Gå til innhold

Froskefamilien venter på enda en minifrosk!


lille_frosk

Anbefalte innlegg

Jeg har troa!! Vi har jo vært så synkrone hele veien, sååå tipper du får svak positiv om noen dager :nigo: 

Og du, om hun så noe hadde hun nok opplyst deg om det :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker at gynekologer er litt sånn kremmere også, jeg. Hadde hun sett noe galt, ville hun jo ha solgt deg full pakkeløsning. Kanskje ikke helt sånn, men.. Jeg tror også hun ville satt tydelig i fra om hun var usikker på noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, kaffemor skrev:

Jeg har troa!! Vi har jo vært så synkrone hele veien, sååå tipper du får svak positiv om noen dager :nigo: 

Og du, om hun så noe hadde hun nok opplyst deg om det :klem: 

Takk snille. Jeg vet jo at dette bare er tull og tøys inne i mitt hode. Men hva annet skal man bedrive tiden med i prøveperioden enn grubling og katastrofetenking? :fnise:

48 minutter siden, Zoey skrev:

Jeg tenker at gynekologer er litt sånn kremmere også, jeg. Hadde hun sett noe galt, ville hun jo ha solgt deg full pakkeløsning. Kanskje ikke helt sånn, men.. Jeg tror også hun ville satt tydelig i fra om hun var usikker på noe :)

:hoho: Fikk morsomme bilder i hodet av mulige pakkeløsninger! Du har sikkert rett. Det ville jo være direkte uetisk å ikke gjøre det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, lille_frosk skrev:

Takk snille. Jeg vet jo at dette bare er tull og tøys inne i mitt hode. Men hva annet skal man bedrive tiden med i prøveperioden enn grubling og katastrofetenking? :fnise:

:hoho: Fikk morsomme bilder i hodet av mulige pakkeløsninger! Du har sikkert rett. Det ville jo være direkte uetisk å ikke gjøre det. 

Flatpakkede IVF-løsninger og tilbud på turbo-sperm-beholder frem til påske! En lang remse reklametilbud og alt sammen lekset opp i stemmen til den rare butikkmannen Anna møter i starten av Frost. 'Yoo hoo.. Big summer blow out! ". 

Fjas. Sorry :P

Jeg forstår katastrofetankene. Jeg fikk dem omtrent før hver eneste graviditetstest. Selv ikke etter to ganske problemfrie unnfangelser og svangerskap følte jeg meg trygg. Men pust litt og tenk at alle odds er på din side for at dette løser seg etter kort tid, og du kan i løpet av snarlig fremtid telle nye strekkmerker. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Zoey skrev:

Flatpakkede IVF-løsninger og tilbud på turbo-sperm-beholder frem til påske! En lang remse reklametilbud og alt sammen lekset opp i stemmen til den rare butikkmannen Anna møter i starten av Frost. 'Yoo hoo.. Big summer blow out! ". 

Fjas. Sorry :P

Jeg forstår katastrofetankene. Jeg fikk dem omtrent før hver eneste graviditetstest. Selv ikke etter to ganske problemfrie unnfangelser og svangerskap følte jeg meg trygg. Men pust litt og tenk at alle odds er på din side for at dette løser seg etter kort tid, og du kan i løpet av snarlig fremtid telle nye strekkmerker. :)

:hoho: Oooh, nydelig! "Ta to, betal for tre!!"?

 

---

TR i dag. Pokker. Jeg skal unne meg dette her nå - og så skal jeg se frem mot en ny og frisk prøveperiode. 

:grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine::grine:

 

Ok! PP3 og potensielt adventsbarn - here we go!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig!!! Nå krysser jeg alt jeg kan for at det klaffer neste runde 😘🤞  og adventsbarn høres veldig bra ut altså :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off :( Ta deg et stort glass vin! Det har du fortjent! :klem: Og det er jo praktisk talt helg :nigo: Lurt å nye sånne ting mens man enda kan! Vet det er lettere sagt enn gjort, men plutselig sitter du der og kan ikke spise spekeskinke og drikke vin på 9 måneder.

Endret av Poppsilopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh dumme TR!! 

Ta deg et glass vin og spis masse deilig mat som er no go for gravide :nigo: 

Adventsbaby høres jo unektelig ganske koselig ut da :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.2.2018 den 10.07, Marimba skrev:

Dritt-TR! 

 

Absolutt på sin plass med kokosbolle eller noe annet snadder i dag! 

Det ble fortært mye godt ja! 

På 22.2.2018 den 10.08, blomst12 skrev:

Så kjedelig!!! Nå krysser jeg alt jeg kan for at det klaffer neste runde 😘🤞  og adventsbarn høres veldig bra ut altså :):)

Tusen takk! Adventsbarn høres ut som en superfin julegave!

På 22.2.2018 den 11.50, Pjusk skrev:

Så kjipt med TR :sukk:

Krysser fingrene for adventsbarn! Tenk så spennende og koselig advent ville blitt da :rodmer:

 

Tusen takk, og ja! Det hadde vært helt spesielt. 

