Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker at man får spise hva man vil på ferie, om det så er is, øl, fritert mat og what so ever. Uavhengig om man veier 50 eller 150 kilo. Men at en PT som skriver en livsstilsblogg med flere tusen lesere legger ut et så, unnskyld meg, bedritent kosthold på snapchat, passer seg liksom ikke. Det er fint at hun ikke maler et plettfritt bilde av dietten/livsstilen sin, men det finnes grenser. Tenker at for mange er ferien en kamp mot fristelsene, og kampen blir ikke lettere av å se at HD "gjør som hun vil". Kunne hun ikke holdt sjokoladepålegg og noen av isene bak kameraet, da?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Agurk skrev:

Ikke forstår jeg denne trangen hun har til å dokumentere all den dritten hun spiser heller. Blir liksom så feil når hun er PT og kostholdsveileder. Hva er det hun prøver å oppnå med det? Det lurer jeg oppriktig på altså.....

Og før noen arresterer meg: Selvsagt kan PT'er spise drittmat også, men tviler på at de gjør det daglig, og de dokumenterer det ihvertfall IKKE på snap daglig!

Ja, nettopp!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet du er litt for glad i selfies når en nesten mister en valp i bakken i prosessen... :dry:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8.7.2016 at 12.46, Hjärtat skrev:

Jeg tenker at man får spise hva man vil på ferie, om det så er is, øl, fritert mat og what so ever. Uavhengig om man veier 50 eller 150 kilo. Men at en PT som skriver en livsstilsblogg med flere tusen lesere legger ut et så, unnskyld meg, bedritent kosthold på snapchat, passer seg liksom ikke. Det er fint at hun ikke maler et plettfritt bilde av dietten/livsstilen sin, men det finnes grenser. Tenker at for mange er ferien en kamp mot fristelsene, og kampen blir ikke lettere av å se at HD "gjør som hun vil". Kunne hun ikke holdt sjokoladepålegg og noen av isene bak kameraet, da?

Hvis man virkelig jobber for å/har kommet ned i ønsket vekt, så ødelegger man ikke for seg selv ved å spise akkurat det som førte en til overvekten i utgangspunktet.
En utskeielsesdag med måtehold i uka er sikkert greit, men ikke mengder hver eneste dag!
Hva slags standard setter du for kundene du lever av som PT med å publisere slikt?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cornucopia skrev:

Hvis man virkelig jobber for å/har kommet ned i ønsket vekt, så ødelegger man ikke for seg selv ved å spise akkurat det som førte en til overvekten i utgangspunktet.
En utskeielsesdag med måtehold i uka er sikkert greit, men ikke mengder hver eneste dag!
Hva slags standard setter du for kundene du lever av som PT med å publisere slikt?

Skjønner ikke helt om du bare skriver "videre" på mine meninger, eller om du tolker at jeg mener noe annet enn det du skriver i innlegget ditt? Jeg er jo helt enig med deg. Jeg mener bare at man må få spise hva man vil, samme om man er tykk eller tynn, men at som PT bør man absolutt ikke publisere det til enhver tid, nettopp pga. standarden man setter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har litt vanskelig for å tro på at puppebildet var en sånn voldsom glipp i og med at hun daglig viser seg på snap i seletopper som er så utringede at de skjuler alt utenom brystvortene. Det ligger minst tre ute bare nå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Hjärtat skrev:

Skjønner ikke helt om du bare skriver "videre" på mine meninger, eller om du tolker at jeg mener noe annet enn det du skriver i innlegget ditt? Jeg er jo helt enig med deg. Jeg mener bare at man må få spise hva man vil, samme om man er tykk eller tynn, men at som PT bør man absolutt ikke publisere det til enhver tid, nettopp pga. standarden man setter:-)

Jeg er da ikke uenig med deg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte
26 minutter siden, Nana skrev:

Jeg har litt vanskelig for å tro på at puppebildet var en sånn voldsom glipp i og med at hun daglig viser seg på snap i seletopper som er så utringede at de skjuler alt utenom brystvortene. Det ligger minst tre ute bare nå.

May I have your attention please.....lizzm......Glipp...tror ikke det gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Cornucopia skrev:

Jeg er da ikke uenig med deg :)

Haha, greit! Klarte ikke helt å tolke kommentaren. :-)

Når det kommer til puppeglippen vil jeg faktisk la tvilen komme tiltalte til gode. Jeg tror (kanskje) det var en glipp. Det jeg er mest nysgjerrig på, er hvem hun egentlig skulle sende til. For dersom det ikke skulle sendes til noen (og hun kom borti MyStory i tillegg til den/de andre hun skull sende til), tror jeg ikke det var en glipp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så når du glipper på noe så passer du på å fortelle alle om det? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, neiognei skrev:

Så når du glipper på noe så passer du på å fortelle alle om det? 

Jeg, ja! Pleier å gni det inn, dersom jeg driter meg ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lysestake
2 timer siden, neiognei skrev:

Så når du glipper på noe så passer du på å fortelle alle om det? 

Om hun ikke hadde adressert det ville det antageligvis blitt vill spekulasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynner å bli litt ferdig med disse bikini bildene hennes.Zzzzzzzz... Selv ikke CBE poster så mange slike bilder

Endret av Miranda16
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte le litt når jeg så det ene bildet under "Morning glory" fra bloggen hennes. I bakgrunnen på det bildet der hun gjør en strekkeøvelse sitter det en dame som ser rart på Helene. Det viser jo egentlig hvor merkelig det må være for folk rundt når bloggere stiller seg opp på forskjellige plasser for å ta bilder til bloggen sin. De tar nok mange bilder før de finner et fint et de vil bruke, og det er nesten litt vittig å tenke på hvor mye de styrer for å ta bilde av hvor kjekt de har det på ferie. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for diskusjon rundt kropp og latterliggjøring, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, Hjarte skrev:

Jeg måtte le litt når jeg så det ene bildet under "Morning glory" fra bloggen hennes. I bakgrunnen på det bildet der hun gjør en strekkeøvelse sitter det en dame som ser rart på Helene. Det viser jo egentlig hvor merkelig det må være for folk rundt når bloggere stiller seg opp på forskjellige plasser for å ta bilder til bloggen sin. De tar nok mange bilder før de finner et fint et de vil bruke, og det er nesten litt vittig å tenke på hvor mye de styrer for å ta bilde av hvor kjekt de har det på ferie. 

Pluss at det sikkert ikke er noe kjekt å være med på andre sine bilder. Hun var ikke spesielt gjenkjennelig og vi får gå ut fra at Helene har spurt henne på forhånd - hvis ikke så kan jeg skjønne at hun ser litt rart på henne

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kunne vel med fordel variert selfies-ene sine ja. Blir veldig mye pupp/kløft/samme vinkel.

når mystoryen er 5-6 kliss like Selfies/kløfties/puppies.....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...