Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, Sorbus skrev:

Jeg har litt lyst til å spørre henne om budsjettet neste gang jeg ser henne i butikken, men jeg er livredd temperamentet hennes.

Det skjønner jeg.. Men nå ser det ut til at hun har funnet mannen med stor M😁 så kanskje hun er blidere om dagen. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sorbus
9 minutter siden, Lapper skrev:

Det skjønner jeg.. Men nå ser det ut til at hun har funnet mannen med stor M😁 så kanskje hun er blidere om dagen. 

 

Så fint for henne, det har hun jo kjempet for i flere år :)

Og kanskje det er han som må ta småhandlingen, i så fall er Anne Briths budsjett helt reelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dama begynt å bygge drømmehuset? Hun skulle ut av leiligheten i mars fordi huset hun leide i, skulle selges. Eller driver den dama også bare og bygger luftslott? Spent på hvem av AB og VP som får 6 mill. huset først! 😄 

Endret av Stupine
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har de på brødskivene tro? Koster ikke kokt skinke, salami osv. skjorta der hun bor eller? 
Jeg tror ikke det spøtt på at hun kun bruker 1000kr i uka. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen
6 timer siden, Sorbus skrev:

Det går helt fint å handle for 1000,- uka! Jeg får også til det. Men jeg sper på med alt jeg har glemt og alt jeg ikke har nok av nesten daglig :fnise: AB gjør også det! Hun er stadig innom butikken med litt småtteri i vogna, men hun holder det skjult for alle følgerne som ikke er fra Sørumsand og ser henne der...

Hun handler også utenom Sørumsand.  Så hjelper det å kjøpe litt her og litt der..😃😃😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, loffen skrev:

Hva har de på brødskivene tro? Koster ikke kokt skinke, salami osv. skjorta der hun bor eller? 
Jeg tror ikke det spøtt på at hun kun bruker 1000kr i uka. 

Jeg vil gjerne se en handleliste på alt hun kjøper for 1000 kr i uka. Det å skrive hva de spiser til middag holder ikke. 

Kan hun ikke legge ut eksakt hva hun handler for en hel uke

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Lapper skrev:

Jeg vil gjerne se en handleliste på alt hun kjøper for 1000 kr i uka. Det å skrive hva de spiser til middag holder ikke. 

Kan hun ikke legge ut eksakt hva hun handler for en hel uke

Er ikke middagen nei som drar så voldsomt på et matbudsjett i en familie med barn i vekst, det er alt det andre. Det kan jeg skrive under på. Mellommåltider, melk, frukt og kveldsmat er der pengene går. Myye pålegg osv. 1000kr for kun middager pr uke er knapt, men går om en velger litt billig. At hun raller i vei om dette magiske budsjettet er bare tullball. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lapper skrev:

Jeg vil gjerne se en handleliste på alt hun kjøper for 1000 kr i uka. Det å skrive hva de spiser til middag holder ikke. 

Kan hun ikke legge ut eksakt hva hun handler for en hel uke

Det har hun jo gjort før. Var en leverposteiboks på deling, en kartong melk osv. Havregrøt kokt på 30 gram havregryn og vann var frokost hver dag. Osv. Helt på bærtur.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vi må huske at det man har i skapet fra før er gratis. Dermed er det jo ingen sak :phaedra:

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frukt og bær er jo noe av det dyreste, men når man plutselig finner det i fryseren som ab gjør så er jo det en ganske grei måte å spare penger på

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker innimellom når det kan gå noen dager siden makronene er publisert på bloggen at AB endelig har tatt til fornuft..

Men nei da😈 da kommer det 20 Snap fra hallen og ett stort innlegg fra treningen til rosamakronen. 

Uff😈😈 kjære AB..Kan du ikke snart ta til fornuft. Det er så trist og se dette 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ett spørsmål. Bloggerene er vel og filmer mye av det daglige livet til AB og avkom.

Rosamakronen skal på cheerleader konkurranse om 2 uker. Er det eventuelt bare for tv2/bloggerene og filme som de vil den dagen eller skal de innhente lov fra de som arrangerer konkurransen? 

Endret av Lapper
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lapper skrev:

Ett spørsmål. Bloggerene er vel og finner mye av det daglige livet til AB og avkom.

Rosamakronen skal på cheerleader konkurranse om 2 uker. Er det eventuelt bare for tv2/bloggerene og filme som de vil den dagen eller skal de innhente lov fra de som arrangerer konkurransen? 