På 22.2.2018 den 13.26, Favole skrev:

Alle gode ting er tre? Har troa på adventsbaby! :klem: 

Det sies jo så, vi krysser fingrene for at ordtaket stemmer!

På 22.2.2018 den 19.24, Poppsilopp skrev:

Off :( Ta deg et stort glass vin! Det har du fortjent! :klem: Og det er jo praktisk talt helg :nigo: Lurt å nye sånne ting mens man enda kan! Vet det er lettere sagt enn gjort, men plutselig sitter du der og kan ikke spise spekeskinke og drikke vin på 9 måneder.

Vin og spekeskinke ble inntatt i store mengder! :nigo:

På 22.2.2018 den 22.30, kaffemor skrev:

Åååh dumme TR!! 

Ta deg et glass vin og spis masse deilig mat som er no go for gravide :nigo: 

Adventsbaby høres jo unektelig ganske koselig ut da :hjerte: 

Det er alltid greit å ha noe å trøste seg med! 

 

-

TR er på vei til overstått, og jeg begynner å bli klar for PP3. Jeg klarer ikke helt å se for meg at det kommer til å klaffe nå, allerede føler jeg liksom at hvis det ikke har klaffet hittil - hvorfor skal det gjøre det senere? Men jeg vet jo at det bare er teit tanketull. 

Planen for PP3 er: Kutte snusen helt (for ja, jeg falt tilbake til dårlige vaner da jeg fikk TR), ha sex annenhver dag hele perioden, og hver dag i dagene før antatt TR. Teste som en gal og leve ut prøvepsykosen til det fulle! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper vinen og spekeskinken smakte, så heier jeg deg inn i tredje prøveperiode :duskedame: :hoppe:

Endret av Poppsilopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der ramlet jeg endelig over boka di mens jeg faktisk har tid til å legge igjen en liten hilsen. Så hei! :goodbye: 

PP3! :duskedame: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 27.2.2018 den 10.30, Poppsilopp skrev:

Håper vinen og spekeskinken smakte, så heier jeg deg inn i tredje prøveperiode :duskedame: :hoppe:

Det smakte! Takk for heiing! 

På 27.2.2018 den 11.17, juliane skrev:

Der ramlet jeg endelig over boka di mens jeg faktisk har tid til å legge igjen en liten hilsen. Så hei! :goodbye: 

PP3! :duskedame: 

Hei, så koselig! :nigo:

På 27.2.2018 den 16.33, Leviora skrev:

Oi, her vil jeg følge med! Spennende med prøving :hoppe: 

Så koselig med nye "fjes"! Har du dagbok?

2 timer siden, ^^Belle^^ skrev:

Denne har jeg ikke fått med meg! Hei! :vinke: Og :duskedame: for prøving og PP3.

Hei på deg Belle. Takk for visitten og heiing!

1 time siden, murray skrev:

Følger med her :) vi er også i pp3. Sist satt spiren i pp7

Hei, og velkommen! Så koselig med noen som er i samme situasjon. PP7 ja ... Jeg vet jo, når jeg tenker med den rasjonelle delen av hjernen, at det er helt vanlig. Men fy søren, det virker så lenge! Hvordan taklet dere det? 

 

TR er snart helt borte vekk. Jeg er klar! Synd mannen har blitt syk. Jeg har fortalt at det ikke er behov for at han stiller så veldig mye opp i denne perioden, jeg trenger bare å legge beslag på visse kroppsdeler. Han mente jeg utnyttet han bare for kroppen hans. Skjønner ikke at han landet på den konklusjonen! :fnise:

 

Sånn ellers. Det er noe inne i helsikke vinter. Jeg er så lei! Kan noen gi meg vår, please? Jeg flyttet ikke til utkanten av landets palmehovedstad fordi jeg ville ha -19 grader og snøstorm. Bortsett fra det går det fint. Masse jobbing og litt for mye sjokolade. OG! Jeg har en toåring på onsdag! Hva i all verden skjedde der?? En toåring? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dagbok! Her er den :nigo: 

Satser på at mannen din blir fort frisk. Og utnytting av kroppen hans?! Makan. Hadde aldri falt meg inn... :rolleyes: Da vi prøvde på yngstemann ble jeg skikkelig stressa da mannen ut av det blå mistet all sexlyst rundt eggløsning. Jeg måtte dra frem alle triks for å få til et ligg. Altså, snakk om dårlig timing!

Hurra for snart toåring! Ikke fullt så mye hurra for sprengkulde. Vi er vant til kuldegrader her vi bor, men dette er helt vilt. Føles veldig feil å våkne til vårsol inn vinduet, høre fuglesang og se at det står -18 på gradestokken :daane:Jeg vil ha vår, helst i går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg taklet det ved å gi opp etter 6 mnd med negative tester. Gikk ut med ei venninne og koste meg med vin og spekemat og tenkte at jeg blir jo ikke gravid uansett. Testet positivt dagen etter :P 

Det er nok vanlig å holde på et halvt års tid ja. Akkurat nå angrer jeg på at jeg ikke startet prøvingen før, for da hadde jeg jo sikkert vært gravid nå jaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...