Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Gjest Zeitgeist

Men kjære dere, den passer jo ikke inn nå! Den må matche krølltangen og spennene og ja... Må ha rosa børste og den er også veldig bra. Altså. Ferdig snakka!

 

:rulle: Utmerket kommentar. Passer glimrende til mitt misantropiske dagshumør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Treasures tok hvert fall et utbytte på 1,2 millioner kroner i 2013:

http://www.dn.no/talent/2013/10/18/blogget-for-28-millioner-i-fjor

Så de har vel en samlet årsinntekt på nærmere 2 millioner (dog er jeg usikker på årslønna til LKE), selv om livsstilen ikke skulle tilsvare det med et søtt lite hus på Siljan-bygda, charterturer til Gran Canaria, klær fra Lindex og Nelly.com osv.

du synes hun burde ha en større villa,kjøpe all tøy på Eger i Oslo og drar til se Karibiske øyer😊😀 siden hun tjener så mye😀
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du synes hun burde ha en større villa,kjøpe all tøy på Eger i Oslo og drar til se Karibiske øyer😊😀 siden hun tjener så mye😀

Hadde kjøpt et flottere hus og dratt på langt mer spennende ferier hvert fall, men skjønner at hun må ha en rimelig kles- og interiørstil for at leserne skal kunne relatere seg til henne. Får håpe de investerer størsteparten av lønna i noe fornuftig (som f eks eiendom), hun har jo et vanvittig forbruk men mesteparten av det er jo sponset.

Endret av Ultiva
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

de fleste som driver eller vet hvordan en bedrift fungerer,vet at det er noe utgifter i ett firma. Om firma har inntekt på f.eks 3 millioner, så er det jo ikke det som går inn på lønnskonto.

Ja, selvfølgelig, men jeg pratet om alle de som ikke vet det. Scroller du gjennom økonomiforumet her av og til, så får du deg en liten overraskelse over hvor lite folk vet om økonomi.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun skriver om mirakelbørsten at "nylonbustene masserer hovedbunnen". Kan noen fortelle meg hva en hovedbunn er?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver om mirakelbørsten at "nylonbustene masserer hovedbunnen". Kan noen fortelle meg hva en hovedbunn er?

Du skjønner veldig godt at det er en skrivefeil. For en tåpelig ting å henge seg opp i:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønner veldig godt at det er en skrivefeil. For en tåpelig ting å henge seg opp i:

 

Det jeg lurer på er om hun har fått tilsendt en produktomtale på denne børsten fra produsenten, f eks på dansk, som hun ikke oversatte skikkelig før hun brukte copy+paste inn i blogginnlegget.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønner veldig godt at det er en skrivefeil. For en tåpelig ting å henge seg opp i:

Hovedbunn, fotballfruen øver seg på dansk må vite...

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedbunn, fotballfruen øver seg på dansk må vite...

Litt av ordet har hun oversatt. "Hoved" er dansk. "Bunn" er ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns å huske at hun reklamerte for en ganske dyr hårbørste tidligere (riktignok lenge siden) også, og gjorde et stort nummer ut av at 1000 kr for en børste ikke er mye med tanke på at man har den hele livet. Tror hun beskrev den som hårbørsten over alle hårbørster, og at hun også brukte mye av de samme ordene som hun bruker i dagens annonse. Får fram naturlige oljer osv. (som også en vanlig hodemassasje gjør). 

Kanskje hun ikke skulle ha den hårbørsten hele livet likevel?

 

Jeg skjønner at man kan endre mening, altså, men det blir så lite troverdig når man reklamerer for produkter som er "det beste på markedet" eller "overlegen favoritt" hele tiden. Da hadde jeg i såfall foretrukket at hun hadde skrevet noe om hvorfor den er bedre enn den forrige hun reklamerte for. 

Du burde seriøst legge inn denne kommentaren i kommentarfeltet hennes.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, selvfølgelig, men jeg pratet om alle de som ikke vet det. Scroller du gjennom økonomiforumet her av og til, så får du deg en liten overraskelse over hvor lite folk vet om økonomi.

vet det er mange som tror de får alt de tjener rett inn på konto.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kjøpt et flottere hus og dratt på langt mer spennende ferier hvert fall, men skjønner at hun må ha en rimelig kles- og interiørstil for at leserne skal kunne relatere seg til henne. Får håpe de investerer størsteparten av lønna i noe fornuftig (som f eks eiendom), hun har jo et vanvittig forbruk men mesteparten av det er jo sponset.

synes huset de bor i er fint jeg da. Med unger er det topp og bo slik de gjør. At de velger sydentur fremfor Mexico eller andre sydhavvsperler, har vel noe med datteren og gjøre. Kortere flytur og ypperlig med et sted med mange barn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

og DER dukket det opp et par umerkede Camilla Pihl sko. FOR en overraskelse! Fine, flotte bilder av bare skoa #hvavardetjegsa

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og DER dukket det opp et par umerkede Camilla Pihl sko. FOR en overraskelse! Fine, flotte bilder av bare skoa #hvavardetjegsa

Jeg forstår ikke at Bianco kan tjene noe på å ha et samarbeid med Camilla Phil. Det er få jeg kjenner på jobb eller i studiesammenheng som har hørt om henne. De aller fleste vet jo hvem fotballfrue er, men som folk sier om veskene: ser greie ut, men vil ikke gå med noe som det står fotballfrue på.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke at Bianco kan tjene noe på å ha et samarbeid med Camilla Phil. Det er få jeg kjenner på jobb eller i studiesammenheng som har hørt om henne. De aller fleste vet jo hvem fotballfrue er, men som folk sier om veskene: ser greie ut, men vil ikke gå med noe som det står fotballfrue på.

Camilla Pihls status er i det hele tatt et stort mysterium. X antall priser, men bare 6000 lesere. Likevel har hun en omsetning som nesten matcher CBE, og andre bloggere med vesentlig høyere lesertall. Jeg bare skjønner det ikke.l

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...