore nå, ikke hat meg! 

Håper Julie sjekker ut fort som faen. Hun var helt uspiselig i forrige uke. Gjorde meg ingenting at Kristian røk, han var tidens kjedeligste deltaker (delt førsteplass med Ingrid). Heia Karoline og Leo :)

Endret av nutella
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør du? Utad her på forumet fremstår du som om du er yngre enn 26 (uten at det nødvendigvis er noe galt i det).

Anonymkode: 71317...174

Ja jeg forsøker å være like ung og hipp som flere andre jeg har observert på forumet her, som feks deg. Egentlig er kunne jeg sikkert være mora deres. Så takk for kompliment!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg digger Leo. Han virker så snill og omtenksom :) Han bryr seg om alle. Håper han vinner. Det er velfortjent 😊

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne sesongen var bare irriterende. Og så invaderende på en måte. Jeg får bare flashback fra tidlig på barneskolen, og en anelse av en klaustrofobisk følelse når jeg ser på.

Men må jo se hvordan det hele ender..

Endret av Mass
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Newa drømmer om kriminelle bad boys, men skulle hun vært i forhold med en kriminell bad boy, så hadde det blitt et mareritt 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kleint å be henne å danse. Triana bare "jo, kom igjen" Hadde ikke gjort det :P

Anonymkode: 203af...6e2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva het den sangen når MP sa ''det blir helt pataya''. Pataya pataya ooh. ? :) Noen som har peiling

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne sesongen minner virkelig mer om Charter Feber eller lignende. 0 fokus på spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Xmasclovn skrev:

Denne sesongen minner virkelig mer om Charter Feber eller lignende. 0 fokus på spill.

Tuller du nå??

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Xmasclovn skrev:

Denne sesongen minner virkelig mer om Charter Feber eller lignende. 0 fokus på spill.

?

De snakker jo spill hele tiden? :klo:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rosewood skrev:

?

De snakker jo spill hele tiden? :klo:

Noen snakker om det. Flesteparten leker venneklubb. Og ingen spiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Xmasclovn skrev:

Noen snakker om det. Flesteparten leker venneklubb. Og ingen spiller.

Jo det gjør de. De to siste ukene har de jo spilt som bare det for å få sterke konkurrenter ut. Som Isabell Raad.

Uansett kjedelig hvis de KUN skal prate taktikk hele veien, må ha det gøy også da. Er en del av Pærra det og

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Rosewood skrev:

Jo det gjør de. De to siste ukene har de jo spilt som bare det for å få sterke konkurrenter ut. Som Isabell Raad.

Uansett kjedelig hvis de KUN skal prate taktikk hele veien, må ha det gøy også da. Er en del av Pærra det og

De har hatt det gøy i alle andre sesonger også. Men i motsetning til denne sesongen har det likevel vært et tydelig spill med flere sterke spillere. Og når det først spilles så skal det være så jækla mye tårer og drama. Skjønner de ikke hva de er med på...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Xmasclovn skrev:

Ser du noe antydning til tull?

Så du i det hele tatt forrige sesong? Dét var badeferie det.

Synes årets sesong er kjempebra, masse spill og overaskende valg :laugh:

Endret av helloAdele
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, helloAdele skrev:

Så du i det hele tatt forrige sesong? Dét var badeferie det.

Synes årets sesong er kjempebra, masse spill og overaskende valg :laugh:

Kan ikke huske noe verre enn dette her. For min del har det vært svært få overraskelser. Skjønner omtrent allerede på tirsd hvem som ryker på torsd. Men kanskje jeg bare for gammel for PH har blitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...