Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Takk!

"Vilde tider", haha. Uff, så pinlig, det dukker jo opp kommentarer om at dette er løgn både her og der.

 

La til litt ekstra info i det opprinnelige innlegget - ikke bare en vanlig blogger, usannheter kan nå langt når en slik profil sprer det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest CecilieX

Her. Orangeriets instagram. Det er en dansk blogger som uttaler dette.

 

Edit: Ikke bare en blogger, forresten:

 

 

Twinpeaks.dk

Blogger · januar 2014 til dags dato · København

Jamen, jeg blogger bare

 

Modemagasinet IN

Digital redaktør · 2012 til 30. september 2014 · København

 

 

ELLE DK

Digitalredaktør · 18. januar 2010 til 30. september 2014

 

 

Lady-Logen

Boss Lady · februar 2008 til oktober 2013 · København

Loge-mama i det sociale netværk LADY-LOGEN

"Løp og kjøp - strategi" Sånn skaper du en hype!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Her. Orangeriets instagram. Det er en dansk blogger som uttaler dette.

 

Edit: Ikke bare en blogger, forresten:

 

 

Twinpeaks.dk

Blogger · januar 2014 til dags dato · København

Jamen, jeg blogger bare

 

Modemagasinet IN

Digital redaktør · 2012 til 30. september 2014 · København

 

 

ELLE DK

Digitalredaktør · 18. januar 2010 til 30. september 2014

 

 

Lady-Logen

Boss Lady · februar 2008 til oktober 2013 · København

Loge-mama i det sociale netværk LADY-LOGEN

Forresten, i lys sv markedsføringsstrategien som This is PR brukte der flere nettsteder brukte ferdigskrevet tekst fra byrået som nyhetssak, likner tekstene på hverandre? Det er jo åpenbart at noen bevisst vil få det til å fremstå som om vi har gått veskebananas her i Norge. Hvem startet denne feilinformasjonen? Et viktig prinsipp i content marketing er jo at forbrukeren opplever det som verdiskapende å kjøpe produktet. Tanken på å eie noe som er så populært at du kunne stått i fare for å ikke få tak i det er jo en verdi for mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, i lys sv markedsføringsstrategien som This is PR brukte der flere nettsteder brukte ferdigskrevet tekst fra byrået som nyhetssak, likner tekstene på hverandre? Det er jo åpenbart at noen bevisst vil få det til å fremstå som om vi har gått veskebananas her i Norge. Hvem startet denne feilinformasjonen? Et viktig prinsipp i content marketing er jo at forbrukeren opplever det som verdiskapende å kjøpe produktet. Tanken på å eie noe som er så populært at du kunne stått i fare for å ikke få tak i det er jo en verdi for mange.

Ut fra Adax sin nett-, instagram- og Facebookside, var det ikke mye promotering av lanseringen der.

Mulig det norske overskuddet bare sendes tilbake til lager og shippes over til DK for salgsstarten som CBE skriver at skjer i midten av desember.

I mellomtiden vil det begås heavy storytelling og hypeing.

Edit: Endret på formulering slik at det om salgsstart ikke skal misforstås.

Endret av Cornucopia
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her. Orangeriets instagram. Det er en dansk blogger som uttaler dette.

 

Edit: Ikke bare en blogger, forresten:

 

 

Twinpeaks.dk
Blogger · januar 2014 til dags dato · København
Jamen, jeg blogger bare
 
Modemagasinet IN
Digital redaktør · 2012 til 30. september 2014 · København
 
 
ELLE DK
Digitalredaktør · 18. januar 2010 til 30. september 2014
 
 
Lady-Logen
Boss Lady · februar 2008 til oktober 2013 · København
Loge-mama i det sociale netværk LADY-LOGEN

 

Jaja, "stort set udsolgt" er i hvertfall ikke et beskyttet begrep, i motsetning til visse titler...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hotellet i seg selv har vel ikke kontroll over hvem gjestene deres inviterer til hotellbaren? Med mindre det var hotellet selv som inviterte damene, selvfølgelig.

Mistet respekten selv når masse bloggere reklamerte for det "luksuriøse" hotellet i løpet av en kort periode i februar-mars i fjor. Ingen før, få siden, med unntak av CBE.

