Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

17 minutter siden, MiniMjau skrev:

Hun kunne vel med fordel variert selfies-ene sine ja. Blir veldig mye pupp/kløft/samme vinkel.

når mystoryen er 5-6 kliss like Selfies/kløfties/puppies.....

Går stort sett i å vise frem pupper og rompe om dagen i mer eller mindre dristige og vulgære positurer. Merkelig vinkling med tanke på at hun fronter seg selv som en treningsblogger. Mon tro om hun savner gamle jobben sin :fnise: Er uansett utrolig kleint.

Endret av Agurk
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte
9 minutter siden, Agurk skrev:

Går stort sett i å vise frem pupper og rompe om dagen i mer eller mindre dristige og vulgære positurer. Merkelig vinkling med tanke på at hun fronter seg selv som en treningsblogger. Mon tro om hun savner gamle jobben sin :fnise: Er uansett utrolig kleint.

Fint og flott at hun er stolt av fordelene og bakdelen sin..men alt med måte da!! Kleint er bare fornavnet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså... jeg hadde ALDRI gått rundt med kjole som viste halve bh'en min hvis jeg var på ferie med pappa... (ikke ellers heller forsåvidt..) meget spesielt... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste nå er jo faktisk et rent puppebilde. Personlig synes jeg det er litt mer sexy om det meste er overlatt til fantasien, og ikke la dem velte ut. Morsomt da det var tid for å ha så masse hestekrefter mellom beina😏😏😏 Vulgært, ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er egentlig budskapet til bloggen nå? "Elsk deg selv uansett størrelse" eller "elsk deg selv nå, men du kan bli mindre"?, (jeg vet jeg ikke tilhører målgruppen).

Om det er det førstnevnte så har hun endret holdningen totalt. Om det gjelder det andre, har hun kun moderert seg litt. I utgangspunktet burde da en som jeg være fan av henne, men hennes gamle holdninger husker jeg så alt for godt, og dermed blir hun uspiselig uansett om hun har endret profil/holdning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for hets og diskusjon rundt kropp, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Hjärtat skrev:

Det siste nå er jo faktisk et rent puppebilde. Personlig synes jeg det er litt mer sexy om det meste er overlatt til fantasien, og ikke la dem velte ut. Morsomt da det var tid for å ha så masse hestekrefter mellom beina😏😏😏 Vulgært, ja.

På de som ligger på snap nå - det som de står 26 grader på og det med den hvite singleten, der ser vi faktisk alt utenom brystvorten. Altså, ingen går sånn. Ingen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte
29 minutter siden, Nana skrev:

På de som ligger på snap nå - det som de står 26 grader på og det med den hvite singleten, der ser vi faktisk alt utenom brystvorten. Altså, ingen går sånn. Ingen.

..*ikke et sekund tenker jeg på cellulitter, valker bla bla*...Fint det og derfor må du fortelle det til hele verden at du ikke har tenkt på det et eneste sekund? Makes sense...:klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi, krig på instagram.. Hadde aldri bretta opp en løs kjole for å lufte rumpa gitt, den blir jo lufta i kjole?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men støttespillerne hennes, tar de henne fortsatt seriøst når hun holder på sånn? Altså med denne overdrevne trangen til å blotte seg for alt og alle. Er jo ikke mye som lenger minner om trening og kosthold. Eller jo, forsåvidt så dreier det seg forsatt om kosthold. Om å gjøre å trykke inn på mest mulig dritt på kortest mulig tid. Sunn balanse meg midt i baken. Usunn ubalanse er vel heller riktig.  Lurer på hva kundene hennes tenker om alt det rare hun driver med for tiden :klo:

Endret av Agurk
Skriveleif
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lillemøy
Den 7. juli 2016 at 15.50, amadine skrev:

 

Det bilet OMG! Dette er jo bare helt... vel et skrik om oppmerksomhet og hjelp på en gang. Hun har et sykt behov for oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

INGEN kritiserte størrelsen din! Du fikk en kommentar om at du kanskje bør ta på deg en bukse?! Blir helt matt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lillemøy
Et øyeblikk siden, Cartina skrev:

Hvorfor har hun egentlig såå mye fans?

Det lurer jeg på og, skjønner det ikke. Så Instagrammen var full av støtte, klikket meg inn på noen av dem i ren nysgjerrighet og det så ut som normalvektige folk, så det er ikke slik at det er andre store som forsvarer seg selv ved å forsvare henne heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene må være hvor naken hun vil, jeg MÅ ikke se det. Følger henne ikke på insta lenger, pga alle underTØYSbildene hun la ut, men måtte inn å se nå. 

Min første tanke var "best mus bakfra" 😂😂😂😂

(En overskrift jeg kom over ifbm en bikinifitness konkurranse😂) 

Jeg tåler mye og bryr meg lite, men dette bildet ble vulgært🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte
4 minutter siden, Marthe75 skrev:

Helene må være hvor naken hun vil, jeg MÅ ikke se det. Følger henne ikke på insta lenger, pga alle underTØYSbildene hun la ut, men måtte inn å se nå. 

Min første tanke var "best mus bakfra" 😂😂😂😂

(En overskrift jeg kom over ifbm en bikinifitness konkurranse😂) 

Jeg tåler mye og bryr meg lite, men dette bildet ble vulgært🙈

Man trenger ikke følge henne for bilder popper opp overalt nærmest..Og ja hun må gjerne være så naken hun bare vil,  men hvorfor dette vanvittige oppmerksomhetsbehovet? Og det at hun ønsker å være et godt forbilde...ved å *normalisere* et slikt oppmerkshetsbehov gjør at hun i mine øyne ikke fremstår som verken seriøs eller inspirerende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...