Gå til innhold

Chickenwings´dagbok! (IVF) 🌸


Chickenwings85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 timer siden, LillyBe skrev:

Takk @QBee og @Chickenwings85. En gravidbok hadde vært en drøm ❤ Jeg kommet forhåpentligvis dit engang, men blir nok ikke før 2018.

Masse, MASSE lykke til i dag. Dette kommer til å bli en super fangst 😎 Jeg gleder meg til oppdatering! 

Har du fått videre svar på blodprøvene? Ser det ikke bra ut? 

Uttaket er vel gjennomført. Jeg fikk ekstra smertestillende den gangen her å, så jeg slapp de store smertene, heldigvis! 

Fikk ut hele 20egg. Fysøren altså, nå kjenner jeg at forventningene er store!! 🙏🏼

Ang overstimulering så fikk jeg beskjed om at det er en stor fare for det. Jeg må bare følge med. Jeg kommer til å kontakte sykehuset dersom magen blåser seg opp og føler ubehag. Håper bare at innsett blir som planlagt på fredag og at det går bra! 😊

7 timer siden, LoveTrain skrev:

Lykke til med uttak i dag :) håper på en fin fangst, og at overstimuleringen holder seg på avstand ;) Tenk at du snart er ruger igjen da:yvonne:

Snaart ruger. 20 egg er jeg mer enn fornøyd med for å si det sånn :fnise:

4 timer siden, miore skrev:

Lykke til!!

Takk! Det her gikk over all forventning :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fangst!! :yvonne: Håper formen din holder seg og at du får en herlig rugehelg❤️ Tenk at din fremtidige baby nå ligger og godgjør seg i et varmeskap😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk fangst! Minst ett av de eggene må da være et gullegg :hjerte: Håper du nyter følelsen i dag! Jeg vil tro det er rimelig ubehagelig i eggstokkene å ha hentet ut så mange, jeg syns det var ekkelt nok etter 6 stk, så håper du slapper av og koser deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LoveTrain skrev:

For en fangst!! :yvonne: Håper formen din holder seg og at du får en herlig rugehelg❤️ Tenk at din fremtidige baby nå ligger og godgjør seg i et varmeskap😍

Hehe, ja tenk det. Det er litt rart å tenke på 😍 

29 minutter siden, Illy skrev:

Fantastisk fangst! Minst ett av de eggene må da være et gullegg :hjerte: Håper du nyter følelsen i dag! Jeg vil tro det er rimelig ubehagelig i eggstokkene å ha hentet ut så mange, jeg syns det var ekkelt nok etter 6 stk, så håper du slapper av og koser deg!

Jeg håper at det er min tur nå altså, st det holder hele veien. Eggstokkene har det fint, enn så lenge. I dag er jeg bare sliten og trøtt, så resten av dagen skal jeg bruke i sofaen med godteri og serier ☺️

—-

Sykepleieren sa i dag at jeg kan spørre om å få satt inn to egg den gangen her, siden det er mitt tredje forsøk. Hun sa videre st det ikke automatisk er noen større sjanse for at det vil gå bra..? Jeg husker ikke helt, jeg var ganske døsig da. Men tørr jeg det da? Å sette inn to egg? 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er fantastisk, gratulerer :) blir utrolig spennende på fredag da! Jeg hadde ikke vært i tvil om to inn ;) 

Jeg er skikkelig i limbo. Blodprøven har økt, men er fortsatt lav, og med mine tidligere erfaringer er jeg vel redd det går galt. Får nok ikke nye svar før neste uke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Chickenwings85 skrev:

Hehe, ja tenk det. Det er litt rart å tenke på 😍 

Jeg håper at det er min tur nå altså, st det holder hele veien. Eggstokkene har det fint, enn så lenge. I dag er jeg bare sliten og trøtt, så resten av dagen skal jeg bruke i sofaen med godteri og serier ☺️

—-

Sykepleieren sa i dag at jeg kan spørre om å få satt inn to egg den gangen her, siden det er mitt tredje forsøk. Hun sa videre st det ikke automatisk er noen større sjanse for at det vil gå bra..? Jeg husker ikke helt, jeg var ganske døsig da. Men tørr jeg det da? Å sette inn to egg? 🙈

