Gå til innhold

Motivasjonstråden!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fml! Sliter om dagen. Eneste jeg får gjort er noen chins og armhevinger. Motivasjonen er i grunnen ganske bra, men ikke kroppen 🙄🤦🏼‍♀️ 

Heia dere andre 😁👍🏼👏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Frøken_fjong1 skrev:

Fml! Sliter om dagen. Eneste jeg får gjort er noen chins og armhevinger. Motivasjonen er i grunnen ganske bra, men ikke kroppen 🙄🤦🏼‍♀️ 

Heia dere andre 😁👍🏼👏🏼

Kjenner på kroppens motgang om dagen her og, har trent et par lengre fullkroppsstyrkeøkter, men får migrene dagen etter...skikkelig irriterende! 

Heia fra meg og!😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på trening i går, og det er så motiverende å sitte igjen med en følelse av at denne timen egentlig er for lett for meg. Misforstå meg rett, det er god trening, og jeg svetter og styrer på, men når man kjenner at kondisen tillater mye mer, og musklene tillater mye mer... Det er en god følelse. :nigo:

Min treningsuke for neste uke ser sånn ca sånn ut:

Mandag: step/styrke

Torsdag: 60 minutt kondis

Lørdag:? Spinning kanskje? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fremdeles i rimelig rævva form, men fikk slept meg til en slags trening tre ganger denne uka - styrke (på lavt nivå, fokuserer bare på å opprettholde nå) på mandag og rolig, rolig løping torsdag og lørdag. I'll take it; bedre enn ingenting. Håper på noe tilsvarende neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motivasjonen på topp. 

Styrkeøkt mandag: Knebøy, benkpress, skråbenk og div triceps øvelser.

Styrkeøkt tirsdag: Markløft med trap bar, pull ups, skulderpress, roing med kabel og maskin samt bicep curls.

I dag er det hviledag og i morgen er det rekordknusing i markløft og knebøy. Å toppe benkpressen blir kanskje å håpe på litt mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer? Jeg trener og trener og trener, men har gått ned(!) i vekt i stedet for opp. Nedtuur. Blir jo ikke noe sterkere :sur:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Arktis skrev:

Hva skjer? Jeg trener og trener og trener, men har gått ned(!) i vekt i stedet for opp. Nedtuur. Blir jo ikke noe sterkere :sur:  

"EAT MORE FOOD DAMMIT!!!" 

- Rich Piana

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lenge siden sist jeg postet her nå. Men jeg trener fortsatt altså! Æresord!

Jeg har hatt diverse personlige og helsemessige utfordringer den siste tiden som har holdt meg litt igjen, men nå er jeg i full gang med nytt treningsprogram og nytt kosthold. This guy gon get hyooouuuuoge!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Cyrus skrev:

"EAT MORE FOOD DAMMIT!!!" 

- Rich Piana

Haha! Men jeg spiser jo ALT jeg klarer :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Cyrus skrev:

En liten realitycheck.. Du gjør ikke det

Okeii.. men det føles slik. Har maten helt opp i halsen når jeg er ferdig.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Arktis skrev:

Okeii.. men det føles slik. Har maten helt opp i halsen når jeg er ferdig.  

Det er ikke fullt før det renner over. Det blir som når feite folk sier at de sulter seg når de egentlig spiser mer enn de trenger. Alt er relativt for den enkelte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 10.10.2017 den 16.26, Cyrus skrev:

Det er ikke fullt før det renner over. Det blir som når feite folk sier at de sulter seg når de egentlig spiser mer enn de trenger. Alt er relativt for den enkelte

Ja, du har vel rett. Får stappe i meg mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny økt i dag, 2. denne uken :trene:

Har kjørt ca. de samme øvelsene hver gang på trening, men nå har jeg funnet en ny øvelse som jeg må lære meg! Den er ganske standard, og tipper samtlige av dere andre tar den. En som tar mer på bakside lår og rumpe, for tydeligvis tar de øvelsene jeg gjør mest på fremsiden :frkk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Et lite bevis på at jeg har vært på trening denne uka. Eller hvertfall at bevis på at jeg har vært i garderoben og tatt en selfie 😂

Det nye programmet har en 5 dagers split med over under og fullkropp. Masse beintrening i forhold til hva jeg er vant til. Og det føles faktisk utrolig godt å slite med å gå i trapper etter trening. Det er utrolig lenge siden sist jeg hadde den følelsen. 

Også nytt på programmet er dropset. 

Jeg er supermotivert og gleder meg til hver eneste økt om dagen 😄😄

Jeg fant forøvrig en dildoemballasje i det ene garderobeskapet idag. Dette var en sånn variant med sugekopp som man kan feste på veggen eller gulvet. Dette var da i herregarderoben 😂

Endret av Cyrus
Dildostory
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Arktis skrev:

Ja, du har vel rett. Får stappe i meg mer. 

Da jeg bestemte meg for at jeg på død og liv SKULLE opp til 100kg sto jeg ofte og brakk meg i dusjen etter trening. Ikke fordi jeg var sliten, men fordi jeg skulle ha i meg 1000kcal før og 1000kcal etter treninga.

En vis mann sa en gang at dersom du spiser nok mat så vil du kun ha ett av to mulige resultater.

1. Du legger på deg

2. Du kaster opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...