Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men jeg skjønner egentlig ikke vitsen med de puslete øvelsene hun kjører med PT kundene sine... Skikkelige markløft eller knebøy hadde virkelig gitt resultater.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, OppNedPåAlt skrev:

Men jeg skjønner egentlig ikke vitsen med de puslete øvelsene hun kjører med PT kundene sine... Skikkelige markløft eller knebøy hadde virkelig gitt resultater.

:Nikke:

Helt enig! Jeg hadde ikke giddet å betalt en PT for de greiene der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, OppNedPåAlt skrev:

Men jeg skjønner egentlig ikke vitsen med de puslete øvelsene hun kjører med PT kundene sine... Skikkelige markløft eller knebøy hadde virkelig gitt resultater.

Jeg hadde heller ikke betalt en PT for de øvelsene der, men du skal ikke undervurdere strikkøvelser altså. Aldri hatt så stor og flott rompe som nå jeg, etter at jeg la inn diverse strikkøvelser HVER dag, i tillegg til knebøy og mark selvsagt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Agurk skrev:

Jeg hadde heller ikke betalt en PT for de øvelsene der, men du skal ikke undervurdere strikkøvelser altså. Aldri hatt så stor og flott rompe som nå jeg, etter at jeg la inn diverse strikkøvelser HVER dag, i tillegg til knebøy og mark selvsagt :P

Hvor mye tid bruker du på det? Jeg vil også ha en stuss!

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Miranda16 skrev:

Hvor mye tid bruker du på det? Jeg vil også ha en stuss!

 

 

10 minutter ekstra pr. økt ca :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere kan finne litt trøst i at i programmene hun selger så starter økta med baseøvelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på om "kostholdsveilederen" vet at pesto er en kaloribombe..? Kanskje det hadde vært greit å opplyse om det til sine følgere som faktisk vil ned i vekt...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måpet litt for meg selv da hun presenterte dagens snack, en pakke kokosflak og tørka frukt. Siden det er dagens snacks så tipper jeg hele pakken går med. Jeg har samme pakka i kjøleskapet og den inneholder ikke mindre enn 650 kalorier. Det var snacken sin det :ph34r:

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lileep skrev:

Måpet litt for meg selv da hun presenterte dagens snack, en pakke kokosflak og tørka frukt. Siden det er dagens snacks så tipper jeg hele pakken går med. Jeg har samme pakka i kjøleskapet og den inneholder ikke mindre enn 650 kalorier. Det var snacken sin det :ph34r:

Dette har hun kunnskap og det står vel også på pakningen? Det er vel en sukkeravhengighet. Etter at jeg begynte å trene har suget gitt seg. Skjønner ikke hva hun prøver å formidle med å legge ut dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun svarer kun på vektnedgang om noen spør, men ikke hørt henne snakke om det uoppfordret på lange tider og det er nok lurt av henne fordi det blir nok et stort press å leve opp til. Det kan ikke være lett for henne. Hadde jeg gått ned 40 kg og gått opp tilsvarende så hadde jeg sikkert gitt opp og blitt skikkelig deppa. Avhengighet er ofte utenfor ens kontroll og noe inn i hampen vanskelig å ta tak i.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt merkelig at hu sier hu er drittlei kroppshysteriet når hu tagger flere bilder på instagram med #kroppsfokus, #sommerkroppen2016 og etc, etc, etc....

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skumlest denne tråden her nå,  og selv om jeg ikke er fan av denne damen (og dermed ikke bruker tid på bloggen hennes) syntes jeg det er oppsiktsvekkende hva enkelte får seg til å skrive her.  Uansett hvor uenig du er,  uansett hvor "tåpelig" hun fremstår: Det rettferdiggjør overhodet ikke det som skrives her. 

Noen,  flere,  burde skamme seg

Hilsen frøken prippen som er glad hun hadde få og snille lesere den gang hun var aktiv på bloggfronten

Endret av Lill3My
Rettelse
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gundagrynte
26 minutter siden, Lill3My skrev:

Har skumlest denne tråden her nå,  og selv om jeg ikke er fan av denne damen (og dermed ikke bruker tid på bloggen hennes) syntes jeg det er oppsiktsvekkende hva enkelte får seg til å skrive her.  Uansett hvor uenig du er,  uansett hvor "tåpelig" hun fremstår: Det rettferdiggjør overhodet ikke det som skrives her. 

Noen,  flere,  burde skamme seg

Hilsen frøken prippen som er glad hun hadde få og snille lesere den gang hun var aktiv på bloggfronten

Man trenger ikke å bruke tid på bloggen hennes for å få med seg mye av det som kommer fra den kanten...At hun har tidligere kritisert overvektige er bare èn av årsakene til at folk er kritiske til henne...at hun taler med 2 tunger som blogger og i aviser, blader , GMN osv osv...da må man faktisk tåle saklig kritikk. Det gjør hun ikke, for stakkars den som er så frekk at de enten kritiserer henne er uenige får hodet bitt av! 

Men hvis det er slik at du syns Mod-teamet gjør en dårlig jobb...ta det med dem :) 

Ellers er det alltid greit med eksempler på hva som har blitt skrevet her som du mener man bør skamme seg over....*venter tålmodig på det*....

Endret av gundagrynte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Lileep skrev:

Måpet litt for meg selv da hun presenterte dagens snack, en pakke kokosflak og tørka frukt. Siden det er dagens snacks så tipper jeg hele pakken går med. Jeg har samme pakka i kjøleskapet og den inneholder ikke mindre enn 650 kalorier. Det var snacken sin det :ph34r:

Blir fort 600 kalorier på den lunsjen også. Så hvis vi spiser 2 porsjoner kyllingblanding (lunsj og middag) og snacks så blir det 1850 kalorier. Så kommer kanskje frokost og kveldsmat i tillegg? Hmm😐

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor markedsføres disse energibarene som "sunne"? Hadde heller unnet meg en vanlig sjokolade innimellom

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at hun nå har lansert en spørsmålstjeneste!

Man sender henne en melding og betaler altså 29 kroner for motatt svar. Er det mennesker som vil betale for måten hun svarer på??

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, BeverTramp skrev:

Ser at hun nå har lansert en spørsmålstjeneste!

Man sender henne en melding og betaler altså 29 kroner for motatt svar. Er det mennesker som vil betale for måten hun svarer på??

Hvis hun tar 30 kr for å svare på spørsmål så vil hun nok respondere på en saklig måte. Spørsmålet er om noen vil spørre henne om trenings- og kostholdsråd? Ut fra den spørsmålsrunden hun hadde her om dagen var det så og si ingen sp.mål rundt dette, heller av typ hvilken farge liker du best? ovs

Det som jeg synes nesten grenser til det komiske er at hun tar opp om noen velger venner for hvordan kroppen ser ut? Bevare meg vel....

Endret av Miranda16
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...