Gå til innhold

Blomst sin hverdag med tre fine jenter ❤


blomst12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herlig drøm ;) Jeg drømmer også mye merkelig for tiden, ganske fascinerende hvor mye rart man kan koke sammen oppi hodet ;)

Ikke bra med bekken og hodepine :( Kom deg til fysio eller kiro så fort som mulig så ikke plagene blir verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Følger med her, jeg! :blomst:

Så koselig, velkommen skal du være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå så mye trøttere jeg er dette svangerskapet enn forrige. Er nok naturlig når man har ei på ti mnd på slep hele dagen. Hun er så fin for tiden. Lærer stadig nye ting.

Idag har jeg lurt veldig på hvem som bor i magen min. Jeg har falt på at det er ei jente der. Noen som vil tippe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg godt forstå, ja. Du får hvile når du kan. Så moro når det skjer så mye nytt med de små :)

Jeg tipper jente :) Når skal du på OUL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke fått innkallelse enda. Maken til treghet altså. Må jo være rett rundt hjørnet nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper jente ;) Går det an å ringe inn for å høre om OUL? Greit for dere å sette av tid til det sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde glemt meg på sykehuset! Ringte nå og de hadde ikke ledig før 8 juni. Er 21 uker på vei da. Er ikke det for sent?

Edit. På hjemmesiden til sykehuset står det at det utføres mellom uke 17-21. Er 21+1 da så er vel innafor. Men såååå lenge og vente. Hehe

Endret av blomst12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt. Jeg syns det er ganske sent. Jeg hadde det i uke 21+2 eller noe. Problemet er vel at termin kan bli feil så vidt jeg har forstått, men man får vel nesten ta det man får :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er :babygutt:

Og jeg trodde 21 uker var altfor seint jeg.. Blir i hvert fall lang ventetid på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, det er ikke et annet sykehus i "nærheten" du kan få OUL da? Det var lang ventetid der jeg skal også(ringte vel rundt uke 14) og da hadde de ikke ledig før uke 19+5. Bra du fikk ringt nå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jo et par sykehus ikke så alt for langt unna. Sendte mail og hørte, for ho jeg snakka med sa jeg var i uke 20, så ho tok feil med en uke. Satser på og få svar. :) leser flere som har hatt så sent, så går vel greit. Men kjedelig og vente så lenge og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykehuset ringte og påstår at jeg kun er 20+4 når jeg skal ha oul. Jeg tror jeg er 21+1. De bruker det hjulet som tydeligvis viser feil. Jeg var på tidlig ul på sykehuset 13/4. Var da 13+2. Det var en tirsdag. Klarer da ikke få en mandag 8 uker senere til og bli 20+4. Men hun babla om noe uker 0 og noe greier. Sa bare det var greit. Så får jeg heller bli satt frem noen dager på oul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvom det er en filleting er det sånn som irriterer meg sånn! Må bare ta meg sammen, hehe. Var ikke time ledig før uansett! Men er det jeg som kan ta feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest mammanicolene

Jeg har fått time i 20+4, har tenkt å ringe inn å spørre om jeg kan få før. Synes det er så seint jeg...Venninna mi har fått oul allerede i uke 16. Er det i det hele tatt mulig å ha oul så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått time i 20+4, har tenkt å ringe inn å spørre om jeg kan få før. Synes det er så seint jeg...Venninna mi har fått oul allerede i uke 16. Er det i det hele tatt mulig å ha oul så tidlig?

Jeg trodde 16 uker var for tidlig. Føler fra uke 17-19 er mest vanlig! Men på sykehuset sine sider er det mellom 17-21 det står. Ikke lett og bli klok på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan kjenne og se lille bebis på utsiden nå. Kjente det tidlig sist og. Hjelper vel og ha morkaka bak :) skikkelig koselig :)

Endret av blomst12
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig :) Noen steder utfører de jo privat ul også, så kanskje du kan få det et sted? Koster riktignok endel, men hvis du har muligheten, og hvis ikke du "klarer" å vente fire uker til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...