Gå til innhold

Hvilken veske planlegger du å kjøpe?


Adhara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja, var vel den jeg falt for. Samtidig så var det overraskende god plass i den. Har plass til både mac og kamera og litt til :)

Oh, heller mer mot den eller Saint Laurent enn Celine. Litt redd for at Celine er på vei ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den ser ut som en litt fancy glassmanet :P

Haha, kanskje litt dyrt for en fancy glassmanet da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å kjøpe meg en boy. Litt usikker på hvilken størrelse jeg vil ha. Den nye kolleksjonen de har er dessverre urstygge. Så jeg håper jeg finner en med klassisk stil.



Anonymous poster hash: 86727...913
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt veldig usikker på om jeg skal gå for noen av de "rimeligere" veskene på listen min eller om jeg skal gå rett på en birkin!

Men sist jeg var innom Hermes i Norge var de veldig sære med info... ville ikke si noe om de hadde bestillings liste eller om de solgte på walk in :jolie: sånne ting irreterer meg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har blitt veldig usikker på om jeg skal gå for noen av de "rimeligere" veskene på listen min eller om jeg skal gå rett på en birkin!

Men sist jeg var innom Hermes i Norge var de veldig sære med info... ville ikke si noe om de hadde bestillings liste eller om de solgte på walk in :jolie: sånne ting irreterer meg!

Jeg er så enig! Liker det meget dårlig at de leker viktigper.

De hadde en Birkin som jeg ville kjøpe, men det var visst noen andre som skulle hente den neste dag. En uke senere hadde jeg sendt søsteren min, som var "riktig" kledd (hun hadde lånt klær av meg) og da ville de selge det til henne. Irriterer meg grenseløst at de forskjellsbehandler folk basert på plagg de har på seg. Jeg fikk ikke en gang satt meg på noen ventelister.

Da reiser jeg heller til utlandet og handler vesker enn å gå inn på Hermes Oslo igjen.

Anonymous poster hash: 86727...913

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så enig! Liker det meget dårlig at de leker viktigper.

De hadde en Birkin som jeg ville kjøpe, men det var visst noen andre som skulle hente den neste dag. En uke senere hadde jeg sendt søsteren min, som var "riktig" kledd (hun hadde lånt klær av meg) og da ville de selge det til henne. Irriterer meg grenseløst at de forskjellsbehandler folk basert på plagg de har på seg. Jeg fikk ikke en gang satt meg på noen ventelister.

Da reiser jeg heller til utlandet og handler vesker enn å gå inn på Hermes Oslo igjen.

Anonymous poster hash: 86727...913

Å fy søren! Det er som jeg pleier å si, du kan jo ikke se på klær hvem som har penger til å kjøpe ting som koster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fy søren! Det er som jeg pleier å si, du kan jo ikke se på klær hvem som har penger til å kjøpe ting som koster!

Nettopp! Ifjor kjøpte jeg vesker for over 100k. Så at jeg kom inn dit i treningstøy var ikke bra nok for de. Jeg lurer på om det er slike holdninger alle Hermes-ansatte har.

Anonymous poster hash: 86727...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så enig! Liker det meget dårlig at de leker viktigper.

De hadde en Birkin som jeg ville kjøpe, men det var visst noen andre som skulle hente den neste dag. En uke senere hadde jeg sendt søsteren min, som var "riktig" kledd (hun hadde lånt klær av meg) og da ville de selge det til henne. Irriterer meg grenseløst at de forskjellsbehandler folk basert på plagg de har på seg. Jeg fikk ikke en gang satt meg på noen ventelister.

Da reiser jeg heller til utlandet og handler vesker enn å gå inn på Hermes Oslo igjen.

Anonymous poster hash: 86727...913

Jeg var riktig kledd, handlet der men de syns nok jeg er litt ung ;) Men det er stor forskjell på de som jobber der! hun som er sjef syns jeg alltid er hyggelig, men han mannen og endel av jentene som jobber der har ikke peiling og har ovenfra og ned holdning itilegg! Har hørt det kan være like bingo i utlandet =/ sukk... ba de sjekke noe også ringe meg, da gadd de ikke ringe og når jeg tok de opp hadde de selvfølgelig prøvd å ringe maaange ganger...not!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt veldig usikker på om jeg skal gå for noen av de "rimeligere" veskene på listen min eller om jeg skal gå rett på en birkin!

Men sist jeg var innom Hermes i Norge var de veldig sære med info... ville ikke si noe om de hadde bestillings liste eller om de solgte på walk in :jolie: sånne ting irreterer meg!

