Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest gundagrynte
1 time siden, neiognei skrev:

Blir faktisk helt satt ut av hvor vanskelig det er å få inn i nøtta.. Siden du leser her Helene... Det er ikke at du ikke er enig i kritikken du får som er problemet! Problemet er at du svarer kritikken på en utrolig defansiv måte. Du tåler ikke kritikk. Hvorfor ikke bare innrømme det. Noen takler det, noen takler det ikke. Du takler det ikke. Du svarer frekt, spydig, sutrete, og at du er uenig legger du frem som at du har rett og andre har feil.

Du ser ikke hva folk sier og er ufattelig god på å vri og vrenge istykker alt folk kommer med og vri det til noe annet. 

Det er som å diskutere med en treåring som stikker fingrene i øra og sier LALALALALAAAAAAAA. 

Akkurat som hun har gjort siden hun begynte å blogge..2008 var det vel...TTT..ting tar tid.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå skal hun starte et stor projekt. Skjønner  ennå  ikke at det er bedre for selvtilliten at man fullfører små mål enn store mål som er helt utopisk?.

Hvem er denne PT, er det online coach? Onlince coaches kan umulig følge opp noen som er så lite strukturert  og ikke har selvsdisiplinen og noen som har kommet ganske kort i prosessen?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte
33 minutter siden, Miranda16 skrev:

Nå skal hun starte et stor projekt. Skjønner  ennå  ikke at det er bedre for selvtilliten at man fullfører små mål enn store mål som er helt utopisk?.

Hvem er denne PT, er det online coach? Onlince coaches kan umulig følge opp noen som er så lite strukturert  og ikke har selvsdisiplinen og noen som har kommet ganske kort i prosessen?

Siden hun klarte å fullføre triathlon så er hun sikkert overbevist om at hun kan klare alt av mål....store eller små! :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen var den coachen som hjalp henne opp mot triathlon. Og som hun har nevnt 90.000 ganger på bloggen siden. Både online coach og "vanlig" coach. Er vel bare til å google litt før man undergraver en god coach bare fordi at han har med HD å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, neiognei skrev:

Simen var den coachen som hjalp henne opp mot triathlon. Og som hun har nevnt 90.000 ganger på bloggen siden. Både online coach og "vanlig" coach. Er vel bare til å google litt før man undergraver en god coach bare fordi at han har med HD å gjøre.

Nei, har ikke noe med han å gjøre. Bare lurte på han følger henne opp online for det er stor forskjell fra å være tilstedeværende i forhold til å lettere pushe på og sørge for at man ikke skil ut som er ser ut til å være et mønster for HD. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes den midlertidige fargen på håret var veldig kledelig! Den var mer "voksen" og fin!

 

 Mer enn lilla.... :ninja: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk viktig å diskutere innholdet og budskapet til de som blogger. Om vi skulle børste alt under teppet hva angår usunn fedme, eksponering av barn, plastisk kirurgi da vil vi leve verden vi lever i være tom for gode verdier og holdninger en slik verden vil vi ikke leve i i dette landet.

Det som er problemet at kritikerne til det som diskuteres ikke kan skille mellom saklig og usaklig debatt og jeg mener at denne tråden er konstruktiv

Helene Drage fronter ikke en spesielt sunn livsstil. Ja  hun kan komme med så mange treningsstips som mulig, men klarer ikke selv å følge det hun predikerer. Maten er ikke spesielt sunn og hun kan ikke vise til resultater treningsmessig, Det som provoserer meg mer og meg de som man skal være glad i kroppen sin, men det å være for fet vil mest sannsynlig føre til avorlige helseproblemer. Det er skremmende holdninger mange "plus size" kvinner fronter. 

I dette samfunnet får man fort tilbakemeldinger om man er for tynn, men hvorfor er det ingen som konfronterer en sykelig overvektig om det samme? Til og med mange fagfolk så er dette vanskelig og da er det noe alvorlig som ikke stemmer.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Miranda16 skrev:

Det er faktisk viktig å diskutere innholdet og budskapet til de som blogger. Om vi skulle børste alt under teppet hva angår usunn fedme, eksponering av barn, plastisk kirurgi da vil vi leve verden vi lever i være tom for gode verdier og holdninger en slik verden vil vi ikke leve i i dette landet.

Det som er problemet at kritikerne til det som diskuteres ikke kan skille mellom saklig og usaklig debatt og jeg mener at denne tråden er konstruktiv

Helene Drage fronter ikke en spesielt sunn livsstil. Ja  hun kan komme med så mange treningsstips som mulig, men klarer ikke selv å følge det hun predikerer. Maten er ikke spesielt sunn og hun kan ikke vise til resultater treningsmessig, Det som provoserer meg mer og meg de som man skal være glad i kroppen sin, men det å være for fet vil mest sannsynlig føre til avorlige helseproblemer. Det er skremmende holdninger mange "plus size" kvinner fronter. 

I dette samfunnet får man fort tilbakemeldinger om man er for tynn, men hvorfor er det ingen som konfronterer en sykelig overvektig om det samme? Til og med mange fagfolk så er dette vanskelig og da er det noe alvorlig som ikke stemmer.

Jeg er ikke enig i at alt som diskutetes i denne tråden er konstruktivt. Sjøl synes jeg hun virkelig burde slutte å blogge, for konstruktiv kritikk har hu  ikke begrep om hva er. Og svarer deretter på den slags tilbakemeldinger. Men den PR-kåtheten hennes kan neppe kureres.

Men det kommer mye rart og totalt usaklig, ofte basert på antakelser her. Dessuten dras fortiden opp litt vel ofte. De aller fleste har gjort noe dumt og teit i livet, men man kaster ikke det i trynet på dem på den måten (håper jeg virkelig). Who cares hva hun svarte da hun blogget for åtte år siden?!

Jeg er enig i mye av det som tas opp er viktig, men vil si det er 50/50 av saklig kritikk og nitpicking og slarv. Og bevis på at påstander ikke har hold vil man IKKE ha. Slarvet mister liksom litt slagkraften da gitt.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte
3 timer siden, neiognei skrev:

Jeg er ikke enig i at alt som diskutetes i denne tråden er konstruktivt. Sjøl synes jeg hun virkelig burde slutte å blogge, for konstruktiv kritikk har hu  ikke begrep om hva er. Og svarer deretter på den slags tilbakemeldinger. Men den PR-kåtheten hennes kan neppe kureres.

Men det kommer mye rart og totalt usaklig, ofte basert på antakelser her. Dessuten dras fortiden opp litt vel ofte. De aller fleste har gjort noe dumt og teit i livet, men man kaster ikke det i trynet på dem på den måten (håper jeg virkelig). Who cares hva hun svarte da hun blogget for åtte år siden?!

Jeg er enig i mye av det som tas opp er viktig, men vil si det er 50/50 av saklig kritikk og nitpicking og slarv. Og bevis på at påstander ikke har hold vil man IKKE ha. Slarvet mister liksom litt slagkraften da gitt.

 

Du syns at fortiden dras opp litt vel ofte. Sikkert ikke uten grunn at den gjør det nettopp pga hennes svært så krasse tidligere uttalelser om overvektige f.eks...Når hun nå går foran i fakkeltoget og ber om sympati på vegne av overvektige blir det bare ekkelt med tanke på hvordan hun har drevet på før...Og da var hun faktisk overvektig selv........Eller hennes glitrende innlegg om at bloggere må tåle kritikk...Så var det det med å gå foran med et godt eksempel igjen da...Og du har så rett! PR-kåtheten hennes kan ikke kureres...den har hun vært veldig nøye med å påpeke siden 2008 så den er kronisk. 

Endret av gundagrynte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heeipådeg

Så på snap at hun hadde vært på visning på noe leilighet så det ut som. 

Sikkert bare jeg, men blir nysjerrig😅. Og spør du så får du kvasst sar tilbake og du føler deg nesten dum pga at du spurte 😈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte
2 minutter siden, skruf skrev:

Hvilken kjole? Kikket innom insta nå og der kunne jeg ikke se en superkort kjole. 

Hun mener sikkert den hun har på seg i det siste blogginnlegget...for den klassifiseres som muse-markise! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, gundagrynte skrev:

Hun mener sikkert den hun har på seg i det siste blogginnlegget...for den klassifiseres som muse-markise! :fnise:

Ah, den ja! Var litt kort... men begrepet muse-markise har jeg aldri hørt før :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hun har laget en "pokemon GO workout edition" (eller noe lignende) på bloggen.

Det ser ut som om at hun strever en god del med øvelsene (eks spensthopp og burpees). Hun trekker stadig frem dette med å ha en sunn og sterk kropp som takler det meste til tross for vekt. Og at kostholdet er problemet, men at hun trener flere ganger i ukeb. Jeg er faktisk overrasket over hvor tilsynelatende dårlig form hun er i.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...