Men de andre merket det som reklame, bare ikke CBE?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men de andre merket det som reklame, bare ikke CBE?

De andre var på tur sponset av visit denmark om jeg ikke husker feil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det ikke før nå, men Mette Marie Lei Lange som kom med uttalelsen om at veskene "stort sett er utsolgt" og "vilde tilstander", er tidligere redaktør for danske Elle, og Modemagasinet IN. Det samme magasinet som intervjuet CBE om veskene nå.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er knapt noen som har lagt ut bilder på Instagram etter eventyr i går, Fotballfrue selv, en blogger og et pr-byrå, pluss Adax selv. Det må jo ha vært svært få som møtte opp?

Endret av el-len
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har sikkert vært flere tilfeller med fremmede som har sneket seg rundt huset. Forundrer meg ikke, folk kan jo bli ganske gale når det kommer til kjendiser :D

Ja, spesielt her i Norge pleier det å være stor forekomst av sånt. Ikke mot kjendiser og sånt, men mot rosabloggere.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

På bloggen skrev hun i kommentarfeltet at det hadde vært tilfeller med fremmede på døra.

Til lokalavisa her har hun uttalt at det hadde vært en person som var ved oppkjørselen deres.

Dette var en historie hun valgte å dele når det stormet som verst på nyåret.

Mulig det har vært pågående hendvendelser, men tidspunktet for offentliggjøringen får meg til å tenke at dette var mer for å framstille seg som "offer" i en tøff tid.

(Fjern gjerne som spekulasjoner, men jeg kjøper ikke helt denne historien)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God stemning på @mmleilange sin insta nå (bildet av cbe)

Herlig at noen er tøffe nok til å gi beskjed. Selv om de selvfølgelig kun sier det fordi de har et horn i siden til cbe,som alle oss andre sjalu feite kgkjerringer;)
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Horn i siden? Er det bloggersk for sjalu?

 

Man vet jo ikke hva CBE selv pratet med denne bloggeren om, men ikke utenkelig at "haterne" ble nevnt.

 

For man er jo en sjalu hater nå man mener bloggere med millioninntekt skal fortelle sannheten, merke innlegg korrekt og ikke kneble konstruktive kommentarer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Horn i siden? Er det bloggersk for sjalu?

 

Man vet jo ikke hva CBE selv pratet med denne bloggeren om, men ikke utenkelig at "haterne" ble nevnt.

 

For man er jo en sjalu hater nå man mener bloggere med millioninntekt skal fortelle sannheten, merke innlegg korrekt og ikke kneble konstruktive kommentarer. 

 

Haha, du har nok helt rett i at det fins et eget bloggerspråk ;-)

 

Men jeg tror faktisk at den enkleste løsningen til opphavet av uriktig informasjon er den rette - vet bare ikke hvilken av løsningene!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Taystee

Dersom denne blogger har innsiddinformasjon om salgstallene til adax - vil ikke indikere at hun har et samarbeid hun også? Noe som ikke gjør henne til en nøytral part i denne saken (les: prøver å holde bobla oppe)

Endret av Taystee
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom denne blogger har innsiddinformasjon om salgstallene til adax - vil ikke indikere at hun har et samarbeid hun også? Noe som ikke gjør henne til en nøytral part i denne saken (les: prøver å holde bobla oppe)

 

Hun er jo ikke en nøytral part - det nekter jeg å tro når hun har vært redaktør for Modemagasinet IN frem til høsten 2014, som er det samme magasinet som nå har intervjuet CBE i forbindelse med lanseringen i DK.

Bindinger, bindinger, bindinger. Overalt.

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Det er knapt noen som har lagt ut bilder på Instagram etter eventyr i går, Fotballfrue selv, en blogger og et pr-byrå, pluss Adax selv. Det må jo ha vært svært få som møtte opp?

Jeg vet at du egentlig skulle skrive eventet, men setningen ble så mye bedre av ordet eventyr, i betydningen av at man forteller en historie som ikke har med virkeligheten å gjøre. Jeg tror heller ikke det var så mange der ref hva man har tatt bilder av og publisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...