Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke med min beste vilje å tro at D'Angleterre ikke har sponset oppholdet der. Jfr dagens innlegg.

Hver gang hun er der, kjører hun massive bildeserier med interiør fra hotellet og med fokus på hotellets logo. (Hallo - fokus på logoen på en renseripose i et av bildene?)

Utrolig skuffende, jeg trodde de var en seriøs bedrift som ikke ville jukse i markedsføringsøyemed. Men jeg kan altså ikke med min beste vilje forestille meg at CBE lager et så omfattende bildedryss av et innlegg derfra uten å få noe for det.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klarer ikke med min beste vilje å tro at D'Angleterre ikke har sponset oppholdet der. Jfr dagens innlegg.

Hver gang hun er der, kjører hun massive bildeserier med interiør fra hotellet og med fokus på hotellets logo. (Hallo - fokus på logoen på en renseripose i et av bildene?)

Utrolig skuffende, jeg trodde de var en seriøs bedrift som ikke ville jukse i markedsføringsøyemed. Men jeg kan altså ikke med min beste vilje forestille meg at CBE lager et så omfattende bildedryss av et innlegg derfra uten å få noe for det.

Man blir nesten fristet til å sende hotellet en mail og spørre. :ler:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vi har jo fått så utrolig fint rom..." leser jeg som at CBE ikke har bestemt hvilket rom de skulle få.

I dagens innlegg ordlegger hun seg på en slik måte om både mat og hotellrom og med utallige bilder, at jeg ikke skjønner at hun tør å la være å merke innlegget med "reklame".
Tror det var samme greia med forrige opphold på samme hotell.

 

Off to FO it goes.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg håper jeg får tid til å spise i resturanten neste gang". Du hadde vel fått tid til det hvis du ikke heller valgte takeaway og film på rommet. Gud så kjedelig å reise på tur og kun se film på rommet.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vi har jo fått så utrolig fint rom..." leser jeg som at CBE ikke har bestemt hvilket rom de skulle få.

I dagens innlegg ordlegger hun seg på en slik måte om både mat og hotellrom og med utallige bilder, at jeg ikke skjønner at hun tør å la være å merke innlegget med "reklame".

Tror det var samme greia med forrige opphold på samme hotell.

 

Off to FO it goes.

Det kan jo hende at Adax sponser. Eller at hun betaler en symbolsk sum til hotellet og så gir hotellet en sinnsyk oppgradering. Men det er uansett en fordel hun får som mest sannsynlig betales bla ved at hun lager slike innlegg med bildedryss som skal føre tankene våre over til Luksus! lekkert! D'angleterre!

Åh. Grr. Det er så uetisk. :sur:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Men hvor kjent er faktisk bloggen i Danmark? 

 

Det kan jo også tenkes at en slik smigrende omtale av hotellet er for å lokke til seg en sponsoravtale. En bekjent av meg driver en fotoblogg, og skrev flere ganger meget varmt om et kameramerke. Etter tre-fire innlegg kontaktet produsenten av kameraene henne, og nå sponser de henne. 

 

Edit: Skrivefeil

Endret av Zeitgeist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan jo hende at Adax sponser. Eller at hun betaler en symbolsk sum til hotellet og så gir hotellet en sinnsyk oppgradering. Men det er uansett en fordel hun får som mest sannsynlig betales bla ved at hun lager slike innlegg med bildedryss som skal føre tankene våre over til Luksus! lekkert! D'angleterre!

Åh. Grr. Det er så uetisk. :sur:

 

Det er mulig, ja.

Under eventet i Oslo var det Hotel Continental hun bodde på, med bilder fra hvert rom og diskrete hint om hvilket hotell det var. Innlegget var tag'et med "hverdagsliv". (direktelenke)

Men i kommentarfeltet oppgir hun hvilket hotell det er, og benekter også at oppholdet er sponset.

Jadda.

 

Forøvrig er ingen av veskene hun produktplasserte i innlegget merket, verken sin egen Adax eller de andre sort/hvite fra "et annet dansk merke" som stadig har befunnet seg på bildene hennes siden sommerferien.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor kjent er faktisk bloggen i Danmark? 

 

Det kan jo også tenkes at en slik smigrende omtale av hotellet er for å lokke til seg en sponsoravtale. En bekjent av meg driver en fotoblogg, og skrev flere ganger meget varmt om et kameramerke. Etter tre-fire innlegg kontaktet produsenten av kameraene henne, og nå sponser de henne. 

 

Edit: Skrivefeil

 

Jeg ser i hvert fall ett merke hun gjennomgående har dratt med seg i omtrent hvert eneste innlegg på bloggen siden sommeren. Enten foreligger avtalen allerede, eller så kommer den snart.

 

Edit: Det er lett å se at de satser på Danmark som nytt marked for annonseinntekt.

Spørsmål om tøy fra Get Inspired blir nå ofte omtalt med merkevarenavnene i kommentarfeltet, ikke hvor de er kjøpt.

