Gå til innhold

Lurer på rare ting-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Definitivt! Jeg spiste det nå nettopp :laugh: Du legger helst kornene i vann i noen timer, og koker opp og heller av vannet, har i salt og melk og koker i 10 min. Jeg tar smørøye på den også takk :fnise:

Åh, det hørtes NAM ut! :jepp: Da skal hirse(frø/korn/ting) :klo: kjøpes inn i morgen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på hvorfor vi sier ”kalde føtter” om ting vi blir nervøse for og lurer på om vi skal trekke oss fra. Jeg har aldri hørt om noen som faktisk blir kalde på føttene når de blir nervøse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på hvorfor folk bestiller festivalbilletter før de har sett line-upen for festivalen. Jeg liker å vite hva jeg får før jeg betaler for noe, for å si det slik :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser stadig vekk at noen skriver i tråder "moderator kan bare slette dette" eller "hvis tråden ligger i feil forum, kan moderator bare flytte den" eller "Å shiiiit.. jeg gjorde feil, kan moderator slette innegget mitt?"

Tror folk at moderatorer sitter å finleser absolutt alle tråder og vurderer de?

Endret av Mynona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvorfor folk bestiller festivalbilletter før de har sett line-upen for festivalen. Jeg liker å vite hva jeg får før jeg betaler for noe, for å si det slik :P

Antageligvis er de lette å selge. Forøvrig har jeg vært på festival med folk som var mest interessert i drikking og røyking i campen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser stadig vekk at noen skriver i tråder "moderator kan bare slette dette" eller "hvis tråden ligger i feil forum, kan moderator bare flytte den" eller "Å shiiiit.. jeg gjorde feil, kan moderator slette innegget mitt?"

Tror folk at moderatorer sitter å finleser absolutt alle tråder og vurderer de?

Dem gjør faktisk det tror jeg. Dem er jo overalt ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om personen som tekstet King Kong vurderte å kalle den Kong Kong...

Hvorfor lurer du på det?

Anonymous poster hash: ef74c...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det å være kanalvert på NRK en fulltidsjobb? Og hva består arbeidsoppgavene i(utenom det som skjer på skjermen) og hvor lang tid tar det å filme og forberede seg for jobben?

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om alle som skriver "dump ham" her på KG virkelig gjør det slutt for hver minste lille feiltrinn.

Typisk tråd på samlivsforumet:

TS: Jeg og mannen min har vært gift i 8 år. Vi har tre barn sammen og alt har alltid vært helt perfekt. I går kranglet vi og han kalte meg dum. Hva skal jeg gjøre?

KG: Dump ham! Du er er alt for god for ham og fortjener bedre! Ta med deg barna og stikk, mannen er trolig en psykopat og du må redde barna før det er for sent!

Mener disse menneskene virkelig dette? Har de så lite innsikt i hvordan et forhold fungerer at de ikke forstår at ting ikke er rosenrødt hvert minutt av hver dag? Eller liker de bare å spre edder og galle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om alle som skriver "dump ham" her på KG virkelig gjør det slutt for hver minste lille feiltrinn.

Typisk tråd på samlivsforumet:

TS: Jeg og mannen min har vært gift i 8 år. Vi har tre barn sammen og alt har alltid vært helt perfekt. I går kranglet vi og han kalte meg dum. Hva skal jeg gjøre?

KG: Dump ham! Du er er alt for god for ham og fortjener bedre! Ta med deg barna og stikk, mannen er trolig en psykopat og du må redde barna før det er for sent!

Mener disse menneskene virkelig dette? Har de så lite innsikt i hvordan et forhold fungerer at de ikke forstår at ting ikke er rosenrødt hvert minutt av hver dag? Eller liker de bare å spre edder og galle?

Fordi det er lett å gi andre råd om å dumpe en fyr, Litt verre når man er oppe i situasjonen selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan kan pinnsvin ha sex uten å skade seg?

Hunnen legger ned piggene sine slik at de blir myke og ikke skader hannen. ;) (i korte trekk ihvertfall)

(herrefred så mye sprøtt jeg egentlig vet.. :sjenert: )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva nicket til hun dere kaller "drosjedama" er?

Anonymous poster hash: d10f7...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om alle som skriver "dump ham" her på KG virkelig gjør det slutt for hver minste lille feiltrinn.

Typisk tråd på samlivsforumet:

TS: Jeg og mannen min har vært gift i 8 år. Vi har tre barn sammen og alt har alltid vært helt perfekt. I går kranglet vi og han kalte meg dum. Hva skal jeg gjøre?

KG: Dump ham! Du er er alt for god for ham og fortjener bedre! Ta med deg barna og stikk, mannen er trolig en psykopat og du må redde barna før det er for sent!

Mener disse menneskene virkelig dette? Har de så lite innsikt i hvordan et forhold fungerer at de ikke forstår at ting ikke er rosenrødt hvert minutt av hver dag? Eller liker de bare å spre edder og galle?

Det er en running joke på forumet. Ofte er den brukt ironisk for å vise hvor bagatellmessig TS er. Men og bare uten å passe.

Anonymous poster hash: 987fd...fe2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...