Gå til innhold

Rucculas dagbok


Ruccula

Anbefalte innlegg

Her er det bare små murringer i magen og litt ømme pupper. Har dog ikke blødd noe enda, og siste prøve var jo ok hCG på :huh:

Nei du er nok bare en "heldig" gravid tror jeg :fnise::laugh: 
Så krysser vi fingrene for at det vedvarer så leeeeenge som overhode mulig! 

 

Har du sjekket om muligheten for en TUL? Bare for å senke skuldrene og føle deg litt tryggere? 
Forresten ble det pizza, daim og solo her i dag og ;) Bare for å toppe det hele med litt potetgull (sour cream and onion) i kveld forran tvn   :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Ruccula skrev:

Fredag! Endelig! :)

Mannen er borte på jobb og jeg og pelsbarna skal skeie ut med solo, kjøpe pizza og kvick lunch :sjarmor:

Mannen er mini sadist og har satt meg på spinat/brokkoli/fisk/sunn mat diett fordi jeg kanskje har hans baby i magen som skal få de beste forutsetninger blablabla.. Men nå er jeg altså lei fisk og bønner:sprettoy:

Jeg har forøvrig nada nix tro på at jeg har noe levende i magen (som vanlig) siden jeg ikke føler meg gravid overhode. Ikke er puppene ømme og ingen stikking i magen, ikke er jeg kvalm, ikke er jeg trøtt. Bah! Jeg er bare så lei av å gruble, lei av å være bekymret, lei av meg selv :P

God helg alle sammen :)

:ler: 

Er vel noe som heter alt med måte også, jeg har stor tro på at mini har det best når mor også føler seg bra. Og hvem digger vel ikke følelsen av å kunne skeie ut litt når man har vært flink hele uka? 

Ellers kan jeg anbefale fruktsalat med biter av mørk mørk mørk sjokolade. Det spiser jeg når jeg fyser på noe godt om dagen. Er ikke så glad i banan for seg selv, eller mørk mørk mørk sjokolade for seg, men sammen er de virkelig en god kombinasjon altså! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les gjennom Mirabella76 sin dagbok igjen Ruccula så husker du det er mulig å ikke ha symptomer. :) Kvalmen min og ømme pupper er nesten helt borte med meg også, men alt stod bra til. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, måtte le litt når jeg leste om dietten du var satt på, av mannen:ler: Skjønner at ikke bønner å fisk er det man har mest lyst på, en Fredagskveld. Kos deg med pizzaen din du:biggrin: God helg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh gud... Det endte jo med at jeg trøkka i meg sjokolade og pizza til jeg seriøst trodde jeg skulle dø :fnise:Og så kom min kjære venninne med smågodt og potetgull :frkk:

Nå ligger jeg her da i pysj buksa og gulper for meg selv.. 

Jeg skal faktisk aldri spise noe igjen, aldri! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars meg :snurt:. Jeg er så veldig veldig syk, sannsynligvis er jeg dårligst i heeeeeeele verden akkurat nå :sleep:

I går fikk jeg migrenen fra helvete, det varte hele natten og gjorde at jeg bare lå å vred meg.. Så ble jeg kvalm, så horribel kvalm. Satt i bilen på vei til jobb (1time) og svelgte unna spy i hver sving. Da jeg kom på jobb subbet jeg meg inn på kontoret, la hodet på pulten og lå der i 4 timer. Hvorfor dro jeg på jobb liksom?!!...jeg prøver liksom å dra meg avgårde på jobb uansett.  Er jo ikke vits å dra på jobb i den formen! 

Migrenen slapp taket i ved 15.30 tiden og da kom trøttheten. Har dratt meg hjem og ligger på sofaen og er kvalm og synes fryktelig synd på meg selv mens mannen har gått lang tur med hundene,  laget mat, foret meg osv. 

Så kvalm...såååå kvalm...

Hvis dette er graviditetssymtomer så stiller jeg spørsmål til hvordan verden kan være overbefolket :filer:

 

Endret av Ruccula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg. :troest:  Om det er graviditetssymptomer så kan du jo slappe litt mer av i forhold til om alt står bra til med spiren. Og så går det forhåpentligvis over igjen om noen uker. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Jill skrev:

Føler med deg. :troest:  Om det er graviditetssymptomer så kan du jo slappe litt mer av i forhold til om alt står bra til med spiren. Og så går det forhåpentligvis over igjen om noen uker. :sjenert:

Takk :hug:, jeg er rammet av manne sjuka og synes synd på meg selv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på ultralyd igjen :), denne gangen på sykehuset. 