Idrettsforbundets retningslinjer:

  1. Før bildet eller film publiseres skal det være innhentet samtykke fra alle på bildet, og fra deres foresatte dersom barna er under 15 år.
  2. Ved innhenting av samtykke til å publisere bilder og film bør samtykkeskjema brukes. Det er kun et aktivt samtykke som kan gi grunnlag for å publisere bilder og film.
  3. Dersom et barn ikke ønsker at bilder eller film skal publiseres skal dette overstyre foreldrenes ønske om publisering.
  4. Vær bevisst i hvilke situasjoner det tas bilder eller film. Ta aldri bilder av nakne personer og vær varsom med å ta bilder av lettkledde barn. Vis måtehold ved bruk av fullt navn på barn.
  5. Det skal alltid samtykkes særskilt for hvert enkelt bilde eller film som skal benyttes til medier.
  6. Et samtykke kreves også ved publisering av bilder og film i lukkede grupper på nett, som for eksempel Facebook, eller andre nettsteder som er passordbeskyttet.
  7. Dersom et samtykke trekkes tilbake, må publiserte bilder og film slettes. 

https://www.idrettsforbundet.no/tema/retningslinjer/retningslinjer-for-publisering-av-bilder-og-film-av-barn/

Endret av Rosalie
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lapper skrev:

Jeg sendte over denne linken til AB for en uke siden og spurte om hun kun si sin  mening om denne saken.

Men det ble jo ikke publisert☹

 

Oj, så rart! :roll: 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, Rosalie skrev:

Idrettsforbundets retningslinjer:

  1. Før bildet eller film publiseres skal det være innhentet samtykke fra alle på bildet, og fra deres foresatte dersom barna er under 15 år.
  2. Ved innhenting av samtykke til å publisere bilder og film bør samtykkeskjema brukes. Det er kun et aktivt samtykke som kan gi grunnlag for å publisere bilder og film.
  3. Dersom et barn ikke ønsker at bilder eller film skal publiseres skal dette overstyre foreldrenes ønske om publisering.
  4. Vær bevisst i hvilke situasjoner det tas bilder eller film. Ta aldri bilder av nakne personer og vær varsom med å ta bilder av lettkledde barn. Vis måtehold ved bruk av fullt navn på barn.
  5. Det skal alltid samtykkes særskilt for hvert enkelt bilde eller film som skal benyttes til medier.
  6. Et samtykke kreves også ved publisering av bilder og film i lukkede grupper på nett, som for eksempel Facebook, eller andre nettsteder som er passordbeskyttet.
  7. Dersom et samtykke trekkes tilbake, må publiserte bilder og film slettes. 

https://www.idrettsforbundet.no/tema/retningslinjer/retningslinjer-for-publisering-av-bilder-og-film-av-barn/

Så om jeg forstår dette riktig så må AB  innhente lov om å eventuelt filme ved denne konkurransen?

 Det er jo ikke sikkert bloggerene  er med denne gangen men så de filmet i høst 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noterer på face at hun linker til innlegg (meg uten Botox) med reklame uten å merke tilstrekkelig. Første setning i det lenkede innlegget ser jeg er "inneholder omtale av sponset produkt", men på face står det ingenting. Dette er ikke godt nok. 

Synes det er trist at AB har blitt så dårlig på å merke reklame, hun var jo så ram på det for en tid tilbake. SKULLE være den beste. Ga vel ikke nok inntekter. 

For øvrig fiffig at de som i tråden her høylydt hylte om at AB ikke bruker botox ("hun har bare sluttet å heve øyenbrynene") er merkelig stille om dette. Hihi! 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Vipser skrev:

Noterer på face at hun linker til innlegg (meg uten Botox) med reklame uten å merke tilstrekkelig. Første setning i det lenkede innlegget ser jeg er "inneholder omtale av sponset produkt", men på face står det ingenting. Dette er ikke godt nok. 

Synes det er trist at AB har blitt så dårlig på å merke reklame, hun var jo så ram på det for en tid tilbake. SKULLE være den beste. Ga vel ikke nok inntekter. 

For øvrig fiffig at de som i tråden her høylydt hylte om at AB ikke bruker botox ("hun har bare sluttet å heve øyenbrynene") er merkelig stille om dette. Hihi! 

Er jo ikke lenge siden hun så at hun skulle være best på Merking. Om huñ måtte merke vært innlegg så gjorde hun det. 

Kommer ikke som noen overraskelse om hun bruker Botox.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...