Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Gjest CecilieX

Ja, den AnneBrith den AnneBrith. 

Jeg kom til å tenke på en "spennende" greie som hun hintet om som liksom aldri ble noe av, så jeg googlet litt og fant dette innlegget fra 3.juni;

http://annebrith.blogg.no/1496399896_det_hadde_jeg_aldri_trodd.html

Her et det ikke måte på hvor bra det går, og grunnen til at jeg husker det et at hun skrev at hun bakte mye, men ikke kunne vise det på bloggen og "vi ville snart forstå hvorfor". Mon det, for over et halvt år senere er lite "forstått". Så man må smøre seg med tålmodighet om man forholder seg til "løftene" hennes.

 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 hours ago, Perle said:

Hele dama bare er KLEIN.

Samme klærne, dette enorme behovet for å vise frem «mellomrommet mellom lårene» v-tegn, snurpemunn, pekefinger mot kinnet, smatting, og bare ræl til innlegg alá: «det dere ikke vet», «bak fasaden», «i natt gråt jeg», «jeg sover uten truser», osv, osv...

Jada, jeg skjønner at hun prøver å være «kul». At hun MÅ holde hjulene i gang slik at seksmillonersvillaen på tre etasjer fire bad samt bikkje blir en realitet før det miste «bakverket» står til konfirmasjon, men det hele er og blir kleint. KLEINT, KLEINT, KLEINT.

En helt vanlig ukul firebarnsmor, hvis er stolt over å ha blitt tynn, for ganni-genseren sin, mensa-invitasjonen (wtf?!?), «mensa-makronentvillingene» som skal bli henholdsvis hjernekirurg/og eller kreftforsker og advokat i høyesterett. At hun eneelig fått seg øyenbryn, og laaangt hår, og slike ”ekskulsive” DW klokker. Jada, vi skjønner!

Dette med å støtte «Anna R» på denne boklanseringen ødelagte nok mye for henne, og hun innså nok ikke rekkevidden av det. Tipper det hele var en del av avtalen hennes med nettavisen. -At at hun måtte stille opp med disse muffinsene sine. Hun har nå mistet mange av de «hippe bestevennene», som f.eks Espen Hilton. Det er også en en stund siden hun har nevnt ”treningsfrue” og kule «Mote-Silje”.

Sliter seriøst med å forstå hvorfor noen vil sponse henne med noe annet enn strøsukker, men det er vel fordi hun «frir» til en veldig kjøpesterk målgruppe. Altså damer på 40+.

________________________________

Hun burde seriøst bare bakt. Hun er dritflink til det, samt at hun tar bra bilder. Hun kunne lett levd av IG, blogg og bakebøker alene hvis hun hadde villet. Men det var ikke nok. Hun ville ha mer. Være hipp og «kjendis». Hun har endelig blitt «pen og tynn», og vil nok helst bare gå på rød løper å ta selfies med V. Rudjord og den gjengen der. 

Litt av problemet hennes er vel at hun er for lite «likendes». Ikke som hun søte «leila bakar”, Manuela, ”Tina’s kök” og Wenke på ”GM Norge”.

Hun er skarp og krass. Det er mye «pekefingre» og mye selvskryt. Samt at hun fremstår veldig kaklulerende. Noe hun jo selv har innrømmet direkte i en avisartikkel. Dette er business for henne. Jobb. Derfor synes heg også det er innfor å kritisere henne og eksponeringen av tredjepart. 

(https://www.rb.no/feature/blogg/arbeidsliv/hun-som-alltid-er-pa/f/5-43-165535)

 

 

Usympatisk er hun, helt enkelt...

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å skjønner jo veldig godt at hotell Bristol takket AB for oppholdet på deres hotell. De har jo aldri fått så mye gratis reklame.

Men... det er ikke ett sponset innlegg har AB sagt ifra om.. Har nå mine tvil om det stemmer

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, miagunda skrev:

Datingbok -dette gjør man for ikke å få dates.

Ha, ha. Nå fikk jeg meg en liten latter, forstår godt hva du mener. Tittelen passer bra den.😀

Endret av Oppland
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette.

Papirfly, mod.

Endret av Papirfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke hvordan AB starter det nye året på bloggen sin.

Hun er sykt opptatt av disse 7 kg hun har lagt på seg i jula. Svarer sine lesere utrolig surt og legger ut på snap og Facebook enkelte svar fra lesere som hun er forbanna på. 

Er dette måten hun skal dra flere lesere på i 2018?

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, princesse skrev:

Er dette måten hun skal dra flere lesere på i 2018?

I så fall så får vi håpe det er mislykket, slik at makronene slipper så mye eksponering.  

Endret av Veslefrikk
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser en leser skriver ett innlegg hvor han er kritisk til dette med betaling av karakterer.  Jeg synes ikke han skriver noe som er over streken men AB hamrer tilbake og virker kjempesur 

Helt greit at hun kan svare tilbake på ufine kommntarer men en blogger må jo også kunne tåle konstruktiv kritikk 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kommentarene hun viser frem er så harmløse atter. Hun er helt ute og kjøre. Og har leid inn en hacker? Eeeh.. Det er sikkert lovlig....

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, neiognei skrev:

De kommentarene hun viser frem er så harmløse atter. Hun er helt ute og kjøre. Og har leid inn en hacker? Eeeh.. Det er sikkert lovlig....

En hacker????

Noen som vet om dette er lov?

Endret av Lapper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, Lapper skrev:

En hacker????

Noen som vet om dette er lov?

Nora Mørk gjorde vel noe tilsvarende for å kunne anmelde de som hadde spredd bildene hennes. Det var på nyhetene og politiet ble konfrontert med at en sivil datakyndig gjorde deres jobb. Jeg kan ikke noe om jussen rundt dette; det er vel en form for selvtekt, som er ulovlig. Men det blir neppe straffeforfulgt, all den tid ressursen brukes til å bekjempe noe som også er negativt og i ytterste konsekvens ulovlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FruJohansen skrev:

Nora Mørk gjorde vel noe tilsvarende for å kunne anmelde de som hadde spredd bildene hennes. Det var på nyhetene og politiet ble konfrontert med at en sivil datakyndig gjorde deres jobb. Jeg kan ikke noe om jussen rundt dette; det er vel en form for selvtekt, som er ulovlig. Men det blir neppe straffeforfulgt, all den tid ressursen brukes til å bekjempe noe som også er negativt og i ytterste konsekvens ulovlig.

Tror ikke jeg personlig tørr og legge igjen en kritisk kommentar på hennes blogg mer. 

Hun vil jo bare juble for det så klart🎉🎉🎉

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest pelikanen
6 timer siden, princesse skrev:

Jeg liker ikke hvordan AB starter det nye året på bloggen sin.

Hun er sykt opptatt av disse 7 kg hun har lagt på seg i jula. Svarer sine lesere utrolig surt og legger ut på snap og Facebook enkelte svar fra lesere som hun er forbanna på. 

Er dette måten hun skal dra flere lesere på i 2018?

Hvordan er det mulig å legge på seg 7 kilo i julen? Hun lever billig, så ser ikke for meg de 7 kiloene. Julen er en uke,og så travel hun er, så tviler jeg på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

Akkjasann, de rosabloggerne ... De har svæææære speil og poserer som superstjerner foran sine egne mobilkameraer som om det er for stjernefotografer fra internasjonale medier. Jeg ler meg snart ihjel av dem, hele gjengen. De er patetiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
6 timer siden, princesse skrev:

Jeg liker ikke hvordan AB starter det nye året på bloggen sin.

Hun er sykt opptatt av disse 7 kg hun har lagt på seg i jula. Svarer sine lesere utrolig surt og legger ut på snap og Facebook enkelte svar fra lesere som hun er forbanna på. 

Er dette måten hun skal dra flere lesere på i 2018?

Hæ? Går det Ann å legge på seg 7 kg på noen dager? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
3 timer siden, Lapper skrev:

Tror ikke jeg personlig tørr og legge igjen en kritisk kommentar på hennes blogg mer. 

Hun vil jo bare juble for det så klart🎉🎉🎉

Tull. Så lenge du er sakli så er det ikke’no hun kan ta deg eller noen på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...