Reka lever! :laugh: Den har blitt stor, hele 1.9 cm nå, stor som en drue. Den målte 8+6 dager, noe som stemmer godt med min app som sier 8+5 :). Jeg kunne se det lille hjertet banke :ninuskapus:

Nå er jeg veldig glad og fornøyd,  skal tilbake til sykehuset om ca 4 uker.  

:nordvesta:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ruccula skrev:

I dag har jeg vært på ultralyd igjen :), denne gangen på sykehuset. 

Reka lever! :laugh: Den har blitt stor, hele 1.9 cm nå, stor som en drue. Den målte 8+6 dager, noe som stemmer godt med min app som sier 8+5 :). Jeg kunne se det lille hjertet banke :ninuskapus:

Nå er jeg veldig glad og fornøyd,  skal tilbake til sykehuset om ca 4 uker.  

:nordvesta:

 

Så braaa! :mynona: 

Da er det bare å slappe av. ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ruccula skrev:

I dag har jeg vært på ultralyd igjen :), denne gangen på sykehuset. 

Reka lever! :laugh: Den har blitt stor, hele 1.9 cm nå, stor som en drue. Den målte 8+6 dager, noe som stemmer godt med min app som sier 8+5 :). Jeg kunne se det lille hjertet banke :ninuskapus:

Nå er jeg veldig glad og fornøyd,  skal tilbake til sykehuset om ca 4 uker.  

:nordvesta:

 

:hoppendeglad:

Hurra hurra hurra! For en deilig oppdatering å lese :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, tr.heimspia83 skrev:

:hoppendeglad:

Hurra hurra hurra! For en deilig oppdatering å lese :rodmer:

Ja! Var så deilig å se reka igjen! :)

Hvordan går det med deg, hvor langt har du kommet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! :hoppe:

For en herlig oppdatering  (og for en herlig følelse det må være for deg) :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Ruccula skrev:

Ja! Var så deilig å se reka igjen! :)

Hvordan går det med deg, hvor langt har du kommet?

Er på 5 + 6 her nå :edie: ikke noe langt i heletatt, men merkes godt likevel :fnise:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Pjusk skrev:

Hurra! :hoppe:

For en herlig oppdatering  (og for en herlig følelse det må være for deg) :rodmer:

Ja, det var supert :mynona:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, tr.heimspia83 skrev:

Er på 5 + 6 her nå :edie: ikke noe langt i heletatt, men merkes godt likevel :fnise:

 

Jeg var 5+3 da jeg følte meg uggen første gang. 

I dag på vei fra jobb har jeg hatt noen realle murringer, kjentes ut som skikkelig mensensmerter.  Men de gikk over så fort jeg la meg på sofaen og spiste en pæreis :P

Mannen har dratt på jobb i utlandet og det er skikkelig dritt for da må jeg ta alle turene med hundene selv. Driver å manner meg opp til dagens langtur nå, hundene har dagmamma to dager i uka, men hu gidder nesten ikke gå turer :filer:

Blææ, får betalt for å passe hunder,  men turer neida! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9+0 i dag! :mynona:

Jeg har så rare drømmer om dagen,  laaaange, detaljerte drømmer. 

Her en dag drømte jeg st huset var fullt av marsvin, marsvin overalt! Og de formerte seg hele tiden, jeg er en ansvarsbevisst dyreeier så jeg var så fortvilet fordi jeg ikke skjønte hvordan jeg skulle klare å gi hvert enkelt marsvin individuell oppfølging og aktivtet :laugh:

Dagen etter var det en mer voldelig drøm... Hunden min har litt vondt i magen om dagen og skal bare spise skånekost. I drømmen var det en mann som forsøkte å gi han pølse. Det hele endte i en tiimeslang slosskamp, mellom meg og mannen,  han ga seg aldri!!  Han ville gi pølsa, og jeg kjempet for livet. Vi rulla rundt i gjørma og ble aldri ferdig.

I natt var jeg narko baron, det var en meget detaljert og langtekkelig drøm om hvor jeg skulle gjemme narkotikaen, jeg har jo tross alt sett på hundepatruljen og har sett hvor gode disse hundene er til å lukte frem narkotika,  så det var jaggu ikke lett. Jeg husker jeg lå oppå loftet og vurderte å gjemme narkotikaen inni isolasjonen, men det var ikke glava isolasjon, det var sprøyte isolasjon!!

Som dere skjønner, meget spennende :P

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...