Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Men hvor kjent er faktisk bloggen i Danmark? 

 

Det kan jo også tenkes at en slik smigrende omtale av hotellet er for å lokke til seg en sponsoravtale. En bekjent av meg driver en fotoblogg, og skrev flere ganger meget varmt om et kameramerke. Etter tre-fire innlegg kontaktet produsenten av kameraene henne, og nå sponser de henne. 

 

Edit: Skrivefeil

 

Det er som jeg har antydet tidligere. Hun går kledd i Gina tricot og Lindex, tar masse bilder og skryter av klærne. Og dette for å bli plukket opp til en sponsoravtale. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei hun svarte i kommentarfeltet at hun trodde de kom for salg i Danmark først i November.

Ok! Da skal jeg sjekke det ut i november ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om veskene skulle bli utsolgt i Danmark, er det bare en svipptur til Oslo som skal til. Morris har full (så bare ikke den største) kolleksjon i butikk, og ikke promotert spesielt synlig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snøsøta

Jeg synes det er veldig beskrivende for hvor innholdsløst liv hun lever/presenterer når hun er i København for å lansere egen veskekolleksjon og i sine tre innlegg fra turen presenterer

 

3 bilder av veskene

2 bilder av folk som deltok på arrangementet, ingen av dem er presentert ved navn. Bare et magasin er nevnt ved navn, fordi de gjorde intervju. 

10 bilder av hotellet

og igjen hele 22 nærbilder av mat og drikke.

 

Har hun virkelig så lite å fortelle etter det som for alle ville ha vært et stort og viktig event at hun må vise 8 bilder av cateringen på pressevisningen? Det høres veldig skralt ut for meg. Lokalet ser tomt ut, hvem er disse få navnløse folkene hun viser fram, og ETT eneste intervju?

 

 

Edit: skrivefeil

Endret av Snøsøta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre enn meg som la merke til hvor utrolig heldig Caroline er som har kvise på haka på mobilbilder, men på bildene på bloggen har de bare forsvunnet helt?  :fnise:  Klarer visst ikke å gi helt slipp på den redigeringen allikevel....  

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bluebird1992

Jeg synes det er veldig beskrivende for hvor innholdsløst liv hun lever/presenterer når hun er i København for å lansere egen veskekolleksjon og i sine tre innlegg fra turen presenterer

3 bilder av veskene

2 bilder av folk som deltok på arrangementet, ingen av dem er presentert ved navn. Bare et magasin er nevnt ved navn, fordi de gjorde intervju.

10 bilder av hotellet

og igjen hele 22 nærbilder av mat og drikke.

Har hun virkelig så lite å fortelle etter det som for alle ville ha vært et stort og viktig event at hun må vise 8 bilder av cateringen på pressevisningen? Det høres veldig skralt ut for meg. Lokalet ser tomt ut, hvem er disse få navnløse folkene hun viser fram, og ETT eneste intervju?

Edit: skrivefeil

Høres ut som den vanlige FF-formulaen: Kun form, intet innhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er veldig beskrivende for hvor innholdsløst liv hun lever/presenterer når hun er i København for å lansere egen veskekolleksjon og i sine tre innlegg fra turen presenterer

 

3 bilder av veskene

2 bilder av folk som deltok på arrangementet, ingen av dem er presentert ved navn. Bare et magasin er nevnt ved navn, fordi de gjorde intervju. 

10 bilder av hotellet

og igjen hele 22 nærbilder av mat og drikke.

 

Har hun virkelig så lite å fortelle etter det som for alle ville ha vært et stort og viktig event at hun må vise 8 bilder av cateringen på pressevisningen? Det høres veldig skralt ut for meg. Lokalet ser tomt ut, hvem er disse få navnløse folkene hun viser fram, og ETT eneste intervju?

 

 

Edit: skrivefeil

 

Ikke glem den evinnelige kaffekoppen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snøsøta

Det ser så tomt ut hele greia. Ikke at det er noe nytt forsåvidt, men jeg får nesten vondt av å se de tomme bildene fra eventet, et ensomt innlegg om at hun venter på søsteren sånn at hun kan reise mens hun trener alene i et tomt treningsstudio, og så noen få navnløse folk. Katalogbilder av en oversized suite og så nærbilder av mat. Det er en stund siden det å poste matbilder på FB i tide og utide ble synonymt med et innholdsløst liv. 

 

Det virker så trist.

 

Edit: siterte Cornucopia og Talullahbegood her, men det falt visst bort.. Kan ikke lykkes hver gang! 

Endret av Snøsøta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De selges jo via den danske adax-siden nå?

Det kan hende. Jeg gikk forbi på senteret i stad, og så butikken til Adax. Ble nysgjerrig på om veskene til Fruen var der, da jeg trodde de kom til å være overalt i de store byene i Danmark. Men om de ikke kommer før i november, så er det bare å vente og se. Jeg har forøvrig ikke vært borti noen her som har hørt om Fruen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende. Jeg gikk forbi på senteret i stad, og så butikken til Adax. Ble nysgjerrig på om veskene til Fruen var der, da jeg trodde de kom til å være overalt i de store byene i Danmark. Men om de ikke kommer før i november, så er det bare å vente og se. Jeg har forøvrig ikke vært borti noen her som har hørt om Fruen.

 

Det kan faktisk hende veskene vil selge bedre i DK enn i Norge, siden CBE ikke er like kjent der.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt SYKT at utenlandsgaten stenger 20 minutter før avgang. Hun som reiser så mye burde vel vite det?

Hva har skjedd? Kom de forsent til flyet?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Søstra er med fordi hun skal være fotograf, så legger de ikke ut et eneste bilde fra eventet nå det er folk der? Det er jo det som er morsomt å se, ikke det tomme rommet og maten.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor på Instagram er det Fotballfrue (eller var det samarbeidspartnere?) har skrevet at veskene er nesten utsolgt i Norge?

 

Her. Orangeriets instagram. Det er en dansk blogger som uttaler dette.

 

Edit: Ikke bare en blogger, forresten:

 

 

Twinpeaks.dk
Blogger · januar 2014 til dags dato · København
Jamen, jeg blogger bare
 
Modemagasinet IN
Digital redaktør · 2012 til 30. september 2014 · København
 
 
ELLE DK
Digitalredaktør · 18. januar 2010 til 30. september 2014
 
 
Lady-Logen
Boss Lady · februar 2008 til oktober 2013 · København
Loge-mama i det sociale netværk LADY-LOGEN
Endret av Cornucopia
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her. Orangeriets instagram. Det er en dansk blogger som uttaler dette.

 

Takk!

"Vilde tider", haha. Uff, så pinlig, det dukker jo opp kommentarer om at dette er løgn både her og der.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...