Du får høre hva legen sier når de ser kvaliteten på embryoene. Hvis det ikke er særlig stor forskjell mtp graviditet, ville jeg ikke satt inn to perfekte embryo, for å ikke bruke opp to forsøk i ett liksom. Men to med redusert kvalitet - absolutt! Hvor grensen går vet jeg ikke:p 

Kos deg med godteri og serier! Jeg kunne drept for litt smågodt nå:fnise: 

@LillyBe, det er vel en del solskinnshistorier med lav hcg også? 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nematocera

Oi, 20 egg er mye..haha:) 

Spennende. Håpe det går like fint videre og at det går din vei nå:) Virker lovende dette her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, LillyBe skrev:

Dette er fantastisk, gratulerer :) blir utrolig spennende på fredag da! Jeg hadde ikke vært i tvil om to inn ;) 

Jeg er skikkelig i limbo. Blodprøven har økt, men er fortsatt lav, og med mine tidligere erfaringer er jeg vel redd det går galt. Får nok ikke nye svar før neste uke. 

Tusen takk! Mannen og jeg hadde en «gjetterunde i går på hvor mange egg vi trodde det kom til å bli. Han tippet 11, mens jeg tippet 15. Når jeg tippet 15, så var jeh fullstendig klar over at jeg dro på litt. Men, så ble det jammen med 20 egg. Det gjenstår å se hvor mange som blir befruktet nå da... 🙈 

Nye svar neste uke altså? Oi, så nervepirrende!! Det MÅ gå bra. Jeg håper, det fortjener du ❤️

3 timer siden, LoveTrain skrev:

Du får høre hva legen sier når de ser kvaliteten på embryoene. Hvis det ikke er særlig stor forskjell mtp graviditet, ville jeg ikke satt inn to perfekte embryo, for å ikke bruke opp to forsøk i ett liksom. Men to med redusert kvalitet - absolutt! Hvor grensen går vet jeg ikke:p 

Du sier noe der altså... Hmm, skal forhøre meg om hva de har å si. Hadde ikke tenkt tanken på sette inn 2, før sykepleieren nevnte det. Nå blir det enda mer å sette seg inn i 🙈

 

3 timer siden, Nematocera skrev:

Oi, 20 egg er mye..haha:) 

Spennende. Håpe det går like fint videre og at det går din vei nå:) Virker lovende dette her..

Haha, ja jeg vet. 20 egg!!! 😂 

Vi får se nå da. Kanskje jeg er heldig å få ett eller to på frys? Det har jeg ikke opplevd tidligere. Viktigste nå er at jeg blir gravid. En av de tjue eggene MÅ jo bare være av topp kvalitet. Åsså må det klamre seg fast helt frem til termin. Åååå, da blir jeg såå lykkelig ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, miore skrev:

For en utrolig bra uttelling :) Er formen grei nå?

Ja, formen er grei (bank i bordet). Leste i dagboken min fra sist forsøk, da var jeg veldig oppblåst og stinn på kvelden, såppass at jeg sleit med å få sove første natta etter uttaket. 

Sååå, jeg håper jeg ikke våkner i morgen med en elendig form! Jeg er nervøs da, for alt nå kjenner jeg 🙈

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, miore skrev:

Krysser fingrene for både god form og flott befruktning i morgen! 

Takk for det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 av de 20 er befruktet 🙏🏼 Selvsagt er jeg fornøyd!!! 

Ble anbefalt å sette inn 1 egg siden jeg ble gravid ved sist forsøk. Så, da er det greit 😊

Formen er fortsatt fin. Føle egentlig jeg burde ha vært på jobb i dag. Innsett blir i morgen da, veldig spent på hvor mange friske egg som er igjen da 😍

Men, det er mye som kan skje. Jeg tar det ikke som en selvfølge at det vil gå bra, selv med så mange egg. Jeg er kjempenervøs!

Endret av Chickenwings85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for god befruktning og fremdeles god form! Da regner jeg med det blir problemfritt med innsetting i morgen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

39 minutter siden, miore skrev:

Hurra for god befruktning og fremdeles god form! Da regner jeg med det blir problemfritt med innsetting i morgen? 

Takktakk! :yvonne:

Hmm, jeg håper i hvert fall st det ikker er noe problem med innsetting i morgen. Med mindre de ser noe annet på ultralyd da? 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, LillyBe skrev:

Lykke til i morgen :) 

Takk. Kjenner meg mer og mer øm i eggstokkene utover dagen i dag, men får håpe det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...