Gå til innhold

Beste "Karma is a bitch" øyeblikk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 4.3.2017 den 14.04, AnonymBruker skrev:

Alle som mobbet meg fra 2 klasse til og med 1 vgs har endt opp som lave rynketryner, med masse kviser, småfeite, aldri hatt kjærest eller reist mye utenlands. Selv har jeg reist verden rundt, har samboer og bygger hus, tidligere jobbet som modell, tillegg til sjef i et stort firma. Skadefryd it is. 

Anonymkode: 65e36...4e2

Hvordan er dette karma?? :klo:

Anonymkode: 76d8f...347

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mobberen min har fått als, og skal dø. :) 

Anonymkode: 441d2...3f6

Jeg synes det er direkte ufint å være glad noen har fått en alvorlig sykdom, eller har dødd.

Jeg ble mishandlet som liten, men har aldri ønsket død over personen, mulig en avskjært finger  eller fobisk aggressive hemoroider, men en grusom død? Aldri.

 

Anonymkode: 96d29...77f

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.9.2016 den 4.59, venus24 skrev:

Ble dumpet på en kjip måte av ekskjæresten min, nå holder han på å bli skallet. :tongue:

Min er skallet 🙈 

Anonymkode: 593e5...4ec

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar denne som anonym i fare for å gjenkjent.

Var sammen med en fyr i 6 år så dumpet han meg på dagen pga en annen dame som han hadde Vært utro med nylig. Det hadde visst pågått en stund, og jeg hadde mistanker men ingen bevis. Men han løy hver gang jeg spurte han om det. Ikke at det var nok med det men flere ganger under forholdet vårt hadde han sjonglert med 3 til 4 kvinner samtidig. Han var også verbalt aggressivt  til tider og ved et par anledninger så ristet han meg. Så egentlig godt at jeg ble kvitt han, men jeg ønsket å påføre han masse lidelse selv men gjorde ikke noe for det.

Vel nå 5 år etter det ble slutt mellom han og meg så sitter jeg med en samboer som behandler meg som en diamant. Jeg er veldig lykkelig og vi har planer om å gifte oss. Vi har vært sammen  i 4 år snart. 

Min eks derimot har i løpet av disse fem årene sittet inne for vold,sittet inne for sex med en på 14, han har fått ei datter men bv har tatt fra han rettighetene slik at han kun har besøksrett et par ganger i året med tilsyn. Og begge forhold han har Vært i så har damene dumpa han. I tillegg så sitter han med en diger inkasso  gjeld. 

Så karma is a bitch..

Anonymkode: 12567...fd2

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mobberen min har fått als, og skal dø. :) 

Anonymkode: 441d2...3f6

Synes ikke det er noe å skryte av. Ja fælt at denne mobberen mobbet deg, men tenk på alle de pårørende til vedkommende som mister en de er glad i. Hvorfor ønsker du et helvete for de? De vil se personen bli borte mer og mer for til slutt så å dø. Det blir en stor sorg for dem, men eneste du tenker på er at denne personen som skal dø mobbet deg. Skammelig.

jeg har møtt mange menneske typer i livet mitt. Jeg har også vært utsatt for mobbing og jeg har ønsket at de feks fikk en skade eller at de måtte lide pga noe en stund. Men jeg har aldri ønsket dem døde, jeg har aldri ønsket at de feks mister sine barn eller at de spontan aborterer et. Jeg unner nemlig ikke min verste fiende det engang noe så grusomt. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min er skallet 🙈 

Anonymkode: 593e5...4ec

Okeey...So? Kan si mye rart om eksene mine, men begge eksene mine er skallet nå og de er like flotte selvom de er skallet. Så hvis det er det eneste du har å gå på så er det bare bevis på at du har lite å gå på ;) Vinn til eksen din, med andre ord! 

Anonymkode: 00895...d6d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En "kompis" av meg skjenket/dopa (usikker, husker bare jeg gikk fra edru til blackout på null komma niks etter drinken han miksa) meg og utnytta meg seksuelt, fullstendig klar over at jeg hadde samboer. Presterte å ta kontakt med min samboer og skrøt av hvor fantastisk jeg er og for et forbilde samboer er for han. Jeg er ikke særlig hevnlysten, for jeg vet han har det jævlig med seg selv og lider av PTSD. Det er nok for meg. 

Anonymkode: 5333b...276

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.3.2017 den 15.37, AnonymBruker skrev:

Den "kuleste" jenta i klassen som mobbet meg og flere andre gjennom hele ungdomsskolen og videregående.

Hun fikk MS, og er pleietrengende, uten mann og barn sitter hun der og råtner i rullestolen sin.

Sitter vel ikke og fryder meg akkurat, men må innrømme at jeg ikke buker særlig med tid på å tenke på det heller. Til tross for mobbingen fikk jeg meg en solid utdannelse og har lyktes i livet med både jobb og familie :)

Anonymkode: 7f793...4dd

Veldig stygt, MS og pleietrengende og sitter og råtner i rullestolen sin (?) og det smiler du for?

Anonymkode: afc07...f19

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også møtt mobbere i livet, men jeg ønsker faktisk at folk skal ha det bra, slike mennesker har det ikke bra, det er straff nok. Livet er for kort til å bruke energi på og ønske andre dårlige liv.

Lurer på om det er noe med det landet vi lever i, vanvittig mye mobbing og fordommer her.

Anonymkode: afc07...f19

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke et "beste karma- øyeblikk" for meg, da jeg ikke er involvert, men det fikk meg til å tenke mer over at karma faktisk eksisterer. Slik jeg ser det, går karma dessverre også ut over barn eller nær familie av den/dem som gjør noe vondt mot andre. Det har jeg opplevd selv også.

En venninne av meg involverte seg med en gift mann. Venninnen min hadde også kjæreste. Ingen visste noe, de hadde et forhold i skjul lenge. Hun fortalte ingen om det, ei heller oss venninner. Først da kona hans begynte å snoke og fant ut litt og litt, ble utroskapet rullet opp. Stygg sak. Det verste er at de ikke virket til å bry seg noe om at de såret andre. Venninna mi var helt uberørt av hvordan hun hadde vært med på å ødelegge en annen dame og en familie. Til og med jeg, som hennes venninne, syntes det var vanskelig å takle. 

De fortsatte forholdet, og sånn sett kan det muligens forsvares, det var ikke "bare" sex, men følelser, de elsket hverandre. De fløt på en rosa sky en stund, alt var perfekt.. Men etter relativt kort tid fikk de sitt første barn. Multihandikappet. Livet kom brått hardt og brutalt som en knyttneve i trynet på dem, og det har igrunn fortsatt slik. Vanskelighetene gjorde at de til slutt gikk fra hverandre. Karma...

Anonymkode: 3afa5...206

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken_1975

Dette skjedde med en venninne av meg! 

Hun holdt på å bli påkjørt da hun skulle over et fotgjengerfelt på grønt lys. Sjåføren var ei jente i alt for stor bil, som snakket i mobiltelefonen. Hun ropte å skrek til venninnen min at hun måtte se seg for. Politiet fikk det med seg. Karma is a bitch!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vet om ei som ble voldttatt. Han ble aldri straffet pga manglende bevis (selvsagt....). Han var en skikkelig drittsekk og skal ha voldtatt flere jenter i ung alder.

Vel, kort tid etterpå var han i en bilulykke og ble lam fra halsen og ned og er avhengig av pleie 24 timer i døgnet :skratte:

Mao ingen som trenger å frykte at han skal voldta igjen :hoho:

Anonymkode: 7f793...4dd

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en heslig kvinnelig sjef som faktisk gosset seg når det var innskrenkninger på arbeidsplassen og alle damene måtte gå untatt henne. Det var null støtte å få av henne i en vanskelig situasjon. Og hun fikk sikret seg jobb videre, fordi hun var privat venn med øverste leder. Enda hun var den som hadde minst ansenitet.

Under en liten diskusjon i bilen hennes, der jeg følte et ekstremt indre sinne, ble telefonen hennes plutselig svart. Når hun fikk startet den igjen var alt på telefonen borte. Inkludert 2000 uerstattelige bilder. Og jeg må innrømme at jeg frydet meg og tenkte: KARMA! 

Anonymkode: 36794...04a

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet om ei som ble voldttatt. Han ble aldri straffet pga manglende bevis (selvsagt....). Han var en skikkelig drittsekk og skal ha voldtatt flere jenter i ung alder.

Vel, kort tid etterpå var han i en bilulykke og ble lam fra halsen og ned og er avhengig av pleie 24 timer i døgnet :skratte:

Mao ingen som trenger å frykte at han skal voldta igjen :hoho:

Anonymkode: 7f793...4dd

Pass deg for moralpolitiet nå

Anonymkode: 11d82...09f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.9.2016 den 18.32, AnonymBruker skrev:

En ordentlig dritt-kjerring av en mobber fra ungdomsskolen!

Når vi skulle ha en slags kampanje mot mobbing. Så skulle vi (blant annet) se en video om noen som hadde blitt mobbet i mange år, som barn / ungdom. Da videoen var ferdig (og vi skulle ha mat-pause eller noe) så påstod denne kjerringa at de som hadde snakket i videoen liksom hadde "gjort seg fortjent" til å bli mobbet. Utelukkende fordi de viss nok var stygge, overvektige, eller bare hadde en rar frisyre på håret. For det var liksom "helt greit" å mobbe noen, så lenge mobberen mente at de som ble mobbet f.eks. brukte feil klær – eller hadde feil utseende. Hun plagde fleire elever. Både i sin egen klasse, og på andre klasse-trinn.

Hun ble også gravid, og fikk en liten datter - rett før ungdomsskolen var ferdig overstått. Da hadde hun drukket alkohol, nærmest hver bidige fredag og lørdag kveld (samt fleire andre kvelder) gjennom store deler av det svangerskapet. I tillegg hadde hun brukt både snus og røyk, nærmest daglig. Ungen hadde visst en eller annen sykdom. Jeg husker ikke om det var Downs syndrom eller hva det var. Men den hadde i alle fall en eller annen varig sykdom. Dette begynner vel å bli nærmere 10 år siden nå, og hun har visst spontant-abortert to-tre ganger bare i løpet av disse årene. Hun har jo holdt på i nøyaktig samme løp (blant annet med alkohol, røyk osv) gjennom de andre svangerskapene også.

Kanskje litt slemt å si det, men jeg har i alle fall ikke noe særlig sympati for den kjerringa.
Med tanke på hvordan hun oppførte seg over så mange år - mot så mange med-elever...

Anonymkode: f849e...750

Herlighet for et kvalmt innlegg! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg holdt på å bli påkjørt av en syklist, da jeg skulle krysse et fotgjengerfelt på grønt lys. Hun kom i altfor høy fart og hadde syklet rett inn i meg om jeg ikke hadde hoppet unna. 

Sekunder etter stuper dama over sykkelstyret. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde holdt på med en mann i 2 år, jeg var 16 når det hele startet og han var en del år eldre. Jeg var ung og dom å lot meg manipulere på en helt forferdelig måte. Brått bestemte jeg meg for å avslutte greia da jeg fant ut at han hadde knullet venninna mi. Senere får jeg vite at han allerede hadde fått seg ny dame når vi avslutta. I 2 år manipulerte, kontrollerte og plaget han meg. Alltid var ting min skyld og feil. 

8 år senere havnet vi på fest sammen og han ble med meg hjem. Vi knulla som vi gjorde i gamle dager og da økten var over holder mannen på å knekke sammen. Han er forlovet og har vært sammen med dama siden før vi avslutta. Aldri sett en mann med så dårlig selvfølelse før og aldri har jeg frydet meg i en sånn grad som jeg gjorde. Jeg angrer ikke, føler kun fryd og lettelse over og ha påført han smerte i livet slik som han gjorde mot meg. Gleder meg til karma skal bite meg i ræva for alt jeg har gjort. 

Anonymkode: 8b48f...02e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde holdt på med en mann i 2 år, jeg var 16 når det hele startet og han var en del år eldre. Jeg var ung og dom å lot meg manipulere på en helt forferdelig måte. Brått bestemte jeg meg for å avslutte greia da jeg fant ut at han hadde knullet venninna mi. Senere får jeg vite at han allerede hadde fått seg ny dame når vi avslutta. I 2 år manipulerte, kontrollerte og plaget han meg. Alltid var ting min skyld og feil. 

8 år senere havnet vi på fest sammen og han ble med meg hjem. Vi knulla som vi gjorde i gamle dager og da økten var over holder mannen på å knekke sammen. Han er forlovet og har vært sammen med dama siden før vi avslutta. Aldri sett en mann med så dårlig selvfølelse før og aldri har jeg frydet meg i en sånn grad som jeg gjorde. Jeg angrer ikke, føler kun fryd og lettelse over og ha påført han smerte i livet slik som han gjorde mot meg. Gleder meg til karma skal bite meg i ræva for alt jeg har gjort. 

Anonymkode: 8b48f...02e

Han fikk pult da. Og lever lykkelig videre sammen med forloveden som om ingenting har skjedd... Ville ikke kalt det break down-øyeblikket hans for karma, men bra han innså for et lite øyeblikk hvor idiot han er.

Anonymkode: f4dd9...221

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min mistet følelsene/dumpet meg etter vi hadde vært gift under ett år. Han har vært stort sett singel, og klager over at andre damer ikke er forståelsesfulle og ikke har like lyst på sex som meg. I told you! 

Anonymkode: 555ab...202

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...