Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Lysestake
1 time siden, Fortunatus skrev:

Det er egentlig veldig lett å legge ut bilder med en feiltakelse på snapchat på mystory. Du trenger bare trykke på den knappen så er det ute..

Tror også siden hun bruker snap såpass mye så bruker hun sikkert den appen til å ta bilder med. Skulle vel trykke lagre, men så traff hun vel mystoryknappen.

Kan ikke skjønne hvorfor hun skulle lyve om akkurat det. Har gjort det samme selv (hadde en periode hvor jeg tok bilder av folk og tegnet oppå, ganske barnslig.. Tegnet pupper på mannen og slik, og da traff jeg oftere mystory enn lagre..)

Håper for hennes del at de som lagret bildet ikke sprer det videre.

Jepp, det er kjempeenkelt, særlig når man har tatt på sånn automatisk utlegging på mystory uten bekreftellse noe hun garantert har som snapper så mye. Og med et par tusen følgere vil du fort klare å ha noen som ser det før du skjønner fadesen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Lillemøy skrev:

Ja, hun er på ferie, men det er da ikke vanlig for en voksen person å i det hele tatt ville spise tre is per dag? 

Hva er galt med å spise tre saftiser om dagen når man er på ferie? Jeg spiser gjerne fler enn det hvis jeg har lyst på. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, amadine skrev:

Hva er galt med å spise tre saftiser om dagen når man er på ferie? Jeg spiser gjerne fler enn det hvis jeg har lyst på. 

Er du overvektig eller normalvektig da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat når det gjelder is i varmen spiser jeg så mange jeg vil, om det er 1 eller 10, jeg er helt normal i kroppen. Men så er det kanskje 2 dager i året det er varmt nok til å gjøre det da 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Agurk skrev:

Er du overvektig eller normalvektig da?

Jeg heller mot undervektig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, amadine skrev:

Jeg heller mot undervektig. 

Da kan du vel ikke helt sammenligne hva du spiser ila en ferie kontra Helene Drage som er overvektig. 

Er man overvektig og fronter en livstil der man skal ned i vekt så spiser man ikke 3+ is om dagen og bøtter nedpå med sukkerholdig drikke og alkohol. Ei heller fritert mat. Selv om man er på ferie så gjør man enkelte grep for å leve relativt sunt. Hun fronter jo trening under ferien for å holde formen, da kræsjer det helt når hun samtidig skriver at i ferien så er det null begrensninger i kostholdet. 

Jo, man skal kose seg med god mat på ferie, absolutt. Men man hiver ikke innpå usunnheter med begge hendene når man aktivt går inn for å slanke seg og attpåtil lever av en blogg som nettopp går ut på en sunn livstil. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, skruf skrev:

Da kan du vel ikke helt sammenligne hva du spiser ila en ferie kontra Helene Drage som er overvektig. 

Er man overvektig og fronter en livstil der man skal ned i vekt så spiser man ikke 3+ is om dagen og bøtter nedpå med sukkerholdig drikke og alkohol. Ei heller fritert mat. Selv om man er på ferie så gjør man enkelte grep for å leve relativt sunt. Hun fronter jo trening under ferien for å holde formen, da kræsjer det helt når hun samtidig skriver at i ferien så er det null begrensninger i kostholdet. 

Jo, man skal kose seg med god mat på ferie, absolutt. Men man hiver ikke innpå usunnheter med begge hendene når man aktivt går inn for å slanke seg og attpåtil lever av en blogg som nettopp går ut på en sunn livstil. 

Det jeg reagerte på var at en bruker skrev at det ikke var vanlig at en voksen ville ha mer enn tre is på en dag. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun sagt noe om den utfordringen mellom seg og faren? Den de skulle ha frem til denne turen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte
3 timer siden, BeverTramp skrev:

Har hun sagt noe om den utfordringen mellom seg og faren? Den de skulle ha frem til denne turen?

Den som ble forbigått i all stillhet fordi den som en del andre utfordringer dør ut etter kort tid?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Hvalen skrev:

d2plczFE

Nå sier vel de fleste personlige trenere at de har god utbytte av å gå til en annen PT eller coach, så det blir litt malplassert det greiene der. Man er ikke ferdig utdannet så fort man kan kalle seg PT.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puppeglippen må omtales i et helt eget innlegg på bloggen også..

Bare et uhell............ ...

Endret av neiognei
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at hun ikke er svett på løpetur i sydenvarme, mens hun ikke kunne trene selv mellom PT-økter på senteret pga svetting :0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Da blir det vel GMN next da med denne såkalte puppeglippen.....Viktig å passe på at alle får med seg at det var et uhell!...jadajada......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, skruf skrev:

Da kan du vel ikke helt sammenligne hva du spiser ila en ferie kontra Helene Drage som er overvektig. 

Er man overvektig og fronter en livstil der man skal ned i vekt så spiser man ikke 3+ is om dagen og bøtter nedpå med sukkerholdig drikke og alkohol. Ei heller fritert mat. Selv om man er på ferie så gjør man enkelte grep for å leve relativt sunt. Hun fronter jo trening under ferien for å holde formen, da kræsjer det helt når hun samtidig skriver at i ferien så er det null begrensninger i kostholdet. 

Jo, man skal kose seg med god mat på ferie, absolutt. Men man hiver ikke innpå usunnheter med begge hendene når man aktivt går inn for å slanke seg og attpåtil lever av en blogg som nettopp går ut på en sunn livstil. 

Det Skruf sa :klappe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, amadine skrev:

Det jeg reagerte på var at en bruker skrev at det ikke var vanlig at en voksen ville ha mer enn tre is på en dag. 

Men hvis en mot formodning spiser 3 is på en dag, da pleier det å holde liksom. Da pleier man IKKE å spise masse fritert mat i TILLEGG, og øl, og Breezer og loff med Nugatti... Ja du skjønner tegninga. Oss andre dødelige passer som oftest på hva man spiser resten av dagen, hvis man velger å trøkke ned 3 is i løpet av en dag :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte
5 minutter siden, Agurk skrev:

Men hvis en mot formodning spiser 3 is på en dag, da pleier det å holde liksom. Da pleier man IKKE å spise masse fritert mat i TILLEGG, og øl, og Breezer og loff med Nugatti... Ja du skjønner tegninga. Oss andre dødelige passer som oftest på hva man spiser resten av dagen, hvis man velger å trøkke ned 3 is i løpet av en dag :) 

:takke:....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke forstår jeg denne trangen hun har til å dokumentere all den dritten hun spiser heller. Blir liksom så feil når hun er PT og kostholdsveileder. Hva er det hun prøver å oppnå med det? Det lurer jeg oppriktig på altså.....

Og før noen arresterer meg: Selvsagt kan PT'er spise drittmat også, men tviler på at de gjør det daglig, og de dokumenterer det ihvertfall IKKE på snap daglig!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...