Gå til innhold

Snehvit sin:) Mister og mister, men gir ikke opp


snehvit88

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Siggrid skrev:

Bare hyggelig  :-)  Håper virkelig det går bra neste gang

Takk😁 Kan ikke annet enn å håpe😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den siste tiden etter aborten har jeg vært en forferdelig sjåfør! Jeg har hatt et så behov for å drite i regler, så deilig å gjøre ting som ikke er akseptabelt! Tror jeg har brukt bilkjøring til å få utløp for alt dette som har skjedd😓 Plutselig nå etter helga forsvant behovet. Jeg lurer på om det kan ha noe med byturen fredag da jeg danset tre timer i strekk, levde meg skikkelig inn i musikken og ble dritsliten! Vanligvis danser jeg ikke, jeg tør ikke Fordi det er så flaut! Føler jeg ikke kan danse. Men nå ga jeg faen! Hadde en ring med menn rundt meg som prøvde å få kontakt, da følte jeg meg attraktiv igjen, dog er de ikke akkurat sjarmerende🙈 Skjønner nå hvorfor gutter alltid snakker om hvor urettferdig det er at det er så lett for jenter å få seg ligg. Inntrykket var at det bare var å gå bort å dra en hjem etter slipset. Da typen fikk høre om dette kunne han bekrefte at det er skikkelig urettferdig haha😂

Sitter som et spørsmålstegn om jeg der fikk siste utløp🤔 Har vært i skikkelig opprør! Nå er neste plan å starte å trene. 

Det har vært en umulig tanke å være intim, det er så turn off dette... Har hatt en følelse av å ville ha kroppen min for meg selv. Nå har dette løsnet. Har fått veldig sexlyst denne uken, så det er mulig det er EL? Det var veldig mange uker siden vi sist hadde sex, så han rakk ikke trekke seg ut i tide da vi hadde sex på mandag😓 Håper det ikke var nok til å bli gravid! Da går hysteroskopi i søpla!

Det er fortsatt veldig deilig å ha denne pausen. Har begynt å utforske ny musikk og startet opp med oppussing igjen. Har fått nytt jobbtilbud som må avvente litt. Jeg har ikke nok å gjøre på den nye jobben og håper det tar seg opp. Om ikke skifter jeg nok arbeidsplass igjen. Dette er en tidligere arbeidsgiver som vet alt om prøvingen. Det er veldig betryggende, han viser mye forståelse og er bortsett fra søster den eneste som stiller spørsmål og tør å ta dette opp i samtaler. Slikt skal ikke ties ihjel. Til og med min egen mor turte ikke snakke om det. Hun var usikker på om jeg ville snakke om det. MDerfor tok jeg initiativet og fortalte alt som det var og med planene fremover. Hun synes nok dette er tungt. Jeg er jo hennes datter, det er vondt å sitte på utsiden å se på uten å kunne hjelpe. Jeg forstår hennes situasjon, men fortsatt vil jeg gjerne snakke om det...🤔

Endret av snehvit88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragoste

Så bra at du slår deg løs og koser deg! 😊

Skjønner fint at du vil snakke om det! Det er vel ett ømfintlig tema, som det er vanskelig å vite hvordan du takler.. om du skjønner? Men når du forteller moren rett ut hvordan det går, så skjønner hun vel etter hvert at du faktisk gjerne snakker om det. 

Du må fortsette å kose deg, så får vi håpe at undersøkelsene etter hvert gir gode resultater 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.8.2017 den 15.30, Dragoste skrev:

Så bra at du slår deg løs og koser deg! 😊

Skjønner fint at du vil snakke om det! Det er vel ett ømfintlig tema, som det er vanskelig å vite hvordan du takler.. om du skjønner? Men når du forteller moren rett ut hvordan det går, så skjønner hun vel etter hvert at du faktisk gjerne snakker om det. 

Du må fortsette å kose deg, så får vi håpe at undersøkelsene etter hvert gir gode resultater 😄

Det er klart andre blir usikre... det skjønner jeg.

Håper på å finne noe, men nå må jeg ta blodprøve for å utelukke graviditet etter uhellet vårt😬

Skal fortsette å ha det gøy når sjansene kommer😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to siste dagene har vært rævva rett og slett! For to dager siden kom nyheten om at en i nær familie til typen hadde født en baby. Vi skulle også hatt en baby i august...😓

Faren til denne nyfødte kom og satt seg inn i bilen min og fortalte stolt at han skulle bli pappa i august. Hun var på den tiden 3 mnd på vei. Jeg hadde mest lyst til å hive han ut! Jeg hadde mista fire uker før det. 

