Gå til innhold

Dyregod med en spire i magen


Dyregod

Anbefalte innlegg

Tusen takk, dere er fine og ha! 😊

Ikke noe regelmessig foreløpig, men jeg kjenner at de blir litt sterkere enn de har vært før. Så dette blir en spennende natt. Uansett får vi snart se jenta vår :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå spennende!!! Jeg blødde ikke etter overtidskontrollen, men etter undersøkelsen i går før igangsetting så begynte jrg å blø! Og jordmor sa det var godt tegn! :D heia heia heeia!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå spennende!!! Jeg blødde ikke etter overtidskontrollen, men etter undersøkelsen i går før igangsetting så begynte jrg å blø! Og jordmor sa det var godt tegn! :D heia heia heeia!!

Håper håper! Det hadde jo vært perfekt om det startet i natt :) Siste sjans til å starte av seg selv! Tar tida på kynnerne jeg har, de er ikke regelmessige, kommer alt fra 20-5 min imellom. Også øker de ikke noe særlig. Men legger meg nå så får vi se.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper håper! Det hadde jo vært perfekt om det startet i natt :) Siste sjans til å starte av seg selv! Tar tida på kynnerne jeg har, de er ikke regelmessige, kommer alt fra 20-5 min imellom. Også øker de ikke noe særlig. Men legger meg nå så får vi se.

Heier på deg!!!! =D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dumme kroppen min! Ingen fødsel i natt.. Er så skuffa og sliten. Så det gikk ikke av seg selv dette. Skal prøve å fokusere på premien jeg får og ikke tenke så mye på at det kan gå tregt. Det KAN jo være jeg er heldig og den har god effekt den ballongen... Har bare skjønt at det ofte er en lang prosess med ballong. Jaja, blir vel ikke styrtfødsel denne gangen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme kroppen min! Ingen fødsel i natt.. Er så skuffa og sliten. Så det gikk ikke av seg selv dette. Skal prøve å fokusere på premien jeg får og ikke tenke så mye på at det kan gå tregt. Det KAN jo være jeg er heldig og den har god effekt den ballongen... Har bare skjønt at det ofte er en lang prosess med ballong. Jaja, blir vel ikke styrtfødsel denne gangen da!

Men kanskje du har blitt såpass moden at du kan hoppe rett til neste steg! Jeg var 2,5 cm og fikk den nye greia. Og det gikk forbanna fort =P uansett så er du sabla nærme nå dyregod! <3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, da blir det litt forandring i planene. Slimproppen har gått idag tidlig og jeg har litt av og på rier. Jeg var forbi ballongstadie som vil si at jeg har åpning på litt over to fingre. Hun strippet og tøyde litt-auu... Jeg ble sendt hjem da,men skal inn for modningstablett imorgen hvis det ikke har skjedd noe. De hadde ikke kapasitet til å ta det nå,men hadde stor tro på at det kunne skje av seg selv. Jeg hadde jo styrtfødsel sist, så kan jo gå fort når det starter. Så jeg er egentlig fornøyd med det. Fortsetter å heie på kroppen 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, da blir det litt forandring i planene. Slimproppen har gått idag tidlig og jeg har litt av og på rier. Jeg var forbi ballongstadie som vil si at jeg har åpning på litt over to fingre. Hun strippet og tøyde litt-auu... Jeg ble sendt hjem da,men skal inn for modningstablett imorgen hvis det ikke har skjedd noe. De hadde ikke kapasitet til å ta det nå,men hadde stor tro på at det kunne skje av seg selv. Jeg hadde jo styrtfødsel sist, så kan jo gå fort når det starter. Så jeg er egentlig fornøyd med det. Fortsetter å heie på kroppen 😁

Se der ja!!!! :D heia heia heeeeia!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ikke skjedd noe mer... Håper det skjer noe snart altså. Slimproppen har jo gått nå så hadde jo håpet at det var et godt tegn nå så sent... Men fødsel blir det vel imorgen uansett :)

Jeg hadde forresten høyt blodtrykk da de tok det istad da, 145/90. Men urinprøven var fin, så kan være fordi jeg hadde hatt et par rier like før. Husker at jeg hadde høyere blodtrykk under fødsel sist.

I natt skal storesøster sove hos svigers i håp om at noe skjer og vi kan dra med én gang. Ååå jeg er så spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bursdag 2. juli og kan virkelig anbefale det altså ;) Så spennende dette er! :)

Jaaa, det blir nok 2 juli hun får bursdag tror jeg! Mulig 3 da, men da får uansett jentene hver sin måned da ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heier på at kroppen bestemmer seg for at NÅ er det tia snart :duskedame::duskedame:

Lykke til :hjerte:

Tusen takk :hjerte:

Lite som tyder på fødsel foreløpig, noen få kynnere med tak og litt slimpropp, men ellers ingenting. Men det er fortsatt tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingerne for at det tar seg opp i løpet av de neste timene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...