Gå til innhold

Den nye dama vil hente på skolen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så fint at hun vil hente de på skolen

Supert fot barna at de kan knytte seg til henne også

Anonymkode: a2a49...09e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, calleia skrev:

Jeg har ikke ord.. Besteforeldrene får ikke ha kontakt når du har barna, og når de endelig har muligheten, skal du styre det også? 

Jeg innbiller meg at du ler godt av alle som går fem på her nå.. Men for meg blir dette bare trist.. Er dette virkelig sant, har din eksmann og barna dine min fulle sympati som skal ha med deg å gjøre resten av livet.. 

Far hadde vært akkurat lik hadde det vært han som fødte barna. Sånt er det jo. Det er jo ikke noe galt å ønske å ha barna sine. Hadde han fått hatt barna mer hadde jeg kanskje endret noen meninger, men når han ikke får det så kan ikke folk påstå at jeg er helt ute å kjører. Det er jo en grunn til det ikke skjer. Hvilke problemer jeg og faren har skal jo ikke barna legge seg oppi så lenge de har det bra når de er hos meg og hos han så er det ikke galt å være uenig. Jeg vil at han skal bruke den tiden han har og at han skal prioritere riktig. Det er ikke oss lenger. Det er han og meg, men det skjønner han ikke. Skulle trodd han vil være en familie igjen slik som han ser på ting. Jeg synes det er ubehagelig å møte opp sammen med han når vi ikke er sammen lenger. Jeg får ikke få på foreldresamtaler i fred en gang så måtte til slutt gi beskjed at jeg ville ha ett annet tidspunkt. Han ringer helsestasjon, lege og tar opp masse ting med barnehagen. Jeg føler meg helt overvåket. Han har ikke rett til å vite hva som skjer med barna hos meg. Han vet jo de har det bra, men likevel må han bare. Og det er slitsomt å ikke få være i fred.

Anonymkode: 7940e...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anbefaller deg å ta med denne tråden til noen du kjenner og spør hva de mener.

Anonymkode: 8e252...00f

Jeg ønsker egentlig ikke å blande andre inn i dette. Kjæresten min støtter meg og det er det viktigste. Vi kunne ikke vært sammen hadde vi ikke vært enige i avgjørelser

Anonymkode: 7940e...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det beste du kan gjøre er å få til en ny avtale. Der ting er spesifert. Men husk! Du kan ikke kontrollere alt vedr barna. Ikke med mindre barnefar skal ha tilsyn under omsorgen.

Anonymkode: d8e9d...1df

Far går ikke med på å endre noe, i så fall vil ha bare ha barna mer, og det har ikke barna bra av nå. Han får vente minst til alle går på skolen

Anonymkode: 7940e...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Far hadde vært akkurat lik hadde det vært han som fødte barna. Sånt er det jo. Det er jo ikke noe galt å ønske å ha barna sine. Hadde han fått hatt barna mer hadde jeg kanskje endret noen meninger, men når han ikke får det så kan ikke folk påstå at jeg er helt ute å kjører. Det er jo en grunn til det ikke skjer. Hvilke problemer jeg og faren har skal jo ikke barna legge seg oppi så lenge de har det bra når de er hos meg og hos han så er det ikke galt å være uenig. Jeg vil at han skal bruke den tiden han har og at han skal prioritere riktig. Det er ikke oss lenger. Det er han og meg, men det skjønner han ikke. Skulle trodd han vil være en familie igjen slik som han ser på ting. Jeg synes det er ubehagelig å møte opp sammen med han når vi ikke er sammen lenger. Jeg får ikke få på foreldresamtaler i fred en gang så måtte til slutt gi beskjed at jeg ville ha ett annet tidspunkt. Han ringer helsestasjon, lege og tar opp masse ting med barnehagen. Jeg føler meg helt overvåket. Han har ikke rett til å vite hva som skjer med barna hos meg. Han vet jo de har det bra, men likevel må han bare. Og det er slitsomt å ikke få være i fred.

Anonymkode: 7940e...23f

Men han ønsker vel like sterkt som deg, og har krav på å vite at barna har det bra. Vite om helsespørsmål med mer. Ut i fra det du skriver så virker det som om han og du ikke kommuniserer, og om du ikke forteller ham slikt ting så må han vel ringe for å få den infoen han trenger om sine barn. Og han har som far like mye rett som deg til å møte på foreldresamtaler i barnehage og på skole. Det handler ikke om å la deg være i fred eller ikke, det handler om barna dere har sammen. 

Endret av Stjerneku
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Stjerneku skrev:

Men han ønsker vel like sterkt som deg, og har krav på å vite at barna har det bra. Vite om helsespørsmål med mer. Ut i fra det du skriver så virker det ikke som om han og du ikke kommuniserer, og om du ikke forteller ham slikt ting så må han vel ringe da. Og han har som far like mye rett som deg til å møte på foreldresamtaler i barnehage og på skole. Det handler ikke om å la deg være i fred eller ikke, det handler om barna dine. 

Bare en liten rettelse: Det handler om barna HANS også. Det ser det ut til at TS glatt glemmer i alle situasjoner.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker egentlig ikke å blande andre inn i dette. Kjæresten min støtter meg og det er det viktigste. Vi kunne ikke vært sammen hadde vi ikke vært enige i avgjørelser

Anonymkode: 7940e...23f

Avgjørelser om barna skal du vel ta med barnas far. Ikke kjæresten din. Finner det også merkelig at han kan hente barna dine, mens besteforeldre på farssiden og pappas samboer ikke kan. Hva er forskjellen? Du legger vekt på at de ikke har samværsavtale med barna, vel det har ikke kjæresten din heller. Så argumentet må da også gjelde for kjæresten din på lik linje med de andre, for han har vel heller ikke samværsavtale med ungene.

Endret av Stjerneku
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Far hadde vært akkurat lik hadde det vært han som fødte barna. Sånt er det jo. Det er jo ikke noe galt å ønske å ha barna sine. Hadde han fått hatt barna mer hadde jeg kanskje endret noen meninger, men når han ikke får det så kan ikke folk påstå at jeg er helt ute å kjører. Det er jo en grunn til det ikke skjer. Hvilke problemer jeg og faren har skal jo ikke barna legge seg oppi så lenge de har det bra når de er hos meg og hos han så er det ikke galt å være uenig. Jeg vil at han skal bruke den tiden han har og at han skal prioritere riktig. Det er ikke oss lenger. Det er han og meg, men det skjønner han ikke. Skulle trodd han vil være en familie igjen slik som han ser på ting. Jeg synes det er ubehagelig å møte opp sammen med han når vi ikke er sammen lenger. Jeg får ikke få på foreldresamtaler i fred en gang så måtte til slutt gi beskjed at jeg ville ha ett annet tidspunkt. Han ringer helsestasjon, lege og tar opp masse ting med barnehagen. Jeg føler meg helt overvåket. Han har ikke rett til å vite hva som skjer med barna hos meg. Han vet jo de har det bra, men likevel må han bare. Og det er slitsomt å ikke få være i fred.

Anonymkode: 7940e...23f

Far har rett til informasjon fra skole, barnehage og lege om ting som angår barna, virker jo som du også overvåker "LITT" Hvor mye er barna hos farmor og farfar, overnatter de der? Hva spiser de på tur. osv.osv. 

Anonymkode: ad007...12b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Far hadde vært akkurat lik hadde det vært han som fødte barna. Sånt er det jo. Det er jo ikke noe galt å ønske å ha barna sine. Hadde han fått hatt barna mer hadde jeg kanskje endret noen meninger, men når han ikke får det så kan ikke folk påstå at jeg er helt ute å kjører. Det er jo en grunn til det ikke skjer. Hvilke problemer jeg og faren har skal jo ikke barna legge seg oppi så lenge de har det bra når de er hos meg og hos han så er det ikke galt å være uenig. Jeg vil at han skal bruke den tiden han har og at han skal prioritere riktig. Det er ikke oss lenger. Det er han og meg, men det skjønner han ikke. Skulle trodd han vil være en familie igjen slik som han ser på ting. Jeg synes det er ubehagelig å møte opp sammen med han når vi ikke er sammen lenger. Jeg får ikke få på foreldresamtaler i fred en gang så måtte til slutt gi beskjed at jeg ville ha ett annet tidspunkt. Han ringer helsestasjon, lege og tar opp masse ting med barnehagen. Jeg føler meg helt overvåket. Han har ikke rett til å vite hva som skjer med barna hos meg. Han vet jo de har det bra, men likevel må han bare. Og det er slitsomt å ikke få være i fred.

Anonymkode: 7940e...23f

Jeg har født mitt barn, og jeg er overhodet ikke sånn som du! Du virker jo så til de grader overbeskyttende at det kan være skadelig for barna. Du virker å tro at barnet har det best hos deg. Vær heller litt mer positiv mot eksen din sin kjæreste, og deres forhold, det kan hjelpe barnet mye. Nå ødelgger du mye for barnet ditt. 

Han har fått seg kjæreste etter bruddet mellom dere, han har gått videre. Han har vært sammen med henne i 2 år. Her er det nok du som overtolker og håper han vil være familie igjen. 

Han ringer sikkert ikke rundt for å overvåke deg, men for å være en deltaker i barnas liv. Han interesserer seg for deres liv, ikke ditt. Det er jo ikke din lege han ringer for å få detaljer om dine legebesøk! Og så klart han vil snakke med bhg, og delta på foreldremøter, her får han jo viktig informasjon om barnas hverdag, vennskap og utvikling. Om du ikke skjønner at dette er interessant for far er det deg det er noe feil med. Du får jo være i fred fordi, det er jo ikke deg han snakker med. 

Anonymkode: c3951...16f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Far hadde vært akkurat lik hadde det vært han som fødte barna. Sånt er det jo. Det er jo ikke noe galt å ønske å ha barna sine. Hadde han fått hatt barna mer hadde jeg kanskje endret noen meninger, men når han ikke får det så kan ikke folk påstå at jeg er helt ute å kjører. Det er jo en grunn til det ikke skjer. Hvilke problemer jeg og faren har skal jo ikke barna legge seg oppi så lenge de har det bra når de er hos meg og hos han så er det ikke galt å være uenig. Jeg vil at han skal bruke den tiden han har og at han skal prioritere riktig. Det er ikke oss lenger. Det er han og meg, men det skjønner han ikke. Skulle trodd han vil være en familie igjen slik som han ser på ting. Jeg synes det er ubehagelig å møte opp sammen med han når vi ikke er sammen lenger. Jeg får ikke få på foreldresamtaler i fred en gang så måtte til slutt gi beskjed at jeg ville ha ett annet tidspunkt. Han ringer helsestasjon, lege og tar opp masse ting med barnehagen. Jeg føler meg helt overvåket. Han har ikke rett til å vite hva som skjer med barna hos meg. Han vet jo de har det bra, men likevel må han bare. Og det er slitsomt å ikke få være i fred.

Anonymkode: 7940e...23f

Far viser at han bryr seg om barna. Han har all grunn til å være bekymret for dem slik du oppfører deg.  Og det at du ikke vil møte ham på foreldresamtaler, viser bare hvor dårlig du er til å samarbeide.  Dette ser selvfølgelig også skolen. Far har en god sak hvis han trekker deg til retten. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor unnviker du fra å svare på enkelte ting, TS? Er det for at du ikke kan forsvare dine egne handlinger i de spørsmålene? 

Endret av BeautyBox
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for spekulasjoner og personangrep, samt svar til dette.

- Avalon, mod

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er bare sykt.... nå får du ta deg sammen TS! du er så overbeskyttende og manipulerende at halve kunne vært nok! jeg har selv vokst opp med skilte foreldre hvor begge fant ny kjæreste, og jeg er så glad for at mamma ikke var sånn som deg men lot meg selv velge hvem jeg ville være hos! hadde det ikke vært for at jeg rissikerer å bli utestengt fra her så hadde du fått høre mye rart..... SKJERP DEG!!! dette er HANS barn også, DU har ingenting å si når det er HANS dager, nada niks og null!

Anonymkode: d3a56...29d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Lou Salome skrev:

Bare en liten rettelse: Det handler om barna  HANS også. Det ser d et  ut til at TS glatt glemmer i alle situasjoner.

Jeg ser på de mer som mine enn hans. Det gjør jeg faktisk. Det er jeg som har vært hjemme med de og hatt den største oppgaven. Man høster det man sår og hadde Han vært til Stede mer så hadde barna knyttet seg mest Til han. Man klarer aldri å dele barnas følelser 50/50

Anonymkode: 7940e...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, BeautyBox skrev:

Hvorfor unnviker du fra å svare på enkelte ting, TS? Er det for at du ikke kan forsvare dine egne handlinger i de spørsmålene? 

Hvilke spørsmål ønsker du svar på?

Anonymkode: 7940e...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg studerer faktisk så jeg snylter ikke

Anonymkode: 7940e...23f

Er det fryktelig vanskelig å svare på det jeg har spurt om 2 ganger, TS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet selv at jeg er en god mamma for barna mine. Alt jeg gjør er for dem. Det er en grunn til barna ikke går på SFO for jeg har mulighet til å være med de selv. Jeg har vært hjemme helt siden første mann ble født og de har ingenting å klage på.

Anonymkode: 7940e...23f

Fordi du snylter på systemet og barnefar?? Du høres ikke ut som en god mamma, men selvgod og jeg vet best er du definitivt. Om barnefar også går hjemme rekker han også å hente men hvem skal betale barnebidrag da??? 

Anonymkode: 6b6ef...b25

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser på de mer som mine enn hans. Det gjør jeg faktisk. Det er jeg som har vært hjemme med de og hatt den største oppgaven. Man høster det man sår og hadde Han vært til Stede mer så hadde barna knyttet seg mest Til han. Man klarer aldri å dele barnas følelser 50/50

Anonymkode: 7940e...23f

Virker som du har mer enn ett barn. Klarer ikke du å være like glad i dem alle???! Minsker dine følelser for det ene barnet når du føler du elsker det andre, må du dele på dem?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke spørsmål ønsker du svar på?

Anonymkode: 7940e...23f

- At jeg skriver til deg at det gagner barna dårlig at dere ikke samarbeider bra og er uenig om mye, og at det derfor ikke bidrar til en trygg og god oppvekst, i motsetning til hva du sier selv. Hva tenker du om dette ? Hvorfor kan du ikke samarbeide med barnefar?

- At 17. mai er en familie-fest-dag og barna burde få være med hele SIN familie, som inkluderer både deg og familiefar. Hvorfor kan de ikke få lov til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Far vil at hans samboer skal hente barna på skolen 2 ganger i mnd på hans samværsdag da han ikke er ferdig på jobb når skolen er slutt annen hver fredag. De har vært sammen i over 2 år nå og far de 10 dager i mnd. Jeg er helt i mot dette da det ikke er hennes barn. Kan han gjøre som han vil med det liksom? Jeg tenker på barnas beste og synes det blir feil.

Anonymkode: 7940e...23f

Det er den som er sammen med barnet som har ansvaret. Her er dette far når det er hans samvær. TS. Har ikke noe med dette når det foregår forsvarlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...