Nyheten om den nyfødte gikk innpå både meg og typen! Han hadde også en kjemperævva dag i går.. æsj... jeg skal ikke i noen dåp! Var ikke engang i dåpen til min egen niese. Akkurat det var fordi jeg var bortreist, men jeg var glad jeg slapp. Er redd for å gråte... JEG har lyst til å stå der i rollen som mor som døper barnet sitt... ikke bare se på at alle andre får gjøre det men jeg sitter på sidelinja å ser på.... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, snehvit88 skrev:

De to siste dagene har vært rævva rett og slett! For to dager siden kom nyheten om at en i nær familie til typen hadde født en baby. Vi skulle også hatt en baby i august...😓

Faren til denne nyfødte kom og satt seg inn i bilen min og fortalte stolt at han skulle bli pappa i august. Hun var på den tiden 3 mnd på vei. Jeg hadde mest lyst til å hive han ut! Jeg hadde mista fire uker før det. 

Nyheten om den nyfødte gikk innpå både meg og typen! Han hadde også en kjemperævva dag i går.. æsj... jeg skal ikke i noen dåp! Var ikke engang i dåpen til min egen niese. Akkurat det var fordi jeg var bortreist, men jeg var glad jeg slapp. Er redd for å gråte... JEG har lyst til å stå der i rollen som mor som døper barnet sitt... ikke bare se på at alle andre får gjøre det men jeg sitter på sidelinja å ser på.... 

 

Jeg skjønner deg veldig godt :( Måtte selv droppe en dåp før sommeren da det ble for mye på en gang. Det må være helt innafor:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Blondie65 skrev:

:klem: til begge to. Ikke vanskelig å skjønne at dette er vonde tanker.

Takk for klemmen:) Håper det legger seg litt. Har sluttet å følge både moren og faren på face.

9 timer siden, LoveTrain skrev:

Jeg skjønner deg veldig godt :( Måtte selv droppe en dåp før sommeren da det ble for mye på en gang. Det må være helt innafor:klem:

Det synes jeg også er innafor. Ofte synes ikke andre det... men de vet ikke hvordan vi opplever det å være i en dåp.

 

 

Snakket med legekontor nå. Hcg er heldigvis veldig lav, og den er synkende. 17 august lå den på 40ml/u. 18 august lå den på 32ml/u. Håper TR kommer snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så lå blodprosenten på 89%. Da er det ikke så rart at jeg ikke orker å gi mye på trening.. Begynte å gråte og ringte sjefen, er så sliten at jeg orker ikke holde kurs for 10 personer etter arbeidstid i dag.. Det var helt greit for han. Likevel føler jeg på det siden jeg også hadde en sykedag den dagen jeg tok abort. Er fortsatt på prøvetid og håper ikke sjefen begynner å tenke på om han vil ta sjansen på å beholde meg. Har nettopp startet å jobbe der og allerede har jeg to ganger ringt å sagt jeg ikke kan komme på jobb...

Plutselig kom det en ny knekk... Er så sliten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Anbefaler deg å snakke med sjefen din om dette, og ikke la det gnage deg. Det er bedre å si rett ut at du er redd for at du fremstår dårlig når du er syk i prøvetiden.

:klem: til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Nå planlegges det utredning. Var på sykehuset i dag, kun litt info om hysteroskopi og fikk helsekontroll i forbindelse med et slikt inngrep. Får snart telefon med dato for hysteroskopi, og resultatet av blodprøvene var ikke klare... Gyn fant ingenting unormalheter på livmor  med UL. 

Snart på'n igjen... egentlig vil jeg ikke gå igjennom dette igjen... men jeg vil få det til! Mitt eget og hans barn! 

Har hatt det ganske så fint med å ha latt dette ligge en stund. Heller andre bekymringer😊 Jobbmotivasjon bare forsvant på mandag, pga gyn time to dager etter. Så nå er det ingenting annet som kan distrahere meg lenger. Dette gravidstyret ligger i bakhodet hele tiden.. redselen for å miste igjen er større enn redselen for å ikke få barn. 