Endret av Cornucopia
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Jeg ser i hvert fall ett merke hun gjennomgående har dratt med seg i omtrent hvert eneste innlegg på bloggen siden sommeren. Enten foreligger avtalen allerede, eller så kommer den snart.

 

Edit: Det er lett å se at de satser på Danmark som nytt marked for annonseinntekt.

Spørsmål om tøy fra Get Inspired blir nå ofte omtalt med merkevarenavnene i kommentarfeltet, ikke hvor de er kjøpt.

 

Jeg tror du er inne på noe vedr. Danmark som potensielt nytt marked. Og jeg tror jeg vet hvilket merke du mener - hvis det er snakk om et dansk klesmerke med såvel et damenavn som mannenavn i merkenavnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du er inne på noe vedr. Danmark som potensielt nytt marked. Og jeg tror jeg vet hvilket merke du mener - hvis det er snakk om et dansk klesmerke med såvel et damenavn som mannenavn i merkenavnet.

Korrekt ;-)

Og med United Influensa som springbrett fremover, som nå har fått med seg svenske Blondinbella, er nok neste mål Danmark, der CBE allerede har en tå innenfor.

Endret av Cornucopia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For D'Angleterre er uansett nordmenn en stor kundegruppe, ergo er det interessant for dem å sponse fruen og få vist frem hotellet til nordmenn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor kjent er faktisk bloggen i Danmark? 

 

Flere norske bloggere skrev innlegg fra sponsede opphold på D'Angleterre i fjor, la jeg merke til. Så det er åpenbart at hotellet har en bevisst markedsføringsstrategi der, dvs å promotere seg på det norske markedet via såkalt samarbeid med norske bloggere.

 

Så jeg tipper det heller dreier seg om hvor stor København som helgeferie/shopppingby er i Norge.

Endret av Aricia
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korrekt ;-)

Og med United Influensa som springbrett fremover, som nå har fått med seg svenske Blondinbella, er nok neste mål Danmark, der CBE allerede har en tå innenfor.

United influensa😂 perfekt beskrivelse!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist

Flere norske bloggere skrev innlegg fra sponsede opphold på D'Angleterre i fjor, la jeg merke til. Så det er åpenbart at hotellet har en bevisst markedsføringsstrategi der, dvs å promotere seg på det norske markedet via såkalt samarbeid med norske bloggere.

 

Så jeg tipper det heller dreier seg om hvor stor København som helgeferie/shopppingby er i Norge.

 

Ok, det var jeg ikke klar over. Takk for informasjonen!

 

Det stemmer jo også at København er et yndet reisemål blant nordmenn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lalalala59

Siden jeg la ut Instagram-bilder fra eventet i Oslo, legger jeg ved bildene fra Danmark. Disse når heller ikke bloggen før de er redigert i hjel, akkurat som de andre jeg la ut.

Det står forresten under det ene bildet at veskene stort sett er utsolgt i Norge. Jeg kommer til å le litt inni meg av de jeg ser med de veskene.

https://instagram.com/p/8fU991MXdn/

https://instagram.com/p/8fROfQKFA7/

Endret av Mahnaz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det siste innlegget skal vel strengt tatt være merket? Hun har vel en årsavtale med Blush? Er jo snikreklame med koster på badet. I tillegg er vel dette hotelloppholdet sponset av adax?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg la ut Instagram-bilder fra eventet i Oslo, legger jeg ved bildene fra Danmark. Disse når heller ikke bloggen før de er redigert i hjel, akkurat som de andre jeg la ut.

 

 

I bilde nr to påstås det at kolleksjonen stort sett er utsolgt i Norge?

Jeg så da senest 4 eksemplarer i Morrisbutikken i Bogstadveien idag tidlig.

Mulig det er de siste 4 veskene i Norge, det da.

 

Edit - så kommentaren din for sent ;-)

Svinger innom noen butikker på vei hjem og tar en vareopptelling ;-)

Edit2: Svingte innom her først. Hvem er det som lyver for danskene?

 

Innlegget er endret som et ledd i rydding.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

I bilde nr to påstås det at kolleksjonen stort sett er utsolgt i Norge?

Jeg så da senest 4 eksemplarer i Morrisbutikken i Bogstadveien idag tidlig.

Mulig det er de siste 4 veskene i Norge, det da.

Edit - så kommentaren din for sent ;-)

Svinger innom noen butikker på vei hjem og tar en vareopptelling ;-)

Edit2: Svingte innom her først. Hvem er det som lyver for danskene?

Og et bord fullt med veskene i alle versjonene på en butikk i Bergen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket ut veskene (og prisene) på nettet.Skjønner ikke at selv fanskaren hennes er villige til å betale så mye for noen helt middels "designkopier". Veskene er sikkert fine de, men ikke til den prisen. Vet at Michael Kors er oppbrukt og ut, men de veskene koster jo mindre! 

 

Og disse duskene på Adax-veskene; noen andre som får assosiasjoner til Maria Montazami?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...