Hvilken farge og størrelse tenker du på ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var riktig kledd, handlet der men de syns nok jeg er litt ung ;) Men det er stor forskjell på de som jobber der! hun som er sjef syns jeg alltid er hyggelig, men han mannen og endel av jentene som jobber der har ikke peiling og har ovenfra og ned holdning itilegg! Har hørt det kan være like bingo i utlandet =/ sukk... ba de sjekke noe også ringe meg, da gadd de ikke ringe og når jeg tok de opp hadde de selvfølgelig prøvd å ringe maaange ganger...not!

Jeg vet ikke hvem som er sjefen der, men har bare møtt mannen og de unge ansatte. Har aladri hatt sansen for ovenfra og ned holdning. Det er ingen grunn til det, bare fordi man jobber der. Hvor ung er du? Jeg er 30:)

Anonymous poster hash: 86727...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så enig! Liker det meget dårlig at de leker viktigper.

De hadde en Birkin som jeg ville kjøpe, men det var visst noen andre som skulle hente den neste dag. En uke senere hadde jeg sendt søsteren min, som var "riktig" kledd (hun hadde lånt klær av meg) og da ville de selge det til henne. Irriterer meg grenseløst at de forskjellsbehandler folk basert på plagg de har på seg. Jeg fikk ikke en gang satt meg på noen ventelister.

Da reiser jeg heller til utlandet og handler vesker enn å gå inn på Hermes Oslo igjen.

Anonymous poster hash: 86727...913

Vet du prisen på en birkin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prada Tote er den vakreste vesken jeg vet om. Den må være beige og med gulldetaljer. Når jeg fikk se og kjent på den i RL var jeg solgt. Men det blir med drømmen for min del :)



Anonymous poster hash: 9b832...b0b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt veldig usikker på om jeg skal gå for noen av de "rimeligere" veskene på listen min eller om jeg skal gå rett på en birkin!

Men sist jeg var innom Hermes i Norge var de veldig sære med info... ville ikke si noe om de hadde bestillings liste eller om de solgte på walk in :jolie: sånne ting irreterer meg!

Venninnen min ventet i 14 måneder.

Det blir denne fra Fendi. Elsker vesker med litt sære detaljer, og denne er perfekt! :wow:

http://www.net-a-porter.com/no/en/product/504177

Åh den var nydelig :laugh:

Vet du prisen på en birkin?

Den billigste ligger på 70k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet du prisen på en birkin?

Jeg tror de ligger på rundt 80 000kr og oppover nå. De setter stadig opp prisene. Jeg har mest lyst på en Kelly enn en Birkin. Men akkurat nå ligger en Boy øverst på listen.

Jeg vet at mannen har vært i kontakt med Hermes før jul, men han er hemmelighetsfull når jeg spør han om det.

Anonymous poster hash: 86727...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke oppstyret med Chloe "Drew" vesken og at den skal visst være årets it-bag. Den er så kjedelig og stygg. Ikke er den praktisk heller.



Anonymous poster hash: 86727...913
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken farge og størrelse tenker du på ?

30-35 i mørk blå eller i grå, metall og hvilken tone i farget og skinnet på vesken bryr jeg meg ikke så mye om :)

Jeg vet ikke hvem som er sjefen der, men har bare møtt mannen og de unge ansatte. Har aladri hatt sansen for ovenfra og ned holdning. Det er ingen grunn til det, bare fordi man jobber der. Hvor ung er du? Jeg er 30:)

Anonymous poster hash: 86727...913

24 :) er en godt voksen dame som er sjef der.

Vet du prisen på en birkin?

70 000kr for 35 cm ihvertfall :)

Jeg tror de ligger på rundt 80 000kr og oppover nå. De setter stadig opp prisene. Jeg har mest lyst på en Kelly enn en Birkin. Men akkurat nå ligger en Boy øverst på listen.

Jeg vet at mannen har vært i kontakt med Hermes før jul, men han er hemmelighetsfull når jeg spør han om det.

Anonymous poster hash: 86727...913

35 cm ligger på 70 000 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prada Tote er den vakreste vesken jeg vet om. Den må være beige og med gulldetaljer. Når jeg fikk se og kjent på den i RL var jeg solgt. Men det blir med drømmen for min del :)

Anonymous poster hash: 9b832...b0b

Den har jeg i sort. Fikk i gave fra mannen og er min favoritt hverdagsveske :)

Anonymous poster hash: 86727...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...