Og jeg er redd for å sitte ensom og alene på nyttårsaften, som det ble til i fjor😬

Så nå kommer nedturen🙈 Velkommen tilbake liksom🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.8.2017 den 21.32, Blondie65 skrev:

Anbefaler deg å snakke med sjefen din om dette, og ikke la det gnage deg. Det er bedre å si rett ut at du er redd for at du fremstår dårlig når du er syk i prøvetiden.

:klem: til deg.

Fortalte alt til sjefen😊 Han tok det veldig pent! Fikk en bjørneklem og han ønsket så inderlig å hjelpe❤️ Så han er en å stole på😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først:

Hadde noen valgt bort dåp til mine barn, så er det helt ok. Vi døpte en av ungene våre på sommeren og flere av nær familie valgte å reise på ferie (bestilt etter dato for dåp ble satt) men det er faktisk helt greit. For ungen husker ikke hvem som var der eller ikke, og jeg vet at ungene mine er bare sentrum av mitt univers. Ikke alle andres. 

Så: at et par som har jobbet for å få barn lenge ikke tenker på å krølle på en kondom - eller for den del EIER en kondom, kommer ikke noen av oss ved. I det hele tatt. 

Så til slutt: Hei, Snehvit. Leste de siste sidene her, og måtte til å skunme gjennom mye av alt før. Og wow, du har hatt det tøffere enn noen fortjener. 

Jeg kan ikke si annet enn at jeg håper utredning gir dere noen svar og at dere får hjelp som gjør at du dytter barnevogn om så kort tid som mulig. (Og arrangerer en dåp, hvor du egentlig ikke bryr seg om hvem som kommer, bare de sier fra i tide så du ikke bestiller for mye mat.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten så de siste sidene burde blitt ryddet. Håper du rapporterer om du ønsker det bort. Tipper terskelen er lav i en dagbok. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!😊 Takk for all støtten!😀 Blir veldig glad for alle de fine innleggene deres😊 Selvom det er krangling så skriver dere mye fint😊 Noen innlegg fra Silje ble rapportert inn så administrator har slettet alle spor, derfor forsvant noen av de fine fra dere son hadde blitt sitert. Men takk igjen😊❤️ En fin avsporing😂 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var nok greit å rydde opp her;) 

Må si jeg er spent på utredningen deres! Håper det gir noen svar og en enkel løsning slik at dere snart er i gang igjen❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, LoveTrain skrev:

Var nok greit å rydde opp her;) 

Må si jeg er spent på utredningen deres! Håper det gir noen svar og en enkel løsning slik at dere snart er i gang igjen❤️ 

Venter bare på innkallelse og resultat av blodprøvene😊 Må bare holde hodet over vannet. Alt er litt bedre i dag😊

❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, snehvit88 skrev:

Venter bare på innkallelse og resultat av blodprøvene😊 Må bare holde hodet over vannet. Alt er litt bedre i dag😊

❤️

Så bra. 

Historien din er mildt sagt gripende. Blir litt fortvilende å lese, for man sitter igjen og vil hjelpe på et vis. Så jeg kan ikke helt forestille meg hvordan det er i dine sko. Jeg mistet en gang selv. Men da hadde jeg et barn, så jeg tror ikke det er sammenlignbart I det hele tatt. 

Men vil bare understreke at du har fullt lov til å tenke på deg selv og verne om dine følelser, ingen rundt dere burde ta det ille opp på noe vis. 

Håper på kloke svar, med lette løsninger. Og kommer til å følge med med kryssede fingre. 💙

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.9.2017 den 11.59, Zoey skrev:

Så bra. 

Historien din er mildt sagt gripende. Blir litt fortvilende å lese, for man sitter igjen og vil hjelpe på et vis. Så jeg kan ikke helt forestille meg hvordan det er i dine sko. Jeg mistet en gang selv. Men da hadde jeg et barn, så jeg tror ikke det er sammenlignbart I det hele tatt. 

Men vil bare understreke at du har fullt lov til å tenke på deg selv og verne om dine følelser, ingen rundt dere burde ta det ille opp på noe vis. 

Håper på kloke svar, med lette løsninger. Og kommer til å følge med med kryssede fingre. 💙

Mange takk for omtanken❤️ Dette er veldig trøstende lesing😀 Du